quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan maar met de grasmaaier er overheen een paar keer. Lol.
Kan de buurvrouw dat ook waarderen denk je? Want het is haar grasmaaier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
god wat een avonturenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging sowieso weer lekker in de supermarkt, hing bij de innocent smoothies een bordje dat het in de aanbieding was, bij de kassa gaf die geen aanbieding. Dus ik aan ze zure miep die er bij de zelfscan stond gevraagd waarom en die zei gelijk met 'ja dat is alleen op de 250 en u heeft 300 ml'. Ja leuk maar waarom hangt dat bordje dan daar bij die flesjes en is die uit de aanbieding nergens te vinden? Hoop gedoetjes en personeel meegelopen naar het schap, die snapte ook niet waarom dat bordje daar hing maar wist ook niet waar ze dan wel zouden liggen. Heel die winkel doorgelopen tot ze uiteindelijk verdekt opgesteld in de zuivelkoelcel bleken te staan. Daarna uiteraard ook nog zelfscancontrole terwijl ik net mijn tasje netjes had ingepakt. En toen ik naar buiten wilde lopen gaf de scanner van de bon een foutmelding waardoor het poortje niet openging
Ook gewoon een paar keer overheen met de grasmaaier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan de buurvrouw dat ook waarderen denk je? Want het is haar grasmaaier.
Of ergens anders in de struiken leggen. Volgens mij mogen er geen dode beesten in de groene bak.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon opscheppen en in de groene bak.
ja ik zag je al zo denken van hmmm handigquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat je dit echt moet vragen.. natuurlijk niet.
Cadeautjes regiften is niet zo netjes.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon aan de buren geven als bedankje
Lekker verhakselen. Goede mest misschien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook gewoon een paar keer overheen met de grasmaaier.
Haha teringquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb dit geprobeerd met een slak, het ging nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
etensresten van de katquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ergens anders in de struiken leggen. Volgens mij mogen er geen dode beesten in de groene bak.
Hij vindt je liefquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
De kat van de buren heeft ons drie muizen gebracht. Van het weekend eentje en vandaag twee.
Bedankt.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Opquote:
is prettig in de winterquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo moet het ook als je hondenkak opraaptLekker warm nog.
ohhhhquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bruine broodjes, paar met hummus, eentje met geitenkaas met fenegriek.
Maar met eigen huisdieren is toch minder erg. Ik vond het ook niet vies om mijn dode rat uit de kooi te pakken bijv.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo moet het ook als je hondenkak opraaptLekker warm nog.
Ben je de hond aan het uitlaten met zo'n warm zacht zakje hondendrollen in je jaszak.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is prettig in de winter
[..]
ohhhh
ohhhhhhhhh??
en welke hummus is jouw favoriet, de klassieke of een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |