kun je mijn kaas meenemen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Wilde sowieso weer eens naar de Jumbo want ze hebben daar nog wel yoghurtijs.
https://www.horescasmulde(...)heese-crack-24x70-grquote:
Randjequote:Op woensdag 18 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
ik krijg een email 'hoiii, ik ben het niet eens met deze vraag dus hopelijk wordt ie goedgekeurd want ik zit op het randje van een voldoende'
persoon heeft een vier![]()
Hij is op tweederde van een voldoende jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
ik krijg een email 'hoiii, ik ben het niet eens met deze vraag dus hopelijk wordt ie goedgekeurd want ik zit op het randje van een voldoende'
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon opscheppen en in de groene bak.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ja kut er ligt nog steeds een dood vogeltje in mijn tuin en ik wil straks grasmaaien. Ja het is sowieso al jammer dat de kat dat heeft gedaan maar als ze het dan toch doet vreet hem dan ook op. 😐
Ik krijg 1 juli pas een groene container.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon opscheppen en in de groene bak.
gewoon kaas, jong belegen, maar hij is beschimmeldquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.horescasmulde(...)heese-crack-24x70-gr
![]()
Oh link werkt niet
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-609230DS/
Deze werkt blijkbaar wel
pak een plastic zakje. doe je hand er in, pak met de zak om je hand de vogel vast en houd je hand om de vogel. doe de zakvan je pols af zodat hij binnenste buiten komt en laat als laatste de vogel los zodat deze in de zak zit.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ja kut er ligt nog steeds een dood vogeltje in mijn tuin en ik wil straks grasmaaien. Ja het is sowieso al jammer dat de kat dat heeft gedaan maar als ze het dan toch doet vreet hem dan ook op. 😐
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is op tweederde van een voldoende ja
quote:
Fucking nasty.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
pak een plastic zakje. doe je hand er in, pak met de zak om je hand de vogel vast en houd je hand om de vogel. doe de zakvan je pols af zodat hij binnenste buiten komt en laat als laatste de vogel los zodat deze in de zak zit.
Doe een knoop op de zak en gooi deze bij je afval
oh tofquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag binnenkort op gesprek komen voor mogelijk nieuwe baan
samequote:Op woensdag 18 juni 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik toch blij dat ik mijn baan makkelijker heb gekregen
Dan over de schutting flikkerenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg 1 juli pas een groene container.
Ging sowieso weer lekker in de supermarkt, hing bij de innocent smoothies een bordje dat het in de aanbieding was, bij de kassa gaf die geen aanbieding. Dus ik aan ze zure miep die er bij de zelfscan stond gevraagd waarom en die zei gelijk met 'ja dat is alleen op de 250 en u heeft 300 ml'. Ja leuk maar waarom hangt dat bordje dan daar bij die flesjes en is die uit de aanbieding nergens te vinden? Hoop gedoetjes en personeel meegelopen naar het schap, die snapte ook niet waarom dat bordje daar hing maar wist ook niet waar ze dan wel zouden liggen. Heel die winkel doorgelopen tot ze uiteindelijk verdekt opgesteld in de zuivelkoelcel bleken te staan. Daarna uiteraard ook nog zelfscancontrole terwijl ik net mijn tasje netjes had ingepakt. En toen ik naar buiten wilde lopen gaf de scanner van de bon een foutmelding waardoor het poortje niet opengingquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo nam laatst de halve winkel mee terug toen hij ijs ging halen en op de fiets bedacht dat hij ook gelijk drop kon halen.
gewoon aan de buren geven als bedankjequote:Op woensdag 18 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
De kat van de buren heeft ons drie muizen gebracht. Van het weekend eentje en vandaag twee.
Bedankt.
Daar heb ik Hedwig nog niet mee gezien en aangezien ze het toch niet opvreet denk ik vind ik het ook wel prima zo. Kuroi nam altijd heel veel muizen mee en schijnbaar nog steeds maar zij eet ze wel altijd op.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
De kat van de buren heeft ons drie muizen gebracht. Van het weekend eentje en vandaag twee.
Bedankt.
moest lachenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan maar met de grasmaaier er overheen een paar keer. Lol.
Dat doe je toch niet echt hequote:Op woensdag 18 juni 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh de buurman is toch al een paar maanden op vakantie.
gezellig avontuur in de supermarkt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging sowieso weer lekker in de supermarkt, hing bij de innocent smoothies een bordje dat het in de aanbieding was, bij de kassa gaf die geen aanbieding. Dus ik aan ze zure miep die er bij de zelfscan stond gevraagd waarom en die zei gelijk met 'ja dat is alleen op de 250 en u heeft 300 ml'. Ja leuk maar waarom hangt dat bordje dan daar bij die flesjes en is die uit de aanbieding nergens te vinden? Hoop gedoetjes en personeel meegelopen naar het schap, die snapte ook niet waarom dat bordje daar hing maar wist ook niet waar ze dan wel zouden liggen. Heel die winkel doorgelopen tot ze uiteindelijk verdekt opgesteld in de zuivelkoelcel bleken te staan. Daarna uiteraard ook nog zelfscancontrole terwijl ik net mijn tasje netjes had ingepakt. En toen ik naar buiten wilde lopen gaf de scanner van de bon een foutmelding waardoor het poortje niet openging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |