Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:36 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Leuke tip voor jou om eens het tv programma ‘uit de schulden’ te kijken. Dan zie je dat het vaak niet mogelijk is vanwege mentale problemen om überhaupt te werken. Ook die mensen verdienen een tweede kans in het leven.
40 uur per week werken en in je eentje alleen een drieling opvoeden, dat gaat hem niet worden.
Tja, geld is geld hè?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:07 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nou zo'n goede reclame is het dan niet voor die man als die kussens er nu al weer zo uit zien.
Ja ik dacht hetzelfde, snap ook wel dat ze pijn aan haar voeten had na afloop. Gaat toch ook enorm zweten lijkt me? Genoeg invincible sok oplossingen tegenwoordig die ook nog goed blijven zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik weet dat dit vooral mijn issue is hoor en dat er veel mensen met AM zijn… maar blote voeten in schoenen 🤮 Ik vind het niet alleen heel smerig maar het zit toch ook helemaal niet lekker?
Ik heb zelf gewerkt bij budgetbeheerder en wsnp. Weet dus prima hoe dat werkt. En nee dat soort programma's zijn totaal niet realistisch. Als je een schuld bij de belastingdienst hebt gaat de belastingdienst echt niet zeggen jij hebt 3 kinderen ga maar thuis zitten en hou je handje maar op. Er zijn gewoon wettelijke eisen aan je schuld kwijt gescholden krijgen. Maar totaal offtopic dit.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:36 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Leuke tip voor jou om eens het tv programma ‘uit de schulden’ te kijken. Dan zie je dat het vaak niet mogelijk is vanwege mentale problemen om überhaupt te werken. Ook die mensen verdienen een tweede kans in het leven.
40 uur per week werken en in je eentje alleen een drieling opvoeden, dat gaat hem niet worden.
ook zo'n top kwaliteit schoeiselquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
L had toch laatst ‘mamma die wiiiiil ik #insert pruillipje’ eenhoorncrocs gehad? Die heb ik na 1x ook niet meer gezien.
Ik ben dan altijd bang dat een kind het verschil niet ziet tussen waar hij wel op de muur kan teken waar niet 🤔quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat lapje magnetisch behang bij Debbie kost 69 euro en zij vindt dat een schappelijke prijsje. Nu geeft zij geld uit als water aan nutteloze shit en heeft ze dit waarschijnlijk gratis gekregen wat AD, anders had ze het natuurlijk gewoon bij temu gekocht voor een tientje ofzo🥲
Oh wauw...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:25 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Guus mag zijn opa en oma niet zien. Dat heeft zij besloten. Want is niet goed voor de relatie tussen haar en Guus . Schreef ze op haar Subscribers account . Toen ik daar lid van was en niet geblokt
Ik heb het al bij verschillende fluflus voorbij zien komen. En wat hierboven al werd gezegd: hoe weet een peuter van 2 nu het verschil tussen die lap en het behang? Niet alleen ‘per ongeluk over het randje’ maar later ook bij de Van Gogh in de kamer, want hij mocht toch op de muur tekenen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat lapje magnetisch behang bij Debbie kost 69 euro en zij vindt dat een schappelijke prijsje. Nu geeft zij geld uit als water aan nutteloze shit en heeft ze dit waarschijnlijk gratis gekregen wat AD, anders had ze het natuurlijk gewoon bij temu gekocht voor een tientje ofzo🥲
Ik heb ook al de 'echte' variant voorbij zien komen. Hangt een ander prijskaartje aan. Dat materiaal ziet er ook veel steviger uit. Dit oogt weer als een net nietje. Ben benieuwd over een paar weken hoeveel gekleurde vlekken van stift en krijt er achter blijven op het materiaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb het al bij verschillende fluflus voorbij zien komen. En wat hierboven al werd gezegd: hoe weet een peuter van 2 nu het verschil tussen die lap en het behang? Niet alleen ‘per ongeluk over het randje’ maar later ook bij de Van Gogh in de kamer, want hij mocht toch op de muur tekenen?
Toen ik 40+ jaar geleden klein was hadden mijn ouders het briljante idee om in mijn slaapkamer kleurplaat behang te plakken 😍 super leuk... Lekker met stiften en potloden allerlei beestjes en figuurtjes inkleuren 🤣 in de woonkamer hing duur patroon behang wat ik op een inspirerende dag ook voorzag van meer kleur 🤣 want op muren mocht je kleuren 👌quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:30 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat een kind het verschil niet ziet tussen waar hij wel op de muur kan teken waar niet 🤔
Vestje (vesje) hoop ik? 😅quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm : kijk eens wat ik pas!!
🤔 🤐
En alles is weer heel klein.. (OK misschien daarom een broek een maat te klein aangetrokken 🤔) vriendje was zijn flesje vergeten 🍼 😣
Maar echt...waarom denk je dat dit een passende maat is?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm : kijk eens wat ik pas!!
🤔 🤐
En alles is weer heel klein.. (OK misschien daarom een broek een maat te klein aangetrokken 🤔) vriendje was zijn flesje vergeten 🍼 😣
Ze zei flesje... 🤔 Maar nu je het zegt kan het ook zijn vestje zijn.. Maar het is subtropisch warm 🤔quote:
Ik had als commentaar gegeven:quote:[b]Op vrijdag 20 juni 2025 09:42 schreef AppelsEieren het volgende:[/
[..]
Nouja zeg.
Wat heftig dit. En hoezo ben je geblokt, stond feedback mevrouw niet aan?
Ik denk dat haar broer helaas nooit ergens eerlijk zijn verhaal zal doen; hij neemt namelijk wel de kinderen in bescherming hierin.
Dus zullen we altijd alleen maar eenzijdig de klaagzang van AM aan moeten horen.
Eens met Donna dat dit gedrag echt steeds erger wordt...
Dan weet je zelf ook wel dat er genoeg gevallen zijn waar er niet door (beide) ouders 40 uur per week gewerkt wordt om zo veel mogelijk mee te werken om de schuld te kunnen verminderen in de jaren dat ze in de schuldsanering zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik heb zelf gewerkt bij budgetbeheerder en wsnp. Weet dus prima hoe dat werkt. En nee dat soort programma's zijn totaal niet realistisch. Als je een schuld bij de belastingdienst hebt gaat de belastingdienst echt niet zeggen jij hebt 3 kinderen ga maar thuis zitten en hou je handje maar op. Er zijn gewoon wettelijke eisen aan je schuld kwijt gescholden krijgen. Maar totaal offtopic dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |