quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag binnenkort op gesprek komen voor mogelijk nieuwe baan
Kom je bij ons werken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie weetquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je bij ons werken?
Feli
quote:
Jij ook alquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
en drop?quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je bij ons werken?
Feli
Nee, moest dat?quote:
Zal wel een traject gaan worden. Eerst gesprek was met de interne recruiter; gesprek nu is met manager + degene die op dit moment functie doet. Daarna nog 1-2 gesprekken + assessment.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
maar wat betekent dit?
is dit gesprek twee (of drie of vier of vijf) of gesprek 'afronden'?
@Luctor.et.Emergo nam laatst de halve winkel mee terug toen hij ijs ging halen en op de fiets bedacht dat hij ook gelijk drop kon halen.quote:
Spannendquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kolerequote:Op woensdag 18 juni 2025 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een traject gaan worden. Eerst gesprek was met de interne recruiter; gesprek nu is met manager + degene die op dit moment functie doet. Daarna nog 1-2 gesprekken + assessment.
uitdelen?quote:
Spannendddd. Assessment is meestal maar meh. Ben er niet van overtuigd dat ze daar meten wat ze willen meten maarja. Hopelijk gaat het goed, toitoitoiquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een traject gaan worden. Eerst gesprek was met de interne recruiter; gesprek nu is met manager + degene die op dit moment functie doet. Daarna nog 1-2 gesprekken + assessment.
quote:
In de Liuk zit dropquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef [quote]
[b]Op woensdag 18 juni 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
en drop?
En zag nu dat ik deze week ijs in de aanbieding heb bij de Jumbo.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo nam laatst de halve winkel mee terug toen hij ijs ging halen en op de fiets bedacht dat hij ook gelijk drop kon halen.
OOEEEH DE COOKIE CRUMBLE VOOR DE HALVE PRIJSquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zag nu dat ik deze week ijs in de aanbieding heb bij de Jumbo.
Is dat lekker?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OOEEEH DE COOKIE CRUMBLE VOOR DE HALVE PRIJS
Het is ook niet echt koek, het zit vooral bovenop. Bij die kleintjes in elk geval. Ik vind die heel erg lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat lekker?
Ik ben niet zo'n fan van koek in mijn ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |