wat is de insta van deze Judith?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik moet nog eten maar heb spontaan geen trek meer na het zien van Judith haar eet skills 😳 bezitten ze geen vork? Heel die vingers goor onder de chocola 🤢
Yuk
Die broek is toch helemaal niet te klein? Haar shirt die ze er zo raar heeft ingepropt maakt het niet flatteus en daardoor lijkt het vooral alsof het trekt. Maar ik zie geen rolletjes erover heenhangen aan de zijkant. Die mompouch kun je nu niet echt verstoppen hè..quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm : kijk eens wat ik pas!!
🤔 🤐
En alles is weer heel klein.. (OK misschien daarom een broek een maat te klein aangetrokken 🤔) vriendje was zijn flesje vergeten 🍼 😣
Meningen mogen verschillen.. Ik vind hem erg strak staan 🤷 zelf zou ik maatje groter pakken als hij zo strak staat 👌 maar ze is er blijtjes mee dus prima broekjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die broek is toch helemaal niet te klein? Haar shirt die ze er zo raar heeft ingepropt maakt het niet flatteus en daardoor lijkt het vooral alsof het trekt. Maar ik zie geen rolletjes erover heenhangen aan de zijkant. Die mompouch kun je nu niet echt verstoppen hè..
Toevoeging: oké, die roze of wat het ook is, is wel te klein.
Net even 👀 maar volgens mij is het geen standaard rijtjeshuis, ziet er groot uit. Maar goed, in hun ogen wss klein in vergelijking met hun oude huis.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind Jenn.darby ook leuk om te volgen. Expats, geëmigreerd vanuit een enorm groot vrijstaand huis in Texas naar een rijtjeshuis in Hilversum. 😁
4 kinderen en een hond en het is leuk om te zien en te lezen hoe zij het leven in Nederland ervaart, in vergelijking met de US.
Ze hebben het flink verbouwd/uitgebouwd toen ze er kwamen wonen. Maar het blijft een rijtjeshuis en in vergelijking met hun mansion destijds in Texas is het mini 😂quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:19 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Net even 👀 maar volgens mij is het geen standaard rijtjeshuis, ziet er groot uit. Maar goed, in hun ogen wss klein in vergelijking met hun oude huis.
Dit is een ding van ista. Je chocolade smelten en dan fruit en koekjes er doorheen halen terwijl de chocolade nog in de verpakking ligt. Ik vind het 1 grote kliederboel worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik moet nog eten maar heb spontaan geen trek meer na het zien van Judith haar eet skills 😳 bezitten ze geen vork? Heel die vingers goor onder de chocola 🤢
Yuk
Nee, met oa meerdere badkamers is het niet perse meer standaard :-) Maar de tuin bijv is een postzegel in vergelijking met wat ze hadden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:19 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Net even 👀 maar volgens mij is het geen standaard rijtjeshuis, ziet er groot uit. Maar goed, in hun ogen wss klein in vergelijking met hun oude huis.
Kan prima iets van insta zijn 🤣 maar vorken zijn niet voor niets uitgevondenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dit is een ding van ista. Je chocolade smelten en dan fruit en koekjes er doorheen halen terwijl de chocolade nog in de verpakking ligt. Ik vind het 1 grote kliederboel worden.
Ja is zo mooi om te zien he. Voor iedereen die "bang" is voor bijen zou daar eens een kijkje moeten nemenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Als je van bijen houd: Texasbeeworks.
Ja het is Amerikaans, maar elke keer toveren haar filmpjes een lach op mijn gezicht. Ik vind het zo gaaf dat ze gewoon zonder enige vorm van geweld, angst of zelfs een pak elke keer weer overal de bijen netjes weghaalt en ze dus ook eigenlijk red. Geweldig! Als je dus wel een lach op je gezicht kan gebruiken en ook van deze zeer nuttige beestjes houd, raad ik het aan!
Alleen de oudste drie mogen naar opa en oma, heeft ze recent in een reactie op fb verteld.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat ‘mogen heen’ geldt alleen voor de oudere (+18?) kinderen volgens mij. G is een twijfelgeval en de tweeling en lager gaan nooit, de jongste 2 weten misschien niet eens meer wie opa en oma zijn.
En dat allemaal omdat ze geen nieuwe brommer kreeg en ze na zo’n 40 jaar heeft besloten dat haar ouders destijds niet goed hebben gereageerd op haar seksueel misbruik in de skilift. En dat ze daarom een (bedacht ze achteraf? Ná zelfhulpboeken?) vreselijke jeugd heeft gehad.
Recent klaagde Juud toch nog over dat de eet-skills van Bob nog niet optimaal zijn? "Goed" voorbeeld doet volgen? 🤫quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kan prima iets van insta zijn 🤣 maar vorken zijn niet voor niets uitgevonden
Ja ik vind dat toch echt elke keer ontzettend mooi om te zien! Het zijn zulke nuttige en mooie dieren en wat jij zegt: als mensen eens zagen die angstig waren wat je wel allemaal niet met een hele berg bijen kan doen als je intenties goed zijn, hoef je er echt niet bang van te zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:28 schreef Gerdalien het volgende:
[..]
Ja is zo mooi om te zien he. Voor iedereen die "bang" is voor bijen zou daar eens een kijkje moeten nemen
Zijn ieniemienie mensjes daar... Scherm maakt groter he!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:26 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft 'lipoedeempjes' 🙈😂 zegt ze op Threads
Same. Ik ga ook niet meer mee posten totdat het anders wordt. En als het niet anders wordt ben ik (ook) weg.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:06 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik zit nog steeds in de meelees stand. Ik kan nog niet wennen aan het samenvoegen van deze topics.
AM volg ik al heel lang niet meer. Die vrouw is voor mij het toppunt van het misbruiken van haar kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |