abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218002865
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:32 schreef Lipisu het volgende:
Dbm , heeft een opdracht voor een fotoshoot.
Maar sorry hoor, je bent toch ook een beetje een visitekaartje voor je bedrijf/ opdracht.
Zij vind de broek mooi, prima . Ik zeg: voor achter het huis of naar strand ok.
Maar dat vale gekreukte shirt erboven?
Waarom niet dat leuke jurkje of een leuke wijdvallende broek.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit niet professioneel staan.
Boh amateur, midden op de dag, in de felle zon, is gewoon niet slim.
Je camera instellen doe je toch bij de auto, dat is toch ook per foto anders.
Nee sorry gen kaas van gegeten, je hebt een shoot of vroeg in de morgen of laat in de avond
pi_218002876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Het is ook niet professioneel om op zo’n warme dag op een moment midden op de dag in de volle zon te gaan fotograferen. Dat ze zelf een petje nodig heeft ‘om het te kunnen zien’ is al een indicatie dat ze op een verkeerd moment gaat. Want haar modellen, die gaan dus wel staan knijpen als de malle met hun ogen door die felle zon. 😂
precies! En dan nog niet te spreken over, dat ze alvast de camera goed instelt.
pi_218002878
Wat een onzin weer van AM dat er alleen nog maar smalle bikinibroekjes te krijgen zijn. Ik vind die lastiger te vinden zelfs dan de brede modellen.

En Esmee haar verjaardag wordt bij de Geertsen gevierd. Zal Esmee haar verjaardag niet bij haar eigen ouders of in haar eigen huis vieren? Of had AM geen zin om daar op visite te gaan en kan ze het zo lekker naar haarzelf en haar Grote Gezin toe trekken?
pi_218002887
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt dat AM nu de was staat te aaien strijk gaat staan doen?
Ik heb t al warm bij t idee
En dan ook alle lakens enzo. Als je die opvouwt nadat ze uit de droger komen, kun je ze redelijk kreukvrij opbergen. En sowieso: na 10 minuten op je gestreken laken ligt, heb je al kreukels.

Maarja, het geeft, zelfs met deze hitte, rust in de kopen.
Om over de Vloek van de Stempel maar niet te praten.. 🫣
pi_218002889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef BettyBoop82 het volgende:
Wat een onzin weer van AM dat er alleen nog maar smalle bikinibroekjes te krijgen zijn. Ik vind die lastiger te vinden zelfs dan de brede modellen.

En Esmee haar verjaardag wordt bij de Geertsen gevierd. Zal Esmee haar verjaardag niet bij haar eigen ouders of in haar eigen huis vieren? Of had AM geen zin om daar op visite te gaan en kan ze het zo lekker naar haarzelf en haar Grote Gezin toe trekken?
Zal wel wat tegenover dat reisje Londen moeten staan zodat het weer wat lijkt, AM en het grote gezin.
pi_218003072
Ik vind het best wel apart om de verjaardag van kinderen en schoonkinderen, die uit huis zijn, nog bij jou thuis te vieren. Maar goed, ik vind de traditie om zondag met het hele gezin te eten (en je te moeten afmelden) ook vreemd. Ik had al kind al een hekel aan dat soort verplichtingen en verwacht ze ook niet van mijn uitwonende kinderen. Ze zijn hier altijd welkom, maar man en ik verwachten ook niet dat ze ieder weekeinde thuis komen (ze hebben ook hun werk, gaan met vrienden op pad en zo hoort het wat mij betreft ook). Ze hebben een eigen leven in (bij ons) een ander deel van het land en dat stimuleer ik ook wel een soort van.
pi_218003076
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef BettyBoop82 het volgende:
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.
pi_218003120
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.
Dit ja, geen visite van Esmee bij hen thuis, gewoon het grote gezin, bbq en een cadeautje en diepvriestaart (?) voor haar.
pi_218003135
Wat Jim betreft (hij lijkt mij een leuke jongen) hoop ik niet dat er problemen spelen, waardoor hij zo vaak in huis gehaald wordt door zijn ouders.
pi_218003309
Viel gewoon op dat hij er de afgelopen dagen minder was
pi_218003318
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:48 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het best wel apart om de verjaardag van kinderen en schoonkinderen, die uit huis zijn, nog bij jou thuis te vieren. Maar goed, ik vind de traditie om zondag met het hele gezin te eten (en je te moeten afmelden) ook vreemd. Ik had al kind al een hekel aan dat soort verplichtingen en verwacht ze ook niet van mijn uitwonende kinderen. Ze zijn hier altijd welkom, maar man en ik verwachten ook niet dat ze ieder weekeinde thuis komen (ze hebben ook hun werk, gaan met vrienden op pad en zo hoort het wat mij betreft ook). Ze hebben een eigen leven in (bij ons) een ander deel van het land en dat stimuleer ik ook wel een soort van.
Ik vind dat ook vreemd dat je een verjaardag van je schoonkinderen bij jou thuis te vieren. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer is dan elke (verplichte) zondag en dat ze nu gewoon nog een cadeautje krijgt. Meer zal het niet zijn, want dat is bij de verjaardag van hun eigen kinderen ook niet.
pi_218003328
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:18 schreef Earring het volgende:
Viel gewoon op dat hij er de afgelopen dagen minder was
Ja dit wilde ik nog posten. Dat het mij opviel dat Jim afgelopen week wat minder aanwezig is geweest. Maar goed, de afgelopen maanden was hij er zo goed als dagelijks.
pi_218003401
Zoals Lot haar haar zit wanneer ze in die hangmat schommelt, dat is toch veel praktischer dan die lage staarten met al die plukken eruit die ze normaliter heeft? Ik vind het haar ook veel vlotter staan 😄
pi_218003414
Ik denk idd dat het vieren niks bijzonders is, gewoon eten daar met het groooote gezin.
O vanavond eet ze borrel trouwens😏
pi_218003427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zoals Lot haar haar zit wanneer ze in die hangmat schommelt, dat is toch veel praktischer dan die lage staarten met al die plukken eruit die ze normaliter heeft? Ik vind het haar ook veel vlotter staan 😄
Ja staat haar echt leuk, vind ik ook
pi_218003439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:30 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik denk idd dat het vieren niks bijzonders is, gewoon eten daar met het groooote gezin.
O vanavond eet ze borrel trouwens😏
Ja toch maar abonneren denk ik, benieuwd naar het recept.
pi_218003497
Het lijkt mij ook echt vreselijk, die verplichte terugkomdag elke week. Ik denk dat het hoort bij haar vele manieren van de kinderen aan zich binden en hun wereldje vooral zo klein mogelijk houden.
En AM zal het erop gooien dat zij de kinderen niks verplicht en dat ze het zelf willen maar ik denk veel meer dat een onderhuidse manipulatieve manier van opvoeding eraan ten grondslag ligt dat de kinderen elke week komen opdraven en zich voor nog zoveel meer gekke dingen laten lenen.
pi_218003514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:55 schreef Tarantelle het volgende:
Wat Jim betreft (hij lijkt mij een leuke jongen) hoop ik niet dat er problemen spelen, waardoor hij zo vaak in huis gehaald wordt door zijn ouders.
Is ie er is ie er is ie er, pfff.
pi_218003520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:39 schreef BettyBoop82 het volgende:
Het lijkt mij ook echt vreselijk, die verplichte terugkomdag elke week. Ik denk dat het hoort bij haar vele manieren van de kinderen aan zich binden en hun wereldje vooral zo klein mogelijk houden.
En AM zal het erop gooien dat zij de kinderen niks verplicht en dat ze het zelf willen maar ik denk veel meer dat een onderhuidse manipulatieve manier van opvoeding eraan ten grondslag ligt dat de kinderen elke week komen opdraven en zich voor nog zoveel meer gekke dingen laten lenen.
Zoals iemand (ik dacht Donna?) van de week al schreef, de kinderen Geerts hebben niets in te brengen.
pi_218003525
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Ik vind die wekelijkse zondagmaaltijd met het groooooote gezin met het verplichte karakter ook heel ouderwets. Maar als je verder niks geen vrienden hebt of een baan zal het wel een leegte vullen. Ik heb ook regelmatig mijn kinderen (ook die uit huis zijn) te eten en dat doen we als alle agenda's dat toelaten en soms ook gewoon spontaan en dan nooit in het weekend want dan ben ik of elders of heb andere plannen.
Verjaardagen vieren doen de kinderen die uit huis zijn in het huis waar zij wonen, lijkt mij heel logisch overigens.
pi_218003717
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je bent uiteraard vrij om het over anderen te hebben.

Ik lees dit afgelopen dagen vaker, en vind het dan een beetje jammer dat er niet wat meer input komt in plaats van dit soort posts.
Ik heb op dit moment zelf niets te melden, maar heb ook geen zin om de hele tijd alles over am te lezen en neem aan dat dat gewoon gezegd mag worden.
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 16:59:43 #222
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218003724
Ik denk soms ook wel eens; als ik alles in mijn leven op Insta zou gooien, zou iedereen er hier wellicht ook vanalles over te zeggen hebben, en waarschijnlijk zo bij ieder van ons :D _O- (Is dus ook een reden dat ik geen influencer ben, haha :P )

Dat studentkinderen hun verjaardag nog bij hun ouder vieren, vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zo bijzonder :P Ik heb dat ook best lang nog gedaan, tot ruim na de 30 :+ Ik zou het ook niet zo snel bij mijn schoonouders vieren denk ik, maar kan me ook voorstellen dat het één van de vieringen is, en dat ze het zelf nog met haar familie en vrienden viert?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218003757
AM brengt dingen graag gewichtig dus dat zal met ‘het vieren van Esmee d’r verjaardag’ wel niet anders zijn inderdaad.
pi_218003840
Sam en Esmee hebben een grote vriendengroep. Dat zag je al toen hij nog thuis woonde en een bbq gaf.
Bij Esmee zag ik het eerder ook toen ik haar nog op fb zag.
Dat wordt morgen gewoon de ICparis bon geven tijdens hun wekelijkse bbq.
pi_218003925
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Earring het volgende:
Precies. Maarja, de hottub is daar ook een zwembad, dus dit zal ook wel vallen onder ‘Esmees verjaardag vieren’.
pi_218003974
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Earring het volgende:
Sam en Esmee hebben een grote vriendengroep. Dat zag je al toen hij nog thuis woonde en een bbq gaf.
Bij Esmee zag ik het eerder ook toen ik haar nog op fb zag.
Sam en esmee geven ook wel eens een feestje voor vrienden in de tuin van zijn ouders.. Denk dat het ook ruimte is dat het handiger is bij de geertsen en ze hebben een tuin voor de bbq
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 17:21:25 #227
184769 crew  Deisyy
pi_218003975
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik heb op dit moment zelf niets te melden, maar heb ook geen zin om de hele tijd alles over am te lezen en neem aan dat dat gewoon gezegd mag worden.
Deisyy in SHO / [SHO FB] The SHO goes on
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218003994
Mirthe die haar kinderen met dit weer een trui aantrekt enkel voor de reclame, had een andere dag gekozen om die reclame te maken. Ook vanmorgen was t geen truien weer 🤷‍♀️

En bij AM denk ik idd dat de verjaardag van Esmee vieren gewoon de bbq is met een cadeau erbij. Wat prima is, wij eten ook samen bij ons pap&mam om de verjaardagen van de kinderen te vieren. ik en 2 broers zijn binnen 2,5 week van jarig, dus doen we het samen (niet van hetzelfde jaar uiteraard 😉). Maar zij doet net of de hele boerenfamilie van Esmee ook daarheen komt en de vriendengroep om het daar groots te gaan vieren.
Denk ook dat AM daar error van zou krijgen zoveel mensen in dr huis
pi_218004054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Meke het volgende:
Ik denk soms ook wel eens; als ik alles in mijn leven op Insta zou gooien, zou iedereen er hier wellicht ook vanalles over te zeggen hebben, en waarschijnlijk zo bij ieder van ons :D _O- (Is dus ook een reden dat ik geen influencer ben, haha :P )

Dat studentkinderen hun verjaardag nog bij hun ouder vieren, vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zo bijzonder :P Ik heb dat ook best lang nog gedaan, tot ruim na de 30 :+ Ik zou het ook niet zo snel bij mijn schoonouders vieren denk ik, maar kan me ook voorstellen dat het één van de vieringen is, en dat ze het zelf nog met haar familie en vrienden viert?
Ooo, bij mij zou er van alles te zeggen zijn🤣.

Nu denk ik niet dat het hier per se om het feit gaat dat een student zijn verjaardag bij ouders viert hoor.
Maar het is hier weer een samenkomst van alles. Het zijn niet haar ouders, maar schoonouders, (wat ook nog niet per se vreemd is) maar het is gewoon op zondag samen eten, wat ook verplicht is daar.
En het wordt verjaardag vieren genoemd zodat schoonmoeders weer een halve dag content heeft voor de betalende mensen.
pi_218004075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja staat haar echt leuk, vind ik ook
Veel leuker. Ik denk dat Maarten alleen lage staarten kan met een slap elastiekje (deed mijn man ook altijd, zodat alles binnen een uur uitgezakt is).

Het moet gezegd worden dat ik vind dat S en S echt een leuke stijl van kleden hebben tegenwoordig (ik vind het ook veel leuker dan hun oudere zus, alhoewel mijn mening natuurlijk niets boeit).
pi_218004200
En wat ik dan wel leuk vind is dat er vriendinnen van Julia lekker langs komen. Dat lijkt mij altijd heel gezellig (hier gaan de kinderen vooral mijn zijn allen op stap, dus wij hebben i.t.t. vroeger weinig aanloop meer, alleen de vrienden van de jongste).
pi_218004514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef Tarantelle het volgende:
En wat ik dan wel leuk vind is dat er vriendinnen van Julia lekker langs komen. Dat lijkt mij altijd heel gezellig (hier gaan de kinderen vooral mijn zijn allen op stap, dus wij hebben i.t.t. vroeger weinig aanloop meer, alleen de vrienden van de jongste).
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.
Aldus een vroegere vriendin van AM in die post over rouw ( reactie is uiteraard verwijderd). Die vroeg of ze het wel over dezelfde mensen had die zij had jarenlang had meegemaakt.
Ik hoop zó dat die mensen gespaard worden in het nieuwe opstel van AM maar ben er bang voor
pi_218004591
quote:
Heel kinderachtig dit. Ik reageer op het antwoord van een moderator en daarna verwijs jij me door dat ik dat hier moet doen. Tja..
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 18:20:09 #234
184769 crew  Deisyy
pi_218004622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Heel kinderachtig dit. Ik reageer op het antwoord van een moderator en daarna verwijs jij me door dat ik dat hier moet doen. Tja..
Nee dit is de uitleg waarom reacties als de jouwe niet leuk zijn in dit topic.

Vanaf hier verwijs ik je wel door naar Feedback, zodat anderen hier wel ontopic kunnen posten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218004700
Heeft iemand iets gelezen hoe de bezichtiging van het huis van Sanneke en Peppie is geweest? Of hij het wat vond?

Of wilde ze er zelf echt niks van horen en is ze niet meegeweest?

Hoe dan ook: ze zal evengoed zenuwachtig zijn voor de beslissing, en teleurgesteld als ze afgewezen worden (wat volgens haar sowieso het geval is, want inkomen van 2 jaar geleden te hoog en dat is het enige waar ze rekening mee houden blabla.)
pi_218004814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.
Aldus een vroegere vriendin van AM in die post over rouw ( reactie is uiteraard verwijderd). Die vroeg of ze het wel over dezelfde mensen had die zij had jarenlang had meegemaakt.
Ik hoop zó dat die mensen gespaard worden in het nieuwe opstel van AM maar ben er bang voor
Ja dat weet ik nog. Stank voor dank krijgen ze. AM krijgt het nog wel een keer terug met haar eigen kinderen. Kan mij niet voorstellen dat die alles oké vinden als ze terug denken
pi_218004828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Heeft iemand iets gelezen hoe de bezichtiging van het huis van Sanneke en Peppie is geweest? Of hij het wat vond?

Of wilde ze er zelf echt niks van horen en is ze niet meegeweest?

Hoe dan ook: ze zal evengoed zenuwachtig zijn voor de beslissing, en teleurgesteld als ze afgewezen worden (wat volgens haar sowieso het geval is, want inkomen van 2 jaar geleden te hoog en dat is het enige waar ze rekening mee houden blabla.)
Nee niks over gehoord of gelezen.
Maar het was zo’n zelfde huis als waar ze eerder waren dacht ik. Dus haar zenuwen snap ik maar dat hou je toch, of je het nu wel of niet bezichtigd
pi_218004942
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Vriendjes en vriendinnetjes weten natuurlijk niet altijd wat er thuis 'achter gesloten deuren' zich afspeelt. Een vriendin van mij werd misbruikt door haar vader, daar schrokken haar jeugdvriendinnen van, want haar vader was altijd zo leuk, gezellig en aardig.

Dat die reactie verwijderd is zegt wel veel vind ik, maar je ziet gewoon niet altijd alles als (jong) kind.
pi_218005068
Oeps stond DBM daar: no show
pi_218005428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:54 schreef Ballerina888 het volgende:
Oeps stond DBM daar: no show
En ze is er niet boos om. Ik zou not amused zijn als ik daar zou staan. Professionele fotograaf of niet
pi_218005518
Judith praat weer alleen maar over Bob zijn prestaties.
Ze had ook kunnen zeggen: hij had een wedstrijd, het was leuk. Nee overal heeft ze weer commentaar op.
En haar badstofpakje draagt ze al de hele week 🤢
pi_218005769
Doet ze J&L nou niet even onder de douche na het "zwemmen"? Het is nog te warm binnen maar L wordt wel in bed gelegd in een nachtjapon met lange mouwen, schiet mij maar lek! Was dat nou echt een tafellaken waar L onder moet slapen? Man man, ik heb zoveel vragen 😂 Ik vind het allemaal weer heel bijzonder..
pi_218005777
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze had ook kunnen zeggen: hij had een wedstrijd, het was leuk. Nee overal heeft ze weer commentaar op.
Ook gister, toen ze bruin zag van de gesmolten chocolade. Fijne avond nog, iedereen! 😂
pi_218005829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:57 schreef Jenn1806 het volgende:
Doet ze J&L nou niet even onder de douche na het "zwemmen"? Het is nog te warm binnen maar L wordt wel in bed gelegd in een nachtjapon met lange mouwen, schiet mij maar lek! Was dat nou echt een tafellaken waar L onder moet slapen? Man man, ik heb zoveel vragen 😂 Ik vind het allemaal weer heel bijzonder..
Ze loopt met beide lakens naar zolder, Jet slaapt normaal gesproken (jullie weten wel, als de slaapkamer van Jet WEL in beeld komt 😉) een verdieping lager. Ook weer zoiets bijzonders. Snapte ook niet waarom Lot OP haar dekbed moest. Als je je bed wat koeler wil hebben, gooi dan dat dekbed er even helemaal af en ga op je hoeslaken en onder een dun lakentje liggen. Zo heb je het alsnog bloedheet doordat je op je dekbed ligt.
pi_218006089
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sinds dat gezegd is hier let ik dus steeds op wat Judith aan heeft🤣
pi_218006119
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:01 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze loopt met beide lakens naar zolder, Jet slaapt normaal gesproken (jullie weten wel, als de slaapkamer van Jet WEL in beeld komt 😉) een verdieping lager. Ook weer zoiets bijzonders. Snapte ook niet waarom Lot OP haar dekbed moest. Als je je bed wat koeler wil hebben, gooi dan dat dekbed er even helemaal af en ga op je hoeslaken en onder een dun lakentje liggen. Zo heb je het alsnog bloedheet doordat je op je dekbed ligt.
Het bed van AM en haar M is ook nog steeds met dekbed en 2x sprei/deken aan het voeteneind erbij. Stel je voor, rekening houden met het weer??? Jet liep vandaag ook in hoge rubber laarzen. Zo vreemd allemaal.
pi_218006157
Je zou nog beroerd van de warmte worden bij AM
pi_218006191
Je legt dus je kind met lange mouwen onder een deken uit de vriezer...
En je filmt hoe je de dekens uit de vriezer haalt😳
pi_218006231
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Natuurlijk mag dat. Je kunt er gewoon overheen schollen maar ik begrijp dat het mommytopic interessanter voor je was.
pi_218006235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:30 schreef Ballerina888 het volgende:
Je legt dus je kind met lange mouwen onder een deken uit de vriezer...
En je filmt hoe je de dekens uit de vriezer haalt😳
😂
Tegen de tijd dat je boven bent en hem hebt opengevouwen is de meeste kou er al vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')