SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerste is beter maar hier heeft die wel moeite met de snuitjes
Mwah bij veel dingen zie je het wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja nou ja straks zien we het verschil niet meer tussen AI en echt
Ja er komt een eindbod. En als dat niet goed genoeg is voor de heren dan zijn we dus nat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
Weer een mail van Wouter Koolmees. Kennelijk vindt hij me heel belangrijk.
Ja, dan moeten we maar weer gaan fietsen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er komt een eindbod. En als dat niet goed genoeg is voor de heren dan zijn we dus nat.
Die bij die 2e foto zien er uit als zielloze zombiepanda'squote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerste is beter maar hier heeft die wel moeite met de snuitjes
jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die bij die 2e foto zien er uit als zielloze zombiepanda's
En wat als het niet goed genoeg is voor de dames?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er komt een eindbod. En als dat niet goed genoeg is voor de heren dan zijn we dus nat.
Zulk soort dingen beginnen toch wel zorgelijk te wordenquote:
Denk dat monster in die eerste wel zou trappenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort dingen beginnen toch wel zorgelijk te worden
[ x ]
Dan ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat als het niet goed genoeg is voor de dames?
Ja ze hebben dit bewust zo ongeloofwaardig gemaakt om te laten zien dat het nep isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat monster in die eerste wel zou trappen
Ohquote:
Ja dat je niet van die taferlen krijgt zoals destijds bij War of the Worlds. Dat er allerlei paniek uitbrak omdat mensen dachten dat het echt was.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben dit bewust zo ongeloofwaardig gemaakt om te laten zien dat het nep is
Dat ze helemaal geschokt waren dat Tom Cruise er in mee deedquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat je niet van die taferlen krijgt zoals destijds bij War of the Worlds. Dat er allerlei paniek uitbrak omdat mensen dachten dat het echt was.
Was nog voor de TV. Een hoorspel op de radio.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze helemaal geschokt waren dat Tom Cruise er in mee deed
Ja dat weet ik, ik wilde gewoon een grapje makenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was nog voor de TV. Een hoorspel op de radio.
Grapjes met Tom Cruise? Dat kan exht nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik wilde gewoon een grapje maken
Een beetje als een dnd podcast of zo?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was nog voor de TV. Een hoorspel op de radio.
Ik ben meestal wel peerlie maar niet heerlie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DK_1wVrsDoW/
@:ama @:cherrylips @:4EverBlackEyed
Wellesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grapjes met Tom Cruise? Dat kan exht niet
quote:It was dramatised in a 1938 radio programme, directed by and starring Orson Welles, that reportedly caused panic among listeners who did not know that the events were fictional.
I see what you did therequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Oh ben jij in te huren als tuinman?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik de tuin van mijn buurman doen. Voordat het echt een jungle wordt en hij is er zelf toch nooit
Dat feestje is toch volgende week pasquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Oke heel Den Haag zit al half op slot. Vraag me af hoeveel mensen tegen paaltjes en andere wegdingen zijn aangereden
jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat feestje is toch volgende week pas
Het wordt vast helemaal geen leuk feestje ookquote:
Ik ging vandaag even naar de stad, ik vond het heel bijzonderquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
@:AirwiN @:mschol @:liesje1979 @:crack_
Den Haag is vanaf vandaag de best beveiligde stad ter wereld.
Geen barbecue en geen vuurwerk en geen cadeautjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt vast helemaal geen leuk feestje ook
Allemaal bij Wimlex en Maxima??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohhhhh, maar ze gaan allemaal eten bij Huis ten Bosch. En Huis Ten Bosch is echt intens afgezet lol
Geen dansjes en zelfs geen leverworst met een vlaggetje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen barbecue en geen vuurwerk en geen cadeautjes.
Cutequote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes van Âmbar vanaf de berg
[ afbeelding ]
Nee bij de frituur aan de overkant denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Allemaal bij Wimlex en Maxima??
ja, één avondjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Allemaal bij Wimlex en Maxima??
Bedoelde je overigens niet Huis ter Duin??quote:
potato potaatoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bedoelde je overigens niet Huis ter Duin??![]()
Mijn favoriete plekquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes van Âmbar vanaf de berg
[ afbeelding ]
Ik vind dat overigens best wel een verschil. Of een groot hotel of de woning van de koningquote:
trouwens niet eens potato potaato, ter duin is een hotel zegt googlequote:
nee?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bedoelde je overigens niet Huis ter Duin??![]()
Heeft er iemand een frietkar gehuurd?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohhhhh, maar ze gaan allemaal eten bij Huis ten Bosch. En Huis Ten Bosch is echt intens afgezet lol
quote:Uit het schema blijkt onder meer dat de Oekraïense president Zelensky alleen op dinsdagavond welkom is bij het diner in Paleis Huis ten Bosch met de leiders van de NAVO-landen, als gasten van koning Willem-Alexander en koningin Máxima.
Ik weet het, maar ik wist niet dat het groot genoeg was voor zoveel mensen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee?
https://www.koninklijkhui(...)aleis-huis-ten-bosch
Bram Ladagequote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeft er iemand een frietkar gehuurd?
Weet niet hoeveel mensen er gaan etenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik wist niet dat het groot genoeg was voor zoveel mensen.![]()
Ja en ik dacht ook aan Huis ter Duin omdat dat werd genoemd als slaapplaats als die echte grote Oranje leider...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel mensen er gaan etenmaar is best groot. Ja wel echt een paleis
. Er zit o.a. de Oranjezaal, die is prachtig. Heeeeeeel af en toe doen ze hem open voor bezoekers, lijtk me zoo mooi om eens te zien
ftfyquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik dacht ook aan Huis ter Duin omdat dat werd genoemd als slaapplaats als die echte grote Oranje leider...clown
Ik ging het ook alleen opzoeken vanwege die blokkades. Want die leken me wat overbodig als ze hier helemaal niet in de buurt komen, maarja, wel dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik dacht ook aan Huis ter Duin omdat dat werd genoemd als slaapplaats als die echte grote Oranje leider...
goed planquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog paar dagen warm, zo te zien.
Moet eigenlijk dan even nog een stel korte broeken kopen.
Je kan ook lange broeken kapot knippen gna gnaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog paar dagen warm, zo te zien.
Moet eigenlijk dan even nog een stel korte broeken kopen.
Moet ook zn brood verdienen, anders doet iemand anders tquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bram LadageBakt voor oplichters uit alle lagen
Het levert ook veel op! Dit geloof ik trouwens wel, of niet. Misschien is dit het jaarlijkse teamuitjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
als die oranje clown nu gewoon net als met de G7 lekker op tijd weer terug gaat... scheelt het een hoop ergernis
Za wel meer kosten. En internationaal staan we toch al goed bekend dus achquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het levert ook veel op! Dit geloof ik trouwens wel, of niet. Misschien is dit het jaarlijkse teamuitje
Die van Ambar ook, want hij moest hier poepen en dat doet hij alleen op zijn lievelingsplekkenquote:
Maar dat moet je wel blijven onderhouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Za wel meer kosten. En internationaal staan we toch al goed bekend dus ach
En ook geen blokjes kaas?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen dansjes en zelfs geen leverworst met een vlaggetje.
ja nee, dat is voorbijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
Ben benieuwd of we er last van hebben donderdag als we weer naar Den Haag gaan.
De route die we anders rijden is al een paar weken afgesloten (die laan met al die vlaggen). Maar vorige keer konden we verder prima bij broer en schoonzus komen
omelet ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
omelet al la geen geduld
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
omelet al la geen geduld
Dit voelt als *random spelletje* dat tot leven komtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:05 schreef Recce het volgende:
Het stabiele genie is weer bezig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee ben blij als ik dit gewoon weg krijg XDquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ben blij als ik dit gewoon weg krijg XD
4 eieren
nog 18 te gaan
Ja fuck dat. Letterlijk housewarming hier.quote:
dan gaat u naar buitenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Letterlijk housewarming hier.
hier op het aanrecht dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hey ja wacht, waar is mn gevulde eitje
Nee, ik heb housewarming hier thuisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan gaat u naar buiten
niet naar den haag
Dat is niet letterlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb housewarming hier thuis
oh zo is bramen leukquote:
Deze heeft geen doornen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh zo is bramen leuk
ik zie ze wel eens in het wild en dan zijn ze eng
En wij zijn niet uitgenodigd? Nouja!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb housewarming hier thuis
Braaaaaamquote:
het is bijna 21 juni, dan wordt het weer minder. Even volhouden pufpufquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet haten op de heermoes, ik doe m'n best.
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Braaaaaam![]()
![]()
![]()
heb je al plannen wat je er mee gaat doen?
[..]
het is bijna 21 juni, dan wordt het weer minder. Even volhouden pufpuf
hehehe, oke je hebt nog evenquote:
Zodat je niet door hebt dat je verbrandt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel water en zonnebrand mee dan zondag.
Hopelijk is er een windje.
Sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wij zijn niet uitgenodigd? Nouja!
Wellesquote:
Problemen voor morgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat je niet door hebt dat je verbrandt.
Goed smeren!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dinsdag 33 hier zie ik, gaat van kwaad tot erger de komende week
Oeh.quote:
Die Governor Macron toch.quote:
Jaja, boeien, het gaat om het filmpje. Ze zijn lekker over Trump aan het roddelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Governor Macron toch.
Hij is geen PM, hij is de POF.
Erg volwassen van ze.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Jaja, boeien, het gaat om het filmpje. Ze zijn lekker over Trump aan het roddelen.
Trump zorgt voor genoeg dingen om over te roddelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Jaja, boeien, het gaat om het filmpje. Ze zijn lekker over Trump aan het roddelen.
Gewoon in his face maar hij is te lomp om het te zienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij dacht toen misschien nog dat iedereen 'm bewonderde. Uiteindelijk kreeg-ie het wel door en is-ie weggegaan, jankend dat het onterecht is dat z'n mattie Poetin er niet bij mocht zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon in his face maar hij is te lomp om het te zien
Wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij dacht toen misschien nog dat iedereen 'm bewonderde. Uiteindelijk kreeg-ie het wel door en is-ie weggegaan, jankend dat het onterecht is dat z'n mattie Poetin er niet bij mocht zijn.
Leuk. Beetje zwaaien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
De vierdaagse komt hier achter mijn huis langs.
Hordes kinderen
en daarna iets over Macron op socials zetten dat hij standaard niet de waarheid vermeld ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij dacht toen misschien nog dat iedereen 'm bewonderde. Uiteindelijk kreeg-ie het wel door en is-ie weggegaan, jankend dat het onterecht is dat z'n mattie Poetin er niet bij mocht zijn.
quote:
Ja, was ook weer zo'n huilbericht.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarna iets over Macron op socials zetten dat hij standaard niet de waarheid vermeld ofzo
kennen ze je al bij naam daar?quote:
Tacoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:36 schreef Recce het volgende:
Trump ging toch stoppen met oorlogen en overal vrede brengen?
[ afbeelding ]
Denk het niet, dat vrouwtje dat de tent runt zit er al 100 jaar ofzo en die kan nog steeds geen fatsoenlijk Nederlandsquote:
Ja, dat denk je maar. Ondertussen weet ze alles over je.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, dat vrouwtje dat de tent runt zit er al 100 jaar ofzo en die kan nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands
Binnen één dag alle oorlog voorbij. Welke dag dat wordt is nog niet geheel duidelijk. Waarschijnlijk als hij per ongeluk op de nuke knop drukt ipv die voor Cola Light.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:36 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Light Up The World.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen één dag alle oorlog voorbij. Welke dag dat wordt is nog niet geheel duidelijk. Waarschijnlijk als hij per ongeluk op de nuke knop drukt ipv die voor Cola Light.
Mensen die cola Light drinken, hebben het niet begrepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen één dag alle oorlog voorbij. Welke dag dat wordt is nog niet geheel duidelijk. Waarschijnlijk als hij per ongeluk op de nuke knop drukt ipv die voor Cola Light.
Ja, gewoon Zero drinken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die cola Light drinken, hebben het niet begrepen.
Terwijl ik er tegenwoordig niet eens meer zo vaak komquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat denk je maar. Ondertussen weet ze alles over je.
Heeft ze de prijzen omhoog gegooid?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik er tegenwoordig niet eens meer zo vaak kom
quote:
Hij heet daar 216 bksquote:
Ja kip kerrie met bami is inmiddels al 12,70 gewordenquote:
Ja maar je snapt het nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:36 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kip kerrie met bami is inmiddels al 12,70 geworden
Ik heb geen idee welk nummer ik bestel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heet daar 216 bks
Bestelt altijd 18 + 89 + 109 met bami, kroepoek en sambal
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kip kerrie met bami is inmiddels al 12,70 geworden
Oh ja, dat was ik even vergeten. Europa is ook slecht toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je snapt het niet
Iran is een slechterik, dus dan mag het wel
Als je lang genoeg een excentrieke bestelling volhoudt komt hij op de menukaart, en is je kapsalon ineens nationaal cultureel erfgoed. Of zo.quote:
2/3 dagen, de dag dat ik hem haal vis ik altijd alle groenten er uit, daarna bak ik er verse groenten bijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoeveel dagen kun je daar dan van eten?
Nee johquote:
Stiekem blijft hij hopen dat we een nieuw vrijheidsbeeld sturen van Trump, met een dun laagje nepgoud.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergeten. Europa is ook slecht toch?
Dan gaat het kiekebah heten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je lang genoeg een excentrieke bestelling volhoudt komt hij op de menukaart, en is je kapsalon ineens nationaal cultureel erfgoed. Of zo.
Schroot met een laagje chroom.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem blijft hij hopen dat we een nieuw vrijheidsbeeld sturen van Trump, met een dun laagje nepgoud.
Dat is code voor dat ik straks plaattaart ga etenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat het kiekebah heten.Kip kerrie bami.
Kunnen we dat beter niet ook gewoon doen? Zoveel kost dat niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem blijft hij hopen dat we een nieuw vrijheidsbeeld sturen van Trump, met een dun laagje nepgoud.
En dan zitten daar drones in?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is toch allang begonnen.quote:
Dat hangt er vanafquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergeten. Europa is ook slecht toch?
Kan prima tochquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat het kiekebah heten.Kip kerrie bami.
Met wat er allemaal op?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is code voor dat ik straks plaattaart ga eten
Kapsalon staat tegenwoordig ook buiten Nederland wel eens op de kaartquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je lang genoeg een excentrieke bestelling volhoudt komt hij op de menukaart, en is je kapsalon ineens nationaal cultureel erfgoed. Of zo.
Beetje zo'n matige serie die traag op gang komt maar waarvan ze er toch telkens weer een seizoen van bijmakenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is toch allang begonnen.
Het is nog geen WOquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2/3 dagen, de dag dat ik hem haal vis ik altijd alle groenten er uit, daarna bak ik er verse groenten bijZat vandaag wel echt heel erg vol met kip en groenten dat er amper plek was voor de saus
Met zo'n rode draad.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zo'n matige serie die traag op gang komt maar waarvan ze er toch telkens weer een seizoen van bijmaken
Nog niet.quote:
En dan hebben ze tr weinig budget om er echt een spektakel van te maken dus het is allemaal langdradig en lafjes en dan vallen de kijkcijfers en dan wordt het gecancelledquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zo'n matige serie die traag op gang komt maar waarvan ze er toch telkens weer een seizoen van bijmaken
Ja als je het vergelijkt met de gemiddelde chinees is het nog steeds strontgoedkoop hierquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan valt het wel weer mee qua kosten
Tonijn, broccoli, paprika, kaas, kruidenquote:
Zoals de Russen ondervonden.quote:
Gelukkig staakt iedereen te hooi en te gras dus merken we er nog niet zo veel van.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig staakt iedereen te hooi en te gras dus merken we er nog niet zo veel van.
Ik zal het er ook eens proberen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van Ambar ook, want hij moest hier poepen en dat doet hij alleen op zijn lievelingsplekken
Straks toch koude winter.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat ik mijn airco lekker veel aan kan zetten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik boven m'n maandbedrag eindig aan het einde van het jaar. Milde winter beste winter.
Rijke tataquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg opeens geld van de ING op mijn rekening gestort¤ 0,20 Compensatie variabele rente
Geen idee waarvoor het is, maar het zal wel
Mijn jaar loopt van november tot oktoberquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks toch koude winter.
Mazzelaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn jaar loopt van november tot oktober
Niet als het nu 3 maanden 40+ wordtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat ik mijn airco lekker veel aan kan zetten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik boven m'n maandbedrag eindig aan het einde van het jaar. Milde winter beste winter.
11 maand dus?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik hem nog steeds 24/7 aan laten zonder me zorgen te maken.quote:
En een maand geen stroom?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dafuqquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg opeens geld van de ING op mijn rekening gestort¤ 0,20 Compensatie variabele rente
Noorwegen!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik sowieso richting Scandinavië vlucht als het hier zo lang zo warm wordt
Zou die dat aankunnen, 3 maanden non-stop draaien?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik hem nog steeds 24/7 aan laten zonder me zorgen te maken.
Maar niet te veel 7s
Zo dan, zie hem de centjes binnenharkenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DafuqIk ook
![]()
¤ 0,39
Meteen naar het biljetjespotje
Letterlijk centenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo dan, zie hem de centjes binnenharken
Hij heeft die plastic tas ook overleefd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die dat aankunnen, 3 maanden non-stop draaien?
Lig je daar in een gesmolten fjordquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik sowieso richting Scandinavië vlucht als het hier zo lang zo warm wordt
Fjordkat.quote:
Ja het is dan ook geen zeehondje die gestikt is in een plastic tasjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft die plastic tas ook overleefd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Soms gaat dat sneller dan je denkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb deze airco al best lang, en hij heeft heel veel gedraaid, er zal toch ooit een moment moeten komen dat ie de middelvinger geeft
Een eiland? een grote boot? een vliegtuig?quote:
Wanneer begint de hittegolf precies?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb deze airco al best lang, en hij heeft heel veel gedraaid, er zal toch ooit een moment moeten komen dat ie de middelvinger geeft
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een eiland? een grote boot? een vliegtuig?
Komen er misschien nog meer dit weekend dan?quote:
Hier in het zuiden wel.quote:
Zou het van te voren doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens achteraf een hutje kopen moet wel lukken.
Gewoon een opblaasboot bij de action kopen en bij de Eemshaven in het water gooien en flink gaan roeienquote:
Zweeds hutje met klarna kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het van te voren doen eigenlijk.
Ik dacht gewoon bij de Ikeaquote:
Oke @Nattekatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
nadat je in een opblaasboot die kant op bent gegaan en het overleefd hebt kun je de kou ook wel aan
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluitenquote:
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroomquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluiten
Hmmquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluiten
ik zit in mn eigen ikea huisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroom
Waarom niet alle drie??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
hmm
bami, macaroni of maaltijdsalade...
denk dat ik de salade nog even bewaar voor nog warmere dagen
Moet je nou nog gaan eten??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
hmm
bami, macaroni of maaltijdsalade...
denk dat ik de salade nog even bewaar voor nog warmere dagen
ja? relatief vroeg voor mijn doen zelfsquote:
opeten? omdat dat veel te veel is, ben geen @bitterbalquote:
Ja dat wel, maar de boodschappen zijn een beetje jammer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens achteraf een hutje kopen moet wel lukken.
Heb je dan ook al in een show-wc zitten kakken?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroom
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bedquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ja? relatief vroeg voor mijn doen zelfs
dat kan natuurlijk maar dat vind ik dan weer heel, heel erg vroeg.. avond is amper begonnenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bed
Laat hoor, lig alweer een half uurquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bed
Dat zou ik raar en ongepast vindenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan ook al in een show-wc zitten kakken?
Ja je moet hem wel eerst even passen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou ik raar en ongepast vinden
Mijn bril brak vandaag in twee. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:01 schreef Haags het volgende:
Iemand die voor een nieuwe bril gaat kijken veel sterkte toewensen is niet echt grappig hé?
M'n vader werkte op een bouwmarkt en daar had iemand het wel gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou ik raar en ongepast vinden
Ik zit op mijn Ektorp onder een ikea dekentje, ikea kussentje in mijn nekquote:
Heb je Disney? Dan de docu van Billy en Molly: otter love story kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n serie uit en heb nu keuzestress voor de volgende serie.
Kies een heeeeeeeele lange serie, dan hoef je voorlopig niet opnieuw te kiezenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n serie uit en heb nu keuzestress voor de volgende serie.
Of diegene het grappig vindt moet je altijd nog maar zienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:01 schreef Haags het volgende:
Iemand die voor een nieuwe bril gaat kijken veel sterkte toewensen is niet echt grappig hé?
Ik heb best wel veel sterkte nodig bij het aanschaffen van een bril met mijn -9.5quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:01 schreef Haags het volgende:
Maar ik heb niet alles Ikeaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kreeg post van Ene Co.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag post voor zowel Leen Bakker als Kwantum(zitten ook naast elkaar daar)
Kwantum, dat is echt zo'n winkel waarvan ik altijd vergeet dat die nog bestaatquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag post voor zowel Leen Bakker als Kwantum(zitten ook naast elkaar daar)
Ik heb daar de concentratie niet meer voorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kies een heeeeeeeele lange serie, dan hoef je voorlopig niet opnieuw te kiezen
Dr Who bijvoorbeeld, gewoon beginnen met seizoen 1 uit 1963
Het is ook zo'n winkel waar je dan nog wel gaat kijken als je iets zoekt, maar als je daar loopt het niet kan vindenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwantum, dat is echt zo'n winkel waarvan ik altijd vergeet dat die nog bestaat
Hij bestaat zowel niet als wel, totdat je er naar binnenloopt en de golffunctie ineenstort bij observatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal de kwantum en karwei altijd door elkaar. Ze hebben er leuke dingen maar het is zo onaantrekkelijk mogelijk uitgestald.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er ook al heel lang niet meer geweest. Volgens mij heb ik daar mijn fauteuil gekocht ooit. Maar dat is al 15 jaar geleden ongeveer. Die gaat ook vervangen worden als ik verhuisd ben...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal de kwantum en karwei altijd door elkaar. Ze hebben er leuke dingen maar het is zo onaantrekkelijk mogelijk uitgestald.
Weet je inmiddels wel al welke woning het wordt, en wanneer je gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er ook al heel lang niet meer geweest. Volgens mij heb ik daar mijn fauteuil gekocht ooit. Maar dat is al 15 jaar geleden ongeveer. Die gaat ook vervangen worden als ik verhuisd ben...
2 keer Neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je inmiddels wel al welke woning het wordt, en wanneer je gaat verhuizen?
Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickersquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
Ohnee wacht nu weet ik het weer. Ik was een tijdje terug nog bij een Kwantum, daar verbaasde ik me een beetje dat buiten op de stoeptegels nog allemaal van die 1,5 meter corona lijntjes geplakt zaten
Ik zie ze nog regelmatig. Hardnekkige dingen. Ook van die verf op de stoep.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickers
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.quote:
Ja maar je zou denken dat op zo'n woonboulevard die elk lang weekend een tsunami van Belgen over zich heenkrijgt het wel netjes zou worden opgeruimdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickers
Ja hoe leuk is dat? Heb je wel eens nagedacht over de gevolgen van je aankopen, hoe leuk is dat voor het ecosysteem en de economie. Je hebt een goudkleurig falusvormige kandelaar gekocht, en zodra je die aan je schoonmoeder geeft wordt je direct onterfd, hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hoe leuk is dat? Nee, alsjeblieft, oprechte vraag. We komen er niet uit. Help."
Op de markt vooralquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.
nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe leuk is dat?
https://www.kwantum.nl/wanddecoratie-3d-matisse-taupe-4316430quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe leuk is dat?
Je moet wat als je partner de hints niet begrijpt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt een kussen nodig om je te vertellen dat je stout bent?
Ik zoek nog steeds een basic ronde lampenkap met een diameter van 60-80cm, maar die zijn nergens te vinden lijkt hetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht daar vorig jaar zomer nog een lampenkap.
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet wat als je partner de hints niet begrijpt.
Het tuincentrum hier heeft zo'n woonafdeling met eindeloos veel kussentjes en dus ook lampenkappen. Maar daar heb je niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een basic ronde lampenkap met een diameter van 60-80cm, maar die zijn nergens te vinden lijkt het
Hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.
De meest veelzijdige oplossing is T-sleuven rondom in het bedframe.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen sterke drank vanavond??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |