abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217991051
Dat met die brommer snap ik ook niet, en dat ze daar een trauma van heeft of onderdeel van het trauma is, ze kreeg een tweedehandse? Nou dat vind ik al heel wat, flink cadeau.. en Guus kreeg toch ook een tweedehandse en dat is wel oké?
pi_217991066
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:36 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Leuke tip voor jou om eens het tv programma ‘uit de schulden’ te kijken. Dan zie je dat het vaak niet mogelijk is vanwege mentale problemen om überhaupt te werken. Ook die mensen verdienen een tweede kans in het leven.
40 uur per week werken en in je eentje alleen een drieling opvoeden, dat gaat hem niet worden.
Ik zou niet weten waarom niet.
Hier alleenstaand en 38 u werkend met 3 kids onder de 7. Waarvan 1 ook nog eens zorginstensief
Er bestaat school, bso en vso en uiteraard had ik liever minder gewerkt of thuisblijfmoeder geweest maar ik leer mijn kinderen toch echt heel graag dat er gewoon gewerkt moet worden in dit leven.

Ik draai vele dubbeltjes om maar van dat hele programma gaan echt mijn nekharen overeind staan.
Het gezin wat er mee gestopt was want de bemoeienis werd teveel. Toch weer mee beginnen maar man doet niet mee want het past allemaal niet zo bij hem.
Ik vind er echt niks leerzaam aan.
Wat ik ervan leer is dat ik zelf blijkbaar minder verdien met eerlijk werken 38u dan dat dat gezin krijgt aan uitkering en toeslagen en nog vinden dat ze het zwaar hebben.

Sorry voor al deze persoonlijke info en topic vervuiling van mijn kant.
pi_217991108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:07 schreef poohenzo het volgende:

[..]
nou zo'n goede reclame is het dan niet voor die man als die kussens er nu al weer zo uit zien.
Tja, geld is geld hè?
pi_217991148
Sterkte @AppelsEieren , ik kan me voorstellen dat dit ontzettend frustreert, irriteert en je pijn doet.
pi_217991205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik weet dat dit vooral mijn issue is hoor en dat er veel mensen met AM zijn… maar blote voeten in schoenen 🤮 Ik vind het niet alleen heel smerig maar het zit toch ook helemaal niet lekker?
Ja ik dacht hetzelfde, snap ook wel dat ze pijn aan haar voeten had na afloop. Gaat toch ook enorm zweten lijkt me? Genoeg invincible sok oplossingen tegenwoordig die ook nog goed blijven zitten.
pi_217991608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:36 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Leuke tip voor jou om eens het tv programma ‘uit de schulden’ te kijken. Dan zie je dat het vaak niet mogelijk is vanwege mentale problemen om überhaupt te werken. Ook die mensen verdienen een tweede kans in het leven.
40 uur per week werken en in je eentje alleen een drieling opvoeden, dat gaat hem niet worden.
Ik heb zelf gewerkt bij budgetbeheerder en wsnp. Weet dus prima hoe dat werkt. En nee dat soort programma's zijn totaal niet realistisch. Als je een schuld bij de belastingdienst hebt gaat de belastingdienst echt niet zeggen jij hebt 3 kinderen ga maar thuis zitten en hou je handje maar op. Er zijn gewoon wettelijke eisen aan je schuld kwijt gescholden krijgen. Maar totaal offtopic dit.
pi_217991662
En Lot mag weer lekker de hele dag op haar "echt helemaal op" schoenen lopen. Heeft ze dan werkelijk niks anders? Jammer voor Lot dat haar moeder geen samenwerking heeft met een schoenenwinkel anders had ze vast wel wat anders aan gekregen dan kapotte schoenen. Ik vind het ook weer geen reclame voor ot&sien, wederom een veel te grote soepjurk met enorme mouwen..
pi_217991676
L had toch laatst ‘mamma die wiiiiil ik #insert pruillipje’ eenhoorncrocs gehad? Die heb ik na 1x ook niet meer gezien.
pi_217991716
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
L had toch laatst ‘mamma die wiiiiil ik #insert pruillipje’ eenhoorncrocs gehad? Die heb ik na 1x ook niet meer gezien.
ook zo'n top kwaliteit schoeisel

Ik zal wel hopeloos ouderwets zijn maar ik vind goede schoenen voor kinderen in de groei dus super belangrijk, en het zou me niet verbazen dat al die rommel waar ze de kinderen op laat lopen ook een reden zijn waarom ze allemaal zo met de voeten naar binnen 'slaan'. Het is geen gezicht maar ook slecht voor je houding naarmate je ouder wordt en er is met fysio en schoeisel heel veel aan te verbeteren. Maar dat kost geld dus is het niet belangrijk genoeg
pi_217991784
Koop voor die meiden een paar leuke sandaaltjes. Wie laat zijn dochter met 30 graden in rubberen laarzen lopen of in keiharde leren schoentjes? Annemarie Geerts de Ceo. Alles voor de portemonnee.

AM mag vandaag lekker zelf met haar knobbeltenen in rubberen laarzen of in amishschoenen gaan lopen. Goed voor de viewkes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bo-KataN op 20-06-2025 11:17:33 (.) ]
pi_217991864
Dat lapje magnetisch behang bij Debbie kost 69 euro en zij vindt dat een schappelijke prijsje. Nu geeft zij geld uit als water aan nutteloze shit en heeft ze dit waarschijnlijk gratis gekregen wat AD, anders had ze het natuurlijk gewoon bij temu gekocht voor een tientje ofzo🥲
pi_217991902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat lapje magnetisch behang bij Debbie kost 69 euro en zij vindt dat een schappelijke prijsje. Nu geeft zij geld uit als water aan nutteloze shit en heeft ze dit waarschijnlijk gratis gekregen wat AD, anders had ze het natuurlijk gewoon bij temu gekocht voor een tientje ofzo🥲
Ik ben dan altijd bang dat een kind het verschil niet ziet tussen waar hij wel op de muur kan teken waar niet 🤔
pi_217991910
Debbie plaatst een reel van iemand anders en plaatst de tekst 'I may not give my husband butterflies anymoren' 😂wel veelzeggend ja...
pi_217991998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:25 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Guus mag zijn opa en oma niet zien. Dat heeft zij besloten. Want is niet goed voor de relatie tussen haar en Guus . Schreef ze op haar Subscribers account . Toen ik daar lid van was en niet geblokt
Oh wauw...
Dat is niet goed voor de relatie tussen haar en Guus?

Je bent een volwassen vrouw, zet je issues opzij en ga ze verwerken, voor je kinderen.
Maar ontneem je kinderen geen dingen omdat JIJ ze niet kan handelen.
Dat is echt het meest egoïstische wat ik heb gehoord.
pi_217991999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb het al bij verschillende fluflus voorbij zien komen. En wat hierboven al werd gezegd: hoe weet een peuter van 2 nu het verschil tussen die lap en het behang? Niet alleen ‘per ongeluk over het randje’ maar later ook bij de Van Gogh in de kamer, want hij mocht toch op de muur tekenen?
pi_217992100
Dbm : kijk eens wat ik pas!!
🤔 🤐
En alles is weer heel klein.. (OK misschien daarom een broek een maat te klein aangetrokken 🤔) vriendje was zijn flesje vergeten 🍼 😣
pi_217992141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb het al bij verschillende fluflus voorbij zien komen. En wat hierboven al werd gezegd: hoe weet een peuter van 2 nu het verschil tussen die lap en het behang? Niet alleen ‘per ongeluk over het randje’ maar later ook bij de Van Gogh in de kamer, want hij mocht toch op de muur tekenen?
Ik heb ook al de 'echte' variant voorbij zien komen. Hangt een ander prijskaartje aan. Dat materiaal ziet er ook veel steviger uit. Dit oogt weer als een net nietje. Ben benieuwd over een paar weken hoeveel gekleurde vlekken van stift en krijt er achter blijven op het materiaal.
pi_217992178
Ik moest net wel even lachen. Kelly Caresse die zegt dat het een half rustig dagje is. Bij DBM zou het een hele drukke dag zijn.

Huisarts
Dierenarts
Oudergesprek
Kinderfeestje
pi_217992186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik ben dan altijd bang dat een kind het verschil niet ziet tussen waar hij wel op de muur kan teken waar niet 🤔
Toen ik 40+ jaar geleden klein was hadden mijn ouders het briljante idee om in mijn slaapkamer kleurplaat behang te plakken 😍 super leuk... Lekker met stiften en potloden allerlei beestjes en figuurtjes inkleuren 🤣 in de woonkamer hing duur patroon behang wat ik op een inspirerende dag ook voorzag van meer kleur 🤣 want op muren mocht je kleuren 👌

Ik zie dit dus ook echt bij Debbie gaan gebeuren 🤣
Zeker omdat het best onduidelijk is voor een kleintje dat het enkel dat vlakje is
pi_217992233
Iedereen heeft zijn eigen gevoel en beleeft en ervaart dingen anders. Maar wat Am heeft gedeeld over haar onveilige jeugd en hoe ze daarmee om is gegaan in haar volwassen leven, daar heb ik geen sympathie of begrip voor.

Ik heb met een van mijn ouders gebroken op mijn 21e en daar nooit spijt van gehad. Daarvoor had ik al therapie gehad en daarna nog emdr en traumatherapie. Die ene ouder was de oorzaak van die trauma's, vandaar mijn keuze om het contact te verbreken. Ik heb overigens mijn kind wel altijd naar mn ouder gebracht, die was wel een goede grootouder in tegenstelling tot ouder.

Ik kan gewoon niks lezen van Am over haar ouders zonder dat mijn nekharen recht overeind gaan staan.
pi_217992236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 🤐
En alles is weer heel klein.. (OK misschien daarom een broek een maat te klein aangetrokken 🤔) vriendje was zijn flesje vergeten 🍼 😣
Vestje (vesje) hoop ik? 😅
pi_217992311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 🤐
Maar echt...waarom denk je dat dit een passende maat is?
pi_217992508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 12:04 schreef Lief_mannetje het volgende:

[..]
Vestje (vesje) hoop ik? 😅
Ze zei flesje... 🤔 Maar nu je het zegt kan het ook zijn vestje zijn.. Maar het is subtropisch warm 🤔
pi_217992639
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 20 juni 2025 09:42 schreef AppelsEieren het volgende:[/
[..]
Nouja zeg.
Wat heftig dit. En hoezo ben je geblokt, stond feedback mevrouw niet aan?

Ik denk dat haar broer helaas nooit ergens eerlijk zijn verhaal zal doen; hij neemt namelijk wel de kinderen in bescherming hierin.
Dus zullen we altijd alleen maar eenzijdig de klaagzang van AM aan moeten horen.

Eens met Donna dat dit gedrag echt steeds erger wordt...
Ik had als commentaar gegeven:
Overdrijven is ook een vak.
Toen kreeg ik als antwoord terug dat ik kon ophoepelen en werd geblokt . Kreeg wel mijn ¤ 0,49 terug ..
pi_217992857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 10:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik heb zelf gewerkt bij budgetbeheerder en wsnp. Weet dus prima hoe dat werkt. En nee dat soort programma's zijn totaal niet realistisch. Als je een schuld bij de belastingdienst hebt gaat de belastingdienst echt niet zeggen jij hebt 3 kinderen ga maar thuis zitten en hou je handje maar op. Er zijn gewoon wettelijke eisen aan je schuld kwijt gescholden krijgen. Maar totaal offtopic dit.
Dan weet je zelf ook wel dat er genoeg gevallen zijn waar er niet door (beide) ouders 40 uur per week gewerkt wordt om zo veel mogelijk mee te werken om de schuld te kunnen verminderen in de jaren dat ze in de schuldsanering zitten.
Tatiana heeft ook gewoon haar inkomsten, zij het niet uit 40u p/w werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')