SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat wordt geen Ikea bed dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende: [..] De meest veelzijdige oplossing is T-sleuven rondom in het bedframe.
![]()
Een permanente ballonhondquote:
BOSTIJGERINquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een permanente ballonhond
Want wie wil dat nou niet op tafel hebben staan
Mijn eerste ingeving is vibrator, maar het is een poedelquote:
Vaasje er naast die er echt helemaal niet uitziet als een opgefrommelde tissue, hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een permanente ballonhond
Want wie wil dat nou niet op tafel hebben staan
Ik heb gewoon een mooie matzwarte kraan, gekke bergmiepquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als ik je kraan zie.
[ afbeelding ]
Sluit elkaar niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is vibrator, maar het is een poedel
Je bent onder gronds opgegroeid??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
Happy Panda is de naam van een underground erotische massagesalon waar ik ben opgegroeid
Ettoooooooooooooooooooo KrokEttoquote:
Overal wit poeder. Alsof het de toiletten zijn op de Zuidasquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe een teringzooi het morgen gaat worden als ze de gipsplaten met gewapend stuc gaan uitzagen
Ratatatatatata.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe een teringzooi het morgen gaat worden als ze de gipsplaten met gewapend stuc gaan uitzagen
Daar vrees ik ook een beetje voorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overal wit poeder. Alsof het de toiletten zijn op de Zuidas
Ik ben van de gouden kranenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mooie matzwarte kraan, gekke bergmiep
Kom jij ook regelmatig bij de Kwantum?quote:
HOE. LEUK. IS. DAT. ?.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SomsZe hebben leuke bloempotten voor buiten. En leuke meubels.
Heb je daar plaatjes van?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wel dat ik een keer een klein plantentafeltje zocht. Allemaal kringloopwinkels afgegaan, niks gevonden. Of alleen dure krukjes want "vintage". En toen heb ik een heel leuk tafeltje bij de kwantum gevonden voor acht europrecies wat ik zocht.
dat is genietenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wel dat ik een keer een klein plantentafeltje zocht. Allemaal kringloopwinkels afgegaan, niks gevonden. Of alleen dure krukjes want "vintage". En toen heb ik een heel leuk tafeltje bij de kwantum gevonden voor acht europrecies wat ik zocht.
Het is pas dinsdag, dat kan nog tig keer veranderen, zal uiteindelijk gewoon 38 graden wordenquote:
Ze hebben niet gehoord van zwaartekracht?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook een beetje voorAl zeiden ze zelf dat het mee zou vallen omdat het het vooral vanaf de zolderkant proberen te zagen (dus al het stof daar)
Dat wordt een probleem als ze het paneel los hebben gezaagd en het huis de lucht in vliegt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben niet gehoord van zwaartekracht?
Ja lijkt me ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben niet gehoord van zwaartekracht?
Oeh, mijn eigen luchtkasteeltjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat wordt een probleem als ze het paneel los hebben gezaagd en het huis de lucht in vliegt.
38 klinkt idd beter...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is pas dinsdag, dat kan nog tig keer veranderen, zal uiteindelijk gewoon 38 graden worden
*hoopt op foto'squote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me ookMaar we gaan het zien, kan natuurlijk ook nog dat er eentje van een balk kukelt en dwars door het plafond naar beneden valt
Dat zeg ik, kraxisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me ookMaar we gaan het zien, kan natuurlijk ook nog dat er eentje van een balk kukelt en dwars door het plafond naar beneden valt
Al is de kans groter dat ik het straks zelf doe met het leggen van de isolatie en vloerquote:
quote:
quote:
Dat bed is een eindje lopen of niet?quote:
Is wel iets beter als het je eigen poezenbeestjes zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n kattenbak scheppen went ook niet hè.
Ja, ik moet nog aan mijn stapjes komen voor de hapjes die ik al op heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dat bed is een eindje lopen of niet?
Nog nooit bij KFC geweestquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Koreaanse burger bij KFC. Zal wel weer tegenvallen.
Slaapwandeltjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog aan mijn stapjes komen voor de hapjes die ik al op heb.
Ik heb het idee dat deze echt precies gaan schijten zodra ze horen dat ik eraan kom, want bijna elke avond liggen er van die warme dampende extra ruikende keutels in die bak. En ze begraven ze niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is wel iets beter als het je eigen poezenbeestjes zijn
Ben wel burger fan, maar dan waar ze echt vers en goed dik zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dit leek me wel lekker eigenlijk.
Oh klinkt echt heerlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze echt precies gaan schijten zodra ze horen dat ik eraan kom, want bijna elke avond liggen er van die warme dampende extra ruikende keutels in die bak. En ze begraven ze niet.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
Nou @:kwiwi de sokken gaan uit, voor de eerste keer dit jaar
Pauwauwquote:
Die kan op de buurt bbq voor de kindertjesquote:
quote:
Rare mensenquote:Op woensdag 18 juni 2025 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de pauw heeft hier niet om gevraagd![]()
Rare tekst
Twentenaren...quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de pauw heeft hier niet om gevraagd![]()
Rare tekst
Wat als die kat pas om drie uur thuiskomt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:15 schreef Ama het volgende:
Zo Hedwig is terug dus nu ga ik ook lekker slapen. 😴🩷
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer gezeik op Reddit nadat ik gewoon een vraag stelde. In sommige rubreddits zitten ook alleen eikels hè.
Ze is tot nu toe altijd wel terug zodra het donker is buiten.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat als die kat pas om drie uur thuiskomt?
Ik had een vraagje over m'n mini tattoo, of het hoorde dat de lijnen een beetje uitlopen sinds een tijdje. Krijg je dus commentaar van "dat is normaal en als je dat niet wil moet je geen tatoeage nemen" en "dat is geen tatoeage ik heb een sleeve waar 50'uur werk in zit die van jou zijn twee kleine lijntjes". Ja leuk maar je bent toch een lul met een sleeve. Ik stel gewoon een vraag voor het geval ik een tweede wil. Tering. Ik zeg ook in m'n vraag dat hij heel klein is.quote:
De teringquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een vraagje over m'n mini tattoo, of het hoorde dat de lijnen een beetje uitlopen sinds een tijdje. Krijg je dus commentaar van "dat is normaal en als je dat niet wil moet je geen tatoeage nemen" en "dat is geen tatoeage ik heb een sleeve waar 50'uur werk in zit die van jou zijn twee kleine lijntjes". Ja leuk maar je bent toch een lul met een sleeve. Ik stel gewoon een vraag voor het geval ik een tweede wil. Tering. Ik zeg ook in m'n vraag dat hij heel klein is.
Het is af en toe net FOK! daarquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een vraagje over m'n mini tattoo, of het hoorde dat de lijnen een beetje uitlopen sinds een tijdje. Krijg je dus commentaar van "dat is normaal en als je dat niet wil moet je geen tatoeage nemen" en "dat is geen tatoeage ik heb een sleeve waar 50'uur werk in zit die van jou zijn twee kleine lijntjes". Ja leuk maar je bent toch een lul met een sleeve. Ik stel gewoon een vraag voor het geval ik een tweede wil. Tering. Ik zeg ook in m'n vraag dat hij heel klein is.
Maar het blijft nu langer lichtquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is tot nu toe altijd wel terug zodra het donker is buiten.
Katquote:
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wanneer is je eerste muay Thai les?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja klopt is altijd ergens tussen 11 en 12 uur terugquote:Op woensdag 18 juni 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het blijft nu langer licht
Het lijkt het internet wel.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is af en toe net FOK! daar
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
eris hier een jongen bezig met een hek denk ik voor de honden maar hij heeft nu pauze. en nu zit die hier de hele tijd naar binnen te kijken.
Heb hem wel wat te drinken gegeven. weet niet of die die wat bij zich heeft
die denkt gewoon, als ik ergens naar moet kijken, kijk ik wel naar dat moois dat daar binnen rond huppelt ?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
eris hier een jongen bezig met een hek denk ik voor de honden maar hij heeft nu pauze. en nu zit die hier de hele tijd naar binnen te kijken.
Heb hem wel wat te drinken gegeven. weet niet of die die wat bij zich heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |