Boh amateur, midden op de dag, in de felle zon, is gewoon niet slim.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:32 schreef Lipisu het volgende:
Dbm , heeft een opdracht voor een fotoshoot.
Maar sorry hoor, je bent toch ook een beetje een visitekaartje voor je bedrijf/ opdracht.
Zij vind de broek mooi, prima . Ik zeg: voor achter het huis of naar strand ok.
Maar dat vale gekreukte shirt erboven?
Waarom niet dat leuke jurkje of een leuke wijdvallende broek.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit niet professioneel staan.
precies! En dan nog niet te spreken over, dat ze alvast de camera goed instelt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Het is ook niet professioneel om op zo’n warme dag op een moment midden op de dag in de volle zon te gaan fotograferen. Dat ze zelf een petje nodig heeft ‘om het te kunnen zien’ is al een indicatie dat ze op een verkeerd moment gaat. Want haar modellen, die gaan dus wel staan knijpen als de malle met hun ogen door die felle zon. 😂
En dan ook alle lakens enzo. Als je die opvouwt nadat ze uit de droger komen, kun je ze redelijk kreukvrij opbergen. En sowieso: na 10 minuten op je gestreken laken ligt, heb je al kreukels.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt dat AM nu de was staat te aaien strijk gaat staan doen?
Ik heb t al warm bij t idee
Zal wel wat tegenover dat reisje Londen moeten staan zodat het weer wat lijkt, AM en het grote gezin.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef BettyBoop82 het volgende:
Wat een onzin weer van AM dat er alleen nog maar smalle bikinibroekjes te krijgen zijn. Ik vind die lastiger te vinden zelfs dan de brede modellen.
En Esmee haar verjaardag wordt bij de Geertsen gevierd. Zal Esmee haar verjaardag niet bij haar eigen ouders of in haar eigen huis vieren? Of had AM geen zin om daar op visite te gaan en kan ze het zo lekker naar haarzelf en haar Grote Gezin toe trekken?
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef BettyBoop82 het volgende:
En Esmee haar verjaardag wordt bij de Geertsen gevierd. Zal Esmee haar verjaardag niet bij haar eigen ouders of in haar eigen huis vieren? Of had AM geen zin om daar op visite te gaan en kan ze het zo lekker naar haarzelf en haar Grote Gezin toe trekken?
Dit ja, geen visite van Esmee bij hen thuis, gewoon het grote gezin, bbq en een cadeautje en diepvriestaart (?) voor haar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.
Ik vind dat ook vreemd dat je een verjaardag van je schoonkinderen bij jou thuis te vieren. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer is dan elke (verplichte) zondag en dat ze nu gewoon nog een cadeautje krijgt. Meer zal het niet zijn, want dat is bij de verjaardag van hun eigen kinderen ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:48 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het best wel apart om de verjaardag van kinderen en schoonkinderen, die uit huis zijn, nog bij jou thuis te vieren. Maar goed, ik vind de traditie om zondag met het hele gezin te eten (en je te moeten afmelden) ook vreemd. Ik had al kind al een hekel aan dat soort verplichtingen en verwacht ze ook niet van mijn uitwonende kinderen. Ze zijn hier altijd welkom, maar man en ik verwachten ook niet dat ze ieder weekeinde thuis komen (ze hebben ook hun werk, gaan met vrienden op pad en zo hoort het wat mij betreft ook). Ze hebben een eigen leven in (bij ons) een ander deel van het land en dat stimuleer ik ook wel een soort van.
Ja dit wilde ik nog posten. Dat het mij opviel dat Jim afgelopen week wat minder aanwezig is geweest. Maar goed, de afgelopen maanden was hij er zo goed als dagelijks.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:18 schreef Earring het volgende:
Viel gewoon op dat hij er de afgelopen dagen minder was
Ja staat haar echt leuk, vind ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zoals Lot haar haar zit wanneer ze in die hangmat schommelt, dat is toch veel praktischer dan die lage staarten met al die plukken eruit die ze normaliter heeft? Ik vind het haar ook veel vlotter staan 😄
Ja toch maar abonneren denk ik, benieuwd naar het recept.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:30 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik denk idd dat het vieren niks bijzonders is, gewoon eten daar met het groooote gezin.
O vanavond eet ze borrel trouwens😏
Is ie er is ie er is ie er, pfff.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:55 schreef Tarantelle het volgende:
Wat Jim betreft (hij lijkt mij een leuke jongen) hoop ik niet dat er problemen spelen, waardoor hij zo vaak in huis gehaald wordt door zijn ouders.
Zoals iemand (ik dacht Donna?) van de week al schreef, de kinderen Geerts hebben niets in te brengen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:39 schreef BettyBoop82 het volgende:
Het lijkt mij ook echt vreselijk, die verplichte terugkomdag elke week. Ik denk dat het hoort bij haar vele manieren van de kinderen aan zich binden en hun wereldje vooral zo klein mogelijk houden.
En AM zal het erop gooien dat zij de kinderen niks verplicht en dat ze het zelf willen maar ik denk veel meer dat een onderhuidse manipulatieve manier van opvoeding eraan ten grondslag ligt dat de kinderen elke week komen opdraven en zich voor nog zoveel meer gekke dingen laten lenen.
Dat denk ik ook. Ik vind die wekelijkse zondagmaaltijd met het groooooote gezin met het verplichte karakter ook heel ouderwets. Maar als je verder niks geen vrienden hebt of een baan zal het wel een leegte vullen. Ik heb ook regelmatig mijn kinderen (ook die uit huis zijn) te eten en dat doen we als alle agenda's dat toelaten en soms ook gewoon spontaan en dan nooit in het weekend want dan ben ik of elders of heb andere plannen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.
Ik heb op dit moment zelf niets te melden, maar heb ook geen zin om de hele tijd alles over am te lezen en neem aan dat dat gewoon gezegd mag worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent uiteraard vrij om het over anderen te hebben.
Ik lees dit afgelopen dagen vaker, en vind het dan een beetje jammer dat er niet wat meer input komt in plaats van dit soort posts.
Precies. Maarja, de hottub is daar ook een zwembad, dus dit zal ook wel vallen onder ‘Esmees verjaardag vieren’.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Earring het volgende:
Dat wordt morgen gewoon de ICparis bon geven tijdens hun wekelijkse bbq.
Sam en esmee geven ook wel eens een feestje voor vrienden in de tuin van zijn ouders.. Denk dat het ook ruimte is dat het handiger is bij de geertsen en ze hebben een tuin voor de bbqquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Earring het volgende:
Sam en Esmee hebben een grote vriendengroep. Dat zag je al toen hij nog thuis woonde en een bbq gaf.
Bij Esmee zag ik het eerder ook toen ik haar nog op fb zag.
Dat wordt morgen gewoon de ICparis bon geven tijdens hun wekelijkse bbq.
Deisyy in SHO / [SHO FB] The SHO goes onquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment zelf niets te melden, maar heb ook geen zin om de hele tijd alles over am te lezen en neem aan dat dat gewoon gezegd mag worden.
Ooo, bij mij zou er van alles te zeggen zijn🤣.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Meke het volgende:
Ik denk soms ook wel eens; als ik alles in mijn leven op Insta zou gooien, zou iedereen er hier wellicht ook vanalles over te zeggen hebben, en waarschijnlijk zo bij ieder van ons![]()
(Is dus ook een reden dat ik geen influencer ben, haha
)
Dat studentkinderen hun verjaardag nog bij hun ouder vieren, vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zo bijzonderIk heb dat ook best lang nog gedaan, tot ruim na de 30
Ik zou het ook niet zo snel bij mijn schoonouders vieren denk ik, maar kan me ook voorstellen dat het één van de vieringen is, en dat ze het zelf nog met haar familie en vrienden viert?
Veel leuker. Ik denk dat Maarten alleen lage staarten kan met een slap elastiekje (deed mijn man ook altijd, zodat alles binnen een uur uitgezakt is).quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja staat haar echt leuk, vind ik ook
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef Tarantelle het volgende:
En wat ik dan wel leuk vind is dat er vriendinnen van Julia lekker langs komen. Dat lijkt mij altijd heel gezellig (hier gaan de kinderen vooral mijn zijn allen op stap, dus wij hebben i.t.t. vroeger weinig aanloop meer, alleen de vrienden van de jongste).
Heel kinderachtig dit. Ik reageer op het antwoord van een moderator en daarna verwijs jij me door dat ik dat hier moet doen. Tja..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy in SHO / [SHO FB] The SHO goes on
Nee dit is de uitleg waarom reacties als de jouwe niet leuk zijn in dit topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Heel kinderachtig dit. Ik reageer op het antwoord van een moderator en daarna verwijs jij me door dat ik dat hier moet doen. Tja..
Ja dat weet ik nog. Stank voor dank krijgen ze. AM krijgt het nog wel een keer terug met haar eigen kinderen. Kan mij niet voorstellen dat die alles oké vinden als ze terug denkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.
Aldus een vroegere vriendin van AM in die post over rouw ( reactie is uiteraard verwijderd). Die vroeg of ze het wel over dezelfde mensen had die zij had jarenlang had meegemaakt.
Ik hoop zó dat die mensen gespaard worden in het nieuwe opstel van AM maar ben er bang voor
Nee niks over gehoord of gelezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Heeft iemand iets gelezen hoe de bezichtiging van het huis van Sanneke en Peppie is geweest? Of hij het wat vond?
Of wilde ze er zelf echt niks van horen en is ze niet meegeweest?
Hoe dan ook: ze zal evengoed zenuwachtig zijn voor de beslissing, en teleurgesteld als ze afgewezen worden (wat volgens haar sowieso het geval is, want inkomen van 2 jaar geleden te hoog en dat is het enige waar ze rekening mee houden blabla.)
Vriendjes en vriendinnetjes weten natuurlijk niet altijd wat er thuis 'achter gesloten deuren' zich afspeelt. Een vriendin van mij werd misbruikt door haar vader, daar schrokken haar jeugdvriendinnen van, want haar vader was altijd zo leuk, gezellig en aardig.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.
Aldus een vroegere vriendin van AM in die post over rouw ( reactie is uiteraard verwijderd). Die vroeg of ze het wel over dezelfde mensen had die zij had jarenlang had meegemaakt.
Ik hoop zó dat die mensen gespaard worden in het nieuwe opstel van AM maar ben er bang voor
En ze is er niet boos om. Ik zou not amused zijn als ik daar zou staan. Professionele fotograaf of nietquote:
Ook gister, toen ze bruin zag van de gesmolten chocolade. Fijne avond nog, iedereen! 😂quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith praat weer alleen maar over Bob zijn prestaties.
Ze had ook kunnen zeggen: hij had een wedstrijd, het was leuk. Nee overal heeft ze weer commentaar op.
En haar badstofpakje draagt ze al de hele week 🤢
Ze loopt met beide lakens naar zolder, Jet slaapt normaal gesproken (jullie weten wel, als de slaapkamer van Jet WEL in beeld komt 😉) een verdieping lager. Ook weer zoiets bijzonders. Snapte ook niet waarom Lot OP haar dekbed moest. Als je je bed wat koeler wil hebben, gooi dan dat dekbed er even helemaal af en ga op je hoeslaken en onder een dun lakentje liggen. Zo heb je het alsnog bloedheet doordat je op je dekbed ligt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:57 schreef Jenn1806 het volgende:
Doet ze J&L nou niet even onder de douche na het "zwemmen"? Het is nog te warm binnen maar L wordt wel in bed gelegd in een nachtjapon met lange mouwen, schiet mij maar lek! Was dat nou echt een tafellaken waar L onder moet slapen? Man man, ik heb zoveel vragen 😂 Ik vind het allemaal weer heel bijzonder..
Sinds dat gezegd is hier let ik dus steeds op wat Judith aan heeft🤣quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith praat weer alleen maar over Bob zijn prestaties.
Ze had ook kunnen zeggen: hij had een wedstrijd, het was leuk. Nee overal heeft ze weer commentaar op.
En haar badstofpakje draagt ze al de hele week 🤢
Het bed van AM en haar M is ook nog steeds met dekbed en 2x sprei/deken aan het voeteneind erbij. Stel je voor, rekening houden met het weer??? Jet liep vandaag ook in hoge rubber laarzen. Zo vreemd allemaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:01 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze loopt met beide lakens naar zolder, Jet slaapt normaal gesproken (jullie weten wel, als de slaapkamer van Jet WEL in beeld komt 😉) een verdieping lager. Ook weer zoiets bijzonders. Snapte ook niet waarom Lot OP haar dekbed moest. Als je je bed wat koeler wil hebben, gooi dan dat dekbed er even helemaal af en ga op je hoeslaken en onder een dun lakentje liggen. Zo heb je het alsnog bloedheet doordat je op je dekbed ligt.
Natuurlijk mag dat. Je kunt er gewoon overheen schollen maar ik begrijp dat het mommytopic interessanter voor je was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment zelf niets te melden, maar heb ook geen zin om de hele tijd alles over am te lezen en neem aan dat dat gewoon gezegd mag worden.
😂quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:30 schreef Ballerina888 het volgende:
Je legt dus je kind met lange mouwen onder een deken uit de vriezer...
En je filmt hoe je de dekens uit de vriezer haalt😳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |