SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat wordt geen Ikea bed dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende: [..] De meest veelzijdige oplossing is T-sleuven rondom in het bedframe.
![]()
Een permanente ballonhondquote:
BOSTIJGERINquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een permanente ballonhond
Want wie wil dat nou niet op tafel hebben staan
Mijn eerste ingeving is vibrator, maar het is een poedelquote:
Vaasje er naast die er echt helemaal niet uitziet als een opgefrommelde tissue, hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een permanente ballonhond
Want wie wil dat nou niet op tafel hebben staan
Ik heb gewoon een mooie matzwarte kraan, gekke bergmiepquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als ik je kraan zie.
[ afbeelding ]
Sluit elkaar niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is vibrator, maar het is een poedel
Je bent onder gronds opgegroeid??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
Happy Panda is de naam van een underground erotische massagesalon waar ik ben opgegroeid
Ettoooooooooooooooooooo KrokEttoquote:
Overal wit poeder. Alsof het de toiletten zijn op de Zuidasquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe een teringzooi het morgen gaat worden als ze de gipsplaten met gewapend stuc gaan uitzagen
Ratatatatatata.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe een teringzooi het morgen gaat worden als ze de gipsplaten met gewapend stuc gaan uitzagen
Daar vrees ik ook een beetje voorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overal wit poeder. Alsof het de toiletten zijn op de Zuidas
Ik ben van de gouden kranenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mooie matzwarte kraan, gekke bergmiep
Kom jij ook regelmatig bij de Kwantum?quote:
HOE. LEUK. IS. DAT. ?.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SomsZe hebben leuke bloempotten voor buiten. En leuke meubels.
Heb je daar plaatjes van?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wel dat ik een keer een klein plantentafeltje zocht. Allemaal kringloopwinkels afgegaan, niks gevonden. Of alleen dure krukjes want "vintage". En toen heb ik een heel leuk tafeltje bij de kwantum gevonden voor acht europrecies wat ik zocht.
dat is genietenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wel dat ik een keer een klein plantentafeltje zocht. Allemaal kringloopwinkels afgegaan, niks gevonden. Of alleen dure krukjes want "vintage". En toen heb ik een heel leuk tafeltje bij de kwantum gevonden voor acht europrecies wat ik zocht.
Het is pas dinsdag, dat kan nog tig keer veranderen, zal uiteindelijk gewoon 38 graden wordenquote:
Ze hebben niet gehoord van zwaartekracht?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook een beetje voorAl zeiden ze zelf dat het mee zou vallen omdat het het vooral vanaf de zolderkant proberen te zagen (dus al het stof daar)
Dat wordt een probleem als ze het paneel los hebben gezaagd en het huis de lucht in vliegt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben niet gehoord van zwaartekracht?
Ja lijkt me ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben niet gehoord van zwaartekracht?
Oeh, mijn eigen luchtkasteeltjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wordt een probleem als ze het paneel los hebben gezaagd en het huis de lucht in vliegt.
38 klinkt idd beter...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is pas dinsdag, dat kan nog tig keer veranderen, zal uiteindelijk gewoon 38 graden worden
*hoopt op foto'squote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me ookMaar we gaan het zien, kan natuurlijk ook nog dat er eentje van een balk kukelt en dwars door het plafond naar beneden valt
Dat zeg ik, kraxisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me ookMaar we gaan het zien, kan natuurlijk ook nog dat er eentje van een balk kukelt en dwars door het plafond naar beneden valt
Al is de kans groter dat ik het straks zelf doe met het leggen van de isolatie en vloerquote:
quote:
quote:
Dat bed is een eindje lopen of niet?quote:
Is wel iets beter als het je eigen poezenbeestjes zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n kattenbak scheppen went ook niet hè.
Ja, ik moet nog aan mijn stapjes komen voor de hapjes die ik al op heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dat bed is een eindje lopen of niet?
Nog nooit bij KFC geweestquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Koreaanse burger bij KFC. Zal wel weer tegenvallen.
Slaapwandeltjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog aan mijn stapjes komen voor de hapjes die ik al op heb.
Ik heb het idee dat deze echt precies gaan schijten zodra ze horen dat ik eraan kom, want bijna elke avond liggen er van die warme dampende extra ruikende keutels in die bak. En ze begraven ze niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is wel iets beter als het je eigen poezenbeestjes zijn
Ben wel burger fan, maar dan waar ze echt vers en goed dik zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dit leek me wel lekker eigenlijk.
Oh klinkt echt heerlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze echt precies gaan schijten zodra ze horen dat ik eraan kom, want bijna elke avond liggen er van die warme dampende extra ruikende keutels in die bak. En ze begraven ze niet.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
Nou @:kwiwi de sokken gaan uit, voor de eerste keer dit jaar
Pauwauwquote:
Die kan op de buurt bbq voor de kindertjesquote:
quote:
Rare mensenquote:Op woensdag 18 juni 2025 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de pauw heeft hier niet om gevraagd![]()
Rare tekst
Twentenaren...quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de pauw heeft hier niet om gevraagd![]()
Rare tekst
Wat als die kat pas om drie uur thuiskomt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:15 schreef Ama het volgende:
Zo Hedwig is terug dus nu ga ik ook lekker slapen. 😴🩷
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer gezeik op Reddit nadat ik gewoon een vraag stelde. In sommige rubreddits zitten ook alleen eikels hè.
Ze is tot nu toe altijd wel terug zodra het donker is buiten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat als die kat pas om drie uur thuiskomt?
Ik had een vraagje over m'n mini tattoo, of het hoorde dat de lijnen een beetje uitlopen sinds een tijdje. Krijg je dus commentaar van "dat is normaal en als je dat niet wil moet je geen tatoeage nemen" en "dat is geen tatoeage ik heb een sleeve waar 50'uur werk in zit die van jou zijn twee kleine lijntjes". Ja leuk maar je bent toch een lul met een sleeve. Ik stel gewoon een vraag voor het geval ik een tweede wil. Tering. Ik zeg ook in m'n vraag dat hij heel klein is.quote:
De teringquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een vraagje over m'n mini tattoo, of het hoorde dat de lijnen een beetje uitlopen sinds een tijdje. Krijg je dus commentaar van "dat is normaal en als je dat niet wil moet je geen tatoeage nemen" en "dat is geen tatoeage ik heb een sleeve waar 50'uur werk in zit die van jou zijn twee kleine lijntjes". Ja leuk maar je bent toch een lul met een sleeve. Ik stel gewoon een vraag voor het geval ik een tweede wil. Tering. Ik zeg ook in m'n vraag dat hij heel klein is.
Het is af en toe net FOK! daarquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een vraagje over m'n mini tattoo, of het hoorde dat de lijnen een beetje uitlopen sinds een tijdje. Krijg je dus commentaar van "dat is normaal en als je dat niet wil moet je geen tatoeage nemen" en "dat is geen tatoeage ik heb een sleeve waar 50'uur werk in zit die van jou zijn twee kleine lijntjes". Ja leuk maar je bent toch een lul met een sleeve. Ik stel gewoon een vraag voor het geval ik een tweede wil. Tering. Ik zeg ook in m'n vraag dat hij heel klein is.
Maar het blijft nu langer lichtquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is tot nu toe altijd wel terug zodra het donker is buiten.
Katquote:
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wanneer is je eerste muay Thai les?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt is altijd ergens tussen 11 en 12 uur terugquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het blijft nu langer licht
Het lijkt het internet wel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is af en toe net FOK! daar
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
eris hier een jongen bezig met een hek denk ik voor de honden maar hij heeft nu pauze. en nu zit die hier de hele tijd naar binnen te kijken.
Heb hem wel wat te drinken gegeven. weet niet of die die wat bij zich heeft
die denkt gewoon, als ik ergens naar moet kijken, kijk ik wel naar dat moois dat daar binnen rond huppelt ?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
eris hier een jongen bezig met een hek denk ik voor de honden maar hij heeft nu pauze. en nu zit die hier de hele tijd naar binnen te kijken.
Heb hem wel wat te drinken gegeven. weet niet of die die wat bij zich heeft
Disney?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:55 schreef mschol het volgende:
ik kan ook gaan bedenken of ik nog weg wil.. in juli 2 weken vrij..
Ik wilde vragen 'maar wil je weg'quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:55 schreef mschol het volgende:
ik kan ook gaan bedenken of ik nog weg wil.. in juli 2 weken vrij..
En prijzigquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel leuk maar zal teringdruk zijn in hoogseizoen..
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in de zon, het is warrrummm. En heb geen gordijnen voor dat raam
Je was okay.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in de zon, het is warrrummm. En heb geen gordijnen voor dat raam
Nu eentje die reageert op zo'n lul en die zegt nu 'ja maar ik reageerde op hem en niet op jou'. Tering, ben je 5 ofzo? 'But mooooooom he started it!'quote:
2/6 stoelen staan in de zon, ik bedacht me dat ik ook op een andere stoel kon gaan zittenquote:
opzich wil ik er wel even uit,weet alleen niet of dat een dagtripje is of meer dagentripje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde vragen 'maar wil je weg'
maar dat staat er letterlijk
Tsja, dat weet ik ook niet. Beetje inlezen op het internet om te kijken of je gevoel ergens bij zegt dat je er zin in hebt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wil ik er wel even uit,weet alleen niet of dat een dagtripje is of meer dagentripje.
Chocolaatje?quote:
Graag gedaanquote:
Denk aan je hartquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu eentje die reageert op zo'n lul en die zegt nu 'ja maar ik reageerde op hem en niet op jou'. Tering, ben je 5 ofzo? 'But mooooooom he started it!'
Er zijn mensen die foto's plaatsen van zwaar ontstoken tatoeages en die v ragen 'does this look infected to you?' en ik denk 'joe die hele arm moet eraf'. Maar nee, mijn baby-tattoo mag ik geen tattoo noemen. Ik weet ook wel dat ie mini is, dat zei ik zelf. Er is geen subreddit met 'shittytinytattoo's. Je hebt dan wel een sleeve maar je bent echt een domme kut.
Maar dan zeg je dat en dan is het van 'verwacht je dat mensen online aardig zijn?' Nou nee, maar als iemand een vraag stelt hoef je je niet direct als een cunt te gedragen toch.
Ik vroeg of het kwam door de manier waarop het gezet was of de plek ofzo, of de huid. Weet ik veelquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk aan je hart![]()
Op reddit zijn sowieso een hoop shitty tattoo's. Ik scrol maar altijd snel door, niet teveel aan denkenEn mensen voelen zich vaak nogal verheven als ze een sleeve/grote tattoo's hebben. Wordt je idd niet automatisch een leuk mens van. Ligt niet aan jou.
Ik ben verder ook geen expert, al lopen lijntjes volgens mij wel sneller uit als je ouder wordt. En ligt er ook aan hoe hij gezet is. Zolang hij niet direct uitloopt net na het zetten, is hij gewoon goed gezet.
Oei oei oei...quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:28 schreef TaMieke het volgende:
al lopen lijntjes volgens mij wel sneller uit als je ouder wordt.
hahah ja sowieso ander slag volkquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg of het kwam door de manier waarop het gezet was of de plek ofzo, of de huid. Weet ik veelEn ik wist niet wat blowouts zijn maar dat had ik dan maar moeten googelen.
Heel stom, want maandag had ik nog een vraag gesteld over een ereader (andere subreddit) en daar kreeg ik heel fijne antwoorden op, dus het ligt gewoon aan de mensen met tatoeages
was het let it go niet al een half uur geleden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeiden ook dat ik eigenlijk geen vraag had maar er gewoon mee wilde showen. Ik zeg net dat ik dat ding al jaren heb en dan ga ik hem hier ineens showen, en trouwens, daar zijn andere subreddits voorWat een kleuter was dat.
Net zo erg als mensen die zeggen 'ja maar je tattoo moet iets betekenen'. Het is een simpel hartje, het mag betekenen wat jij wil. De tandjes.
Dat ik deze week nog niet overleden ben door cuteness is een wonder.quote:
Sie haben das nicht gewusst ?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef essnhills het volgende:
Er vloog een vliegtuig van de Duitse luchtmacht over.
Wat een doordringend naar geluis gaf dat ding zeg
Zou het zo'n nieuw sonisch wapen zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sie haben das nicht gewusst ?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag geen teken dagbesteding. Boorafspraak bij de tandarts
Nou nou.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat straks ineens de immigratiedienst aan je deur
What year is this.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef essnhills het volgende:
Nog niet genoeg chocola gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was het let it go niet al een half uur geleden?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gehoord dat een collega overleden is. 66 jaar. Uitgezaaide kanker
Thanks. Collega is nog bij hem geweest in de hospice. Wat een grote sterke man was, was het nu niet meer. Het is heel snel gegaan.quote:
Pak nog een stukjequote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thanks.quote:
AH heeft ook nieuwe repenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pak nog een stukjede rittersport pistache vond ik tegenvallen
bij de hoogvliet hadden ze nog meer nieuwe rittersport
Gecondoleerd. Dan kan het ineens hard gaan inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gecondoleerd, komt bijna altijd zomaar uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Dan kan het ineens hard gaan inderdaad.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gecondoleerd, komt bijna altijd zomaar uit de lucht vallen.
Thanks all.quote:
Zeg dat wel.quote:
Wat voor?quote:
kirbyquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor?De appeltaart is ook weer in de bonus met 50% korting
dan valt de schade financieel nog mee als je zo'n heel ding in één keer op zou eten
Ik had iets met een soort oreo erin, die was wel lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan valt de schade financieel nog mee als je zo'n heel ding in één keer op zou eten
Appeltaart (met slagroom)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zakt uiteindelijk wel weer weg als het goed is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het gekke is dat ik nu zelf ook zowat bij elk pijntje ga denken dat het mis is. Voelt niet goed.
Dat is al erg lang geleden hoor die film.quote:
Ja, dat denk ik ook. Stress een beetje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zakt uiteindelijk wel weer weg als het goed is.
quote:
ziet er ook het lekkerst uitquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had iets met een soort oreo erin, die was wel lekker.
https://www.ah.nl/zoeken?query=chocola&merk=AH&kenmerk=nieuw
quote:
Roasted peanut is misschien wel lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb zojuist fruit op, de dag begint goed
zit afgelopen dag echt op een overdreven vetpercentage van daginname. Gisteren dacht ik dat het oke ging, 39%![]()
[..]
ziet er ook het lekkerst uitdie nieuwe ritter sport is vegan, weet niet hoe dat smaakt. De smaken vond ik niet zo boeiend klinken
[ afbeelding ]
quote:
Nu heb ik zin in appeltaart maar ook in die tropical-appeltaart. Ik wil half-halfquote:
Ze zijn toch allebei in de bonus?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik zin in appeltaart maar ook in die tropical-appeltaart. Ik wil half-half
Ja zekersss, maar kan er toch geen twee op joh (binnen 3 a 4 dagen)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn toch allebei in de bonus?
Of je doet nu de ene en dan haal je zondag nog even snel de andere.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zekersss, maar kan er toch geen twee op joh (binnen 3 a 4 dagen)
Of kom je ruilen, half-half? Dat lijkt me fantastisch
plakken kaas of een blok?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Grrrr, er zit schimmel op mn kaashij zou houdbaar moeten zijn tot 26-06. Gaan jullie daarmee terug naar de supermarkt?
Ik wel
Die vrouw zei net dat mijn tuinafval überhaupt niet in dat kleine ondergrondse ding mag. Dus ik moet ook wel een groene container.quote:
Nee grote takken enzo mogen er hier ook niet in eigenlijk, maar dat weerhoudt mensen er niet van om ze er toch in te knallen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw zei net dat mijn tuinafval überhaupt niet in dat kleine ondergrondse ding mag. Dus ik moet ook wel een groene container.
Dat past er bij ons niet eens in. Ik had ook niet verwacht dat dit zo makkelijk ging. Alleen even kijken waar ik dat ding neerzet want echt mooi staat het niet in de tuin natuurlijk maar ja.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee grote takken enzo mogen er hier ook niet in eigenlijk, maar dat weerhoudt mensen er niet van om ze er toch in te knallen.
Stickers erop.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat past er bij ons niet eens in. Ik had ook niet verwacht dat dit zo makkelijk ging. Alleen even kijken waar ik dat ding neerzet want echt mooi staat het niet in de tuin natuurlijk maar ja.
Als ik eens van die zes grote tegels af weet te komen die hier sinds ik woon in een hoekje staan dan kan die daar staan. Maar ja na 6.5 jaar weet ik nog niet wat ik ermee moet want ze zijn tering zwaar.quote:
Neequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een tuinslang ofzo? Want je moet hem soms ook kunnen schoonmaken.
A400 zeker? Die bromt door alles heen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef essnhills het volgende:
Aanbieden op marktplaats of zo. Met gratis af te halen (zelf tillen)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik eens van die zes grote tegels af weet te komen die hier sinds ik woon in een hoekje staan dan kan die daar staan. Maar ja na 6.5 jaar weet ik nog niet wat ik ermee moet want ze zijn tering zwaar.
Dan zou ik er geen eten in gooien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen niet hoeveel het kost om die groene container te laten legen. Maar dat hoeft ook niet vaak natuurlijk.
Niemand wil ze hebben want het zijn er maar zes. Heb ze al geprobeerd weg te geven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aanbieden op marktplaats of zo. Met gratis af te halen (zelf tillen)
Dat was ik sowieso niet van plan ook ivm dieren buiten enz.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik er geen eten in gooien.
dat scheelt ook weer met schoonmakenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik er geen eten in gooien.
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand wil ze hebben want het zijn er maar zes. Heb ze al geprobeerd weg te geven.
Dat kost niets waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen niet hoeveel het kost om die groene container te laten legen. Maar dat hoeft ook niet vaak natuurlijk.
Daar zijn ze weer te zwaar voor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan moet je ze zelf naar de stort brengen.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag binnenkort op gesprek komen voor mogelijk nieuwe baan
Kom je bij ons werken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie weetquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je bij ons werken?
Feli
quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
en drop?quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je bij ons werken?
Feli
Nee, moest dat?quote:
Zal wel een traject gaan worden. Eerst gesprek was met de interne recruiter; gesprek nu is met manager + degene die op dit moment functie doet. Daarna nog 1-2 gesprekken + assessment.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
maar wat betekent dit?
is dit gesprek twee (of drie of vier of vijf) of gesprek 'afronden'?
@Luctor.et.Emergo nam laatst de halve winkel mee terug toen hij ijs ging halen en op de fiets bedacht dat hij ook gelijk drop kon halen.quote:
Spannendquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kolerequote:Op woensdag 18 juni 2025 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een traject gaan worden. Eerst gesprek was met de interne recruiter; gesprek nu is met manager + degene die op dit moment functie doet. Daarna nog 1-2 gesprekken + assessment.
uitdelen?quote:
Spannendddd. Assessment is meestal maar meh. Ben er niet van overtuigd dat ze daar meten wat ze willen meten maarja. Hopelijk gaat het goed, toitoitoiquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een traject gaan worden. Eerst gesprek was met de interne recruiter; gesprek nu is met manager + degene die op dit moment functie doet. Daarna nog 1-2 gesprekken + assessment.
quote:
In de Liuk zit dropquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef [quote]
[b]Op woensdag 18 juni 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
en drop?
En zag nu dat ik deze week ijs in de aanbieding heb bij de Jumbo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo nam laatst de halve winkel mee terug toen hij ijs ging halen en op de fiets bedacht dat hij ook gelijk drop kon halen.
OOEEEH DE COOKIE CRUMBLE VOOR DE HALVE PRIJSquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zag nu dat ik deze week ijs in de aanbieding heb bij de Jumbo.
Is dat lekker?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OOEEEH DE COOKIE CRUMBLE VOOR DE HALVE PRIJS
Het is ook niet echt koek, het zit vooral bovenop. Bij die kleintjes in elk geval. Ik vind die heel erg lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat lekker?
Ik ben niet zo'n fan van koek in mijn ijs.
kun je mijn kaas meenemen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Wilde sowieso weer eens naar de Jumbo want ze hebben daar nog wel yoghurtijs.
https://www.horescasmulde(...)heese-crack-24x70-grquote:
Randjequote:Op woensdag 18 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
ik krijg een email 'hoiii, ik ben het niet eens met deze vraag dus hopelijk wordt ie goedgekeurd want ik zit op het randje van een voldoende'
persoon heeft een vier![]()
Hij is op tweederde van een voldoende jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
ik krijg een email 'hoiii, ik ben het niet eens met deze vraag dus hopelijk wordt ie goedgekeurd want ik zit op het randje van een voldoende'
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon opscheppen en in de groene bak.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ja kut er ligt nog steeds een dood vogeltje in mijn tuin en ik wil straks grasmaaien. Ja het is sowieso al jammer dat de kat dat heeft gedaan maar als ze het dan toch doet vreet hem dan ook op. 😐
Ik krijg 1 juli pas een groene container.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon opscheppen en in de groene bak.
gewoon kaas, jong belegen, maar hij is beschimmeldquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.horescasmulde(...)heese-crack-24x70-gr
![]()
Oh link werkt niet
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-609230DS/
Deze werkt blijkbaar wel
pak een plastic zakje. doe je hand er in, pak met de zak om je hand de vogel vast en houd je hand om de vogel. doe de zakvan je pols af zodat hij binnenste buiten komt en laat als laatste de vogel los zodat deze in de zak zit.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ja kut er ligt nog steeds een dood vogeltje in mijn tuin en ik wil straks grasmaaien. Ja het is sowieso al jammer dat de kat dat heeft gedaan maar als ze het dan toch doet vreet hem dan ook op. 😐
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is op tweederde van een voldoende ja
quote:
Fucking nasty.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
pak een plastic zakje. doe je hand er in, pak met de zak om je hand de vogel vast en houd je hand om de vogel. doe de zakvan je pols af zodat hij binnenste buiten komt en laat als laatste de vogel los zodat deze in de zak zit.
Doe een knoop op de zak en gooi deze bij je afval
oh tofquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
samequote:Op woensdag 18 juni 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik toch blij dat ik mijn baan makkelijker heb gekregen
Dan over de schutting flikkerenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg 1 juli pas een groene container.
Ging sowieso weer lekker in de supermarkt, hing bij de innocent smoothies een bordje dat het in de aanbieding was, bij de kassa gaf die geen aanbieding. Dus ik aan ze zure miep die er bij de zelfscan stond gevraagd waarom en die zei gelijk met 'ja dat is alleen op de 250 en u heeft 300 ml'. Ja leuk maar waarom hangt dat bordje dan daar bij die flesjes en is die uit de aanbieding nergens te vinden? Hoop gedoetjes en personeel meegelopen naar het schap, die snapte ook niet waarom dat bordje daar hing maar wist ook niet waar ze dan wel zouden liggen. Heel die winkel doorgelopen tot ze uiteindelijk verdekt opgesteld in de zuivelkoelcel bleken te staan. Daarna uiteraard ook nog zelfscancontrole terwijl ik net mijn tasje netjes had ingepakt. En toen ik naar buiten wilde lopen gaf de scanner van de bon een foutmelding waardoor het poortje niet opengingquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo nam laatst de halve winkel mee terug toen hij ijs ging halen en op de fiets bedacht dat hij ook gelijk drop kon halen.
gewoon aan de buren geven als bedankjequote:Op woensdag 18 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
De kat van de buren heeft ons drie muizen gebracht. Van het weekend eentje en vandaag twee.
Bedankt.
Daar heb ik Hedwig nog niet mee gezien en aangezien ze het toch niet opvreet denk ik vind ik het ook wel prima zo. Kuroi nam altijd heel veel muizen mee en schijnbaar nog steeds maar zij eet ze wel altijd op.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
De kat van de buren heeft ons drie muizen gebracht. Van het weekend eentje en vandaag twee.
Bedankt.
moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan maar met de grasmaaier er overheen een paar keer. Lol.
Dat doe je toch niet echt hequote:Op woensdag 18 juni 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh de buurman is toch al een paar maanden op vakantie.
gezellig avontuur in de supermarkt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging sowieso weer lekker in de supermarkt, hing bij de innocent smoothies een bordje dat het in de aanbieding was, bij de kassa gaf die geen aanbieding. Dus ik aan ze zure miep die er bij de zelfscan stond gevraagd waarom en die zei gelijk met 'ja dat is alleen op de 250 en u heeft 300 ml'. Ja leuk maar waarom hangt dat bordje dan daar bij die flesjes en is die uit de aanbieding nergens te vinden? Hoop gedoetjes en personeel meegelopen naar het schap, die snapte ook niet waarom dat bordje daar hing maar wist ook niet waar ze dan wel zouden liggen. Heel die winkel doorgelopen tot ze uiteindelijk verdekt opgesteld in de zuivelkoelcel bleken te staan. Daarna uiteraard ook nog zelfscancontrole terwijl ik net mijn tasje netjes had ingepakt. En toen ik naar buiten wilde lopen gaf de scanner van de bon een foutmelding waardoor het poortje niet openging
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan de buurvrouw dat ook waarderen denk je? Want het is haar grasmaaier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
god wat een avonturenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging sowieso weer lekker in de supermarkt, hing bij de innocent smoothies een bordje dat het in de aanbieding was, bij de kassa gaf die geen aanbieding. Dus ik aan ze zure miep die er bij de zelfscan stond gevraagd waarom en die zei gelijk met 'ja dat is alleen op de 250 en u heeft 300 ml'. Ja leuk maar waarom hangt dat bordje dan daar bij die flesjes en is die uit de aanbieding nergens te vinden? Hoop gedoetjes en personeel meegelopen naar het schap, die snapte ook niet waarom dat bordje daar hing maar wist ook niet waar ze dan wel zouden liggen. Heel die winkel doorgelopen tot ze uiteindelijk verdekt opgesteld in de zuivelkoelcel bleken te staan. Daarna uiteraard ook nog zelfscancontrole terwijl ik net mijn tasje netjes had ingepakt. En toen ik naar buiten wilde lopen gaf de scanner van de bon een foutmelding waardoor het poortje niet openging
Ook gewoon een paar keer overheen met de grasmaaier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan de buurvrouw dat ook waarderen denk je? Want het is haar grasmaaier.
Of ergens anders in de struiken leggen. Volgens mij mogen er geen dode beesten in de groene bak.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon opscheppen en in de groene bak.
ja ik zag je al zo denken van hmmm handigquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat je dit echt moet vragen.. natuurlijk niet.
Cadeautjes regiften is niet zo netjes.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon aan de buren geven als bedankje
Lekker verhakselen. Goede mest misschien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook gewoon een paar keer overheen met de grasmaaier.
Haha teringquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb dit geprobeerd met een slak, het ging nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
etensresten van de katquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ergens anders in de struiken leggen. Volgens mij mogen er geen dode beesten in de groene bak.
Hij vindt je liefquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
Bedankt.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Opquote:
is prettig in de winterquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo moet het ook als je hondenkak opraaptLekker warm nog.
ohhhhquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bruine broodjes, paar met hummus, eentje met geitenkaas met fenegriek.
Maar met eigen huisdieren is toch minder erg. Ik vond het ook niet vies om mijn dode rat uit de kooi te pakken bijv.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je de hond aan het uitlaten met zo'n warm zacht zakje hondendrollen in je jaszak.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is prettig in de winter
[..]
ohhhh
ohhhhhhhhh??
en welke hummus is jouw favoriet, de klassieke of een ander?
Ik vind stront altijd smerig, van wie of wat het ook komt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar met eigen huisdieren is toch minder erg. Ik vond het ook niet vies om mijn dode rat uit de kooi te pakken bijv.
das ook niet liev hequote:Op woensdag 18 juni 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mn geduld aan het oefenen trouwens, al paar dagen. Heb al paar keer gehad dat ik dacht 'hou je bek, het voegt niks toe zeikkut' maar godverdomme wat lastig![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn lunch alquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind stront altijd smerig, van wie of wat het ook komt.
quote:
Pantserslak.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dit geprobeerd met een slak, het ging niet
Grasmaaier.quote:en een merel heeft een nestje in mn tuin, heel gezellig (dit is sarcastisch)
Warme handenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je de hond aan het uitlaten met zo'n warm zacht zakje hondendrollen in je jaszak.
huehuequote:
nee maar dat gezeik is nog minder liefquote:
De merel heeft gewonnenquote:
kon je het schedeltje niet bewaren, lijkt me best tofquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dat kleine vogeltje dat op m'n balkon lag te mummificeren gewoon met blote hand opgepakt en nog even bekekenMaar die was al helemaal hard enzo.
Hebben ze daar niet van die hondenschijtprullenbakken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Warme handen![]()
Mijn mama doet het in een poepzakje en die legt ze dan langs de kant van de weg waar ze op dat moment loopt en dan haalt ze het op de terugweg weer opde hond kakt altijd meteen voor het huis, dan hoeft ze niet hele tijd met zo'n zakje te lopen
Handig.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Warme handen![]()
Mijn mama doet het in een poepzakje en die legt ze dan langs de kant van de weg waar ze op dat moment loopt en dan haalt ze het op de terugweg weer opde hond kakt altijd meteen voor het huis, dan hoeft ze niet hele tijd met zo'n zakje te lopen
Krant eronder.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Nou ik kan sowieso pas over 2 uur ofzo grasmaaien want de zon staat nu nog vol op de achtertuin dus ik heb nog even om iets te bedenken.
Ik ga denk ik maar voor de optie in de prullenbak en meteen die zak in de container. Maar ik heb echt nul zin om die vogel op te pakken.
Dit is de kaas geloof ik: https://www.ah.nl/producten/product/wi493801quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is prettig in de winter
[..]
ohhhh
ohhhhhhhhh??
en welke hummus is jouw favoriet, de klassieke of een ander?
Dat gaat me net iets te ver. Had er misschien een foto van moeten maken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De merel heeft gewonnen
[..]
kon je het schedeltje niet bewaren, lijkt me best tofeven uitkoken
Of de onkruidbrander er even een paar minuutjes op houdenquote:
Neen, is ver buiten de bebouwde komquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet van die hondenschijtprullenbakken?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig.
Ik bond hem vast aan de riemEr stonden wel her en der prullenbakken in de wijk, maar daar waren op een gegeven moment de bodems van opgeblazen met vuurwerk. Dus dan zag je er een stapeltje van die zakjes op de grond eronder liggen
gewoon een boterhamzakje of plastic wegwerpzakje dat je ergens bij een winkel ooit hebt gekregen...quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de onkruidbrander er even een paar minuutjes op houden
Maar met een krant hoef je hem helemaal niet op te pakken, daar schuif je hem gewoon op.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een boterhamzakje of plastic wegwerpzakje dat je ergens bij een winkel ooit hebt gekregen...
Heb ik ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de onkruidbrander er even een paar minuutjes op houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |