Ik vind stront altijd smerig, van wie of wat het ook komt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar met eigen huisdieren is toch minder erg. Ik vond het ook niet vies om mijn dode rat uit de kooi te pakken bijv.
das ook niet liev hequote:Op woensdag 18 juni 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mn geduld aan het oefenen trouwens, al paar dagen. Heb al paar keer gehad dat ik dacht 'hou je bek, het voegt niks toe zeikkut' maar godverdomme wat lastig![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo moet het ook als je hondenkak opraaptLekker warm nog.
Gelukkig heb ik mijn lunch alquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind stront altijd smerig, van wie of wat het ook komt.
quote:
Pantserslak.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dit geprobeerd met een slak, het ging niet
Grasmaaier.quote:en een merel heeft een nestje in mn tuin, heel gezellig (dit is sarcastisch)
Warme handenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je de hond aan het uitlaten met zo'n warm zacht zakje hondendrollen in je jaszak.
huehuequote:
nee maar dat gezeik is nog minder liefquote:
De merel heeft gewonnenquote:
kon je het schedeltje niet bewaren, lijkt me best tofquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dat kleine vogeltje dat op m'n balkon lag te mummificeren gewoon met blote hand opgepakt en nog even bekekenMaar die was al helemaal hard enzo.
Hebben ze daar niet van die hondenschijtprullenbakken?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Warme handen![]()
Mijn mama doet het in een poepzakje en die legt ze dan langs de kant van de weg waar ze op dat moment loopt en dan haalt ze het op de terugweg weer opde hond kakt altijd meteen voor het huis, dan hoeft ze niet hele tijd met zo'n zakje te lopen
Handig.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Warme handen![]()
Mijn mama doet het in een poepzakje en die legt ze dan langs de kant van de weg waar ze op dat moment loopt en dan haalt ze het op de terugweg weer opde hond kakt altijd meteen voor het huis, dan hoeft ze niet hele tijd met zo'n zakje te lopen
Krant eronder.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Nou ik kan sowieso pas over 2 uur ofzo grasmaaien want de zon staat nu nog vol op de achtertuin dus ik heb nog even om iets te bedenken.
Ik ga denk ik maar voor de optie in de prullenbak en meteen die zak in de container. Maar ik heb echt nul zin om die vogel op te pakken.
Dit is de kaas geloof ik: https://www.ah.nl/producten/product/wi493801quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is prettig in de winter
[..]
ohhhh
ohhhhhhhhh??
en welke hummus is jouw favoriet, de klassieke of een ander?
Dat gaat me net iets te ver. Had er misschien een foto van moeten maken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De merel heeft gewonnen
[..]
kon je het schedeltje niet bewaren, lijkt me best tofeven uitkoken
Of de onkruidbrander er even een paar minuutjes op houdenquote:
Neen, is ver buiten de bebouwde komquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet van die hondenschijtprullenbakken?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handig.
Ik bond hem vast aan de riemEr stonden wel her en der prullenbakken in de wijk, maar daar waren op een gegeven moment de bodems van opgeblazen met vuurwerk. Dus dan zag je er een stapeltje van die zakjes op de grond eronder liggen
gewoon een boterhamzakje of plastic wegwerpzakje dat je ergens bij een winkel ooit hebt gekregen...quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de onkruidbrander er even een paar minuutjes op houden
Maar met een krant hoef je hem helemaal niet op te pakken, daar schuif je hem gewoon op.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een boterhamzakje of plastic wegwerpzakje dat je ergens bij een winkel ooit hebt gekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |