SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerste is beter maar hier heeft die wel moeite met de snuitjes
Mwah bij veel dingen zie je het wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja nou ja straks zien we het verschil niet meer tussen AI en echt
Ja er komt een eindbod. En als dat niet goed genoeg is voor de heren dan zijn we dus nat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
Weer een mail van Wouter Koolmees. Kennelijk vindt hij me heel belangrijk.
Ja, dan moeten we maar weer gaan fietsen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er komt een eindbod. En als dat niet goed genoeg is voor de heren dan zijn we dus nat.
Die bij die 2e foto zien er uit als zielloze zombiepanda'squote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerste is beter maar hier heeft die wel moeite met de snuitjes
jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die bij die 2e foto zien er uit als zielloze zombiepanda's
En wat als het niet goed genoeg is voor de dames?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er komt een eindbod. En als dat niet goed genoeg is voor de heren dan zijn we dus nat.
Zulk soort dingen beginnen toch wel zorgelijk te wordenquote:
Denk dat monster in die eerste wel zou trappenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort dingen beginnen toch wel zorgelijk te worden
[ x ]
Dan ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat als het niet goed genoeg is voor de dames?
Ja ze hebben dit bewust zo ongeloofwaardig gemaakt om te laten zien dat het nep isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat monster in die eerste wel zou trappen
Ohquote:
Ja dat je niet van die taferlen krijgt zoals destijds bij War of the Worlds. Dat er allerlei paniek uitbrak omdat mensen dachten dat het echt was.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben dit bewust zo ongeloofwaardig gemaakt om te laten zien dat het nep is
Dat ze helemaal geschokt waren dat Tom Cruise er in mee deedquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat je niet van die taferlen krijgt zoals destijds bij War of the Worlds. Dat er allerlei paniek uitbrak omdat mensen dachten dat het echt was.
Was nog voor de TV. Een hoorspel op de radio.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze helemaal geschokt waren dat Tom Cruise er in mee deed
Ja dat weet ik, ik wilde gewoon een grapje makenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was nog voor de TV. Een hoorspel op de radio.
Grapjes met Tom Cruise? Dat kan exht nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik wilde gewoon een grapje maken
Een beetje als een dnd podcast of zo?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was nog voor de TV. Een hoorspel op de radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |