SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja hoor geen probleem. Leuk zelfs.quote:
Nu een houten vloer. Wil pvc.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Wat voor vloer heb je nu en wat wil je?
Ik heb klik pvc, heerlijk. Wel even opletten dat de vloer gelijk isquote:
Als die houten vloer mooi egaal is kan je daar direct de pvc vloer op leggen. Moet te doen zijn tochquote:
Ja dus moet het hout er sowieso uit. Het is alleen voor de woonkamer, de rest van het huis heeft plak-pvc omdat de vloeren niet gelijk zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb klik pvc, heerlijk. Wel even opletten dat de vloer gelijk is
Ja ook datquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook wel een nieuwe vloer beneden, maar de drempel is meer dat ALLES aan de kant moet.
Partytent buitenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook datWaar laat ik m'n inboedel.
wat kost je?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hout eruit. Boel egaliseren, dus hier en daar bij schuren en opvullen. Ondervloer erin, klik pvc erin.
Paar dagen werk, maar dan heb je ook wel genot
Op d'r balkon?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Partytent buiten
Dat deden mijn buren hier
Alles op 1 helft.. En dan verplaatsen naar de andere helft als je die gedaan hebtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook datWaar laat ik m'n inboedel.
Ja, beetje tetrissen met de meubelsquote:
Ja ugh.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Alles op 1 helft.. En dan verplaatsen naar de andere helft als je die gedaan hebt
Dat was ook mijn idee. Want ik heb een groot balkon, maar ik word er niet vrolijk van als er iets nat wordt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Alles op 1 helft.. En dan verplaatsen naar de andere helft als je die gedaan hebt
Niet té goed tetrissen, dan is ineens alles weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, beetje tetrissen met de meubels
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee. Want ik heb een groot balkon, maar ik word er niet vrolijk van als er iets nat wordt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Partytent buiten
Dat deden mijn buren hier
Ja je moet af en toe wat blokjes en hoekjes open latenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet té goed tetrissen, dan is ineens alles weg.
Heel veel geduld hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe heeft jouw printer het zo lang gedaan
Een hp. Volgens kostte ie toen rond 50 a 60 euro.quote:
hmm nou indrukwekkendquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een hp. Volgens kostte ie toen rond 50 a 60 euro.
Tis zwart voor mij en zo heel snel ga ik nou ook weer nietquote:
Klinkt goed.quote:
OV kosten vergoed jaquote:
bij mij deed mijn vader alles. HIj leerde het mij ook niet. Het is echt super handig als je kan klussenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is echt een hele persoonlijke mening, maar ik ben altijd zo verbaasd als mensen niet kunnen klussen![]()
Hoe dan? Ik kreeg toen ik 16 was een verfkwast in de handen geduwd. Als jij je kamer geschilderd wil hebben dan doe je het lekker zelf. Paar jaar later: gaatje boren? Hier heb je de boormachine, ik hoor wel als je de muur eruit hebt gesloopt.
Was thuis eigenlijk doodnormaal, iedereen kon zo goed aan al wel iets en weinig klusjesmannen gezien in mijn leven.
Maar misschien is dat ook growing up poor.
Ambar kan wel bij de caafs in de kooiquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OV kosten vergoed jaen oppaskosten voor Âmbar als hij niet mee mag/kan
Mweh, ik had thuis eerder de andere kant, namelijk het "doe ik wel even snel". Maar we (zus en ik) moesten wel altijd helpen (bij grotere klussen) of op z'n minst zien wat pa deed, daar heb ik op zich wel aardig wat van geleerd. In ieder geval genoeg om het te proberen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is echt een hele persoonlijke mening, maar ik ben altijd zo verbaasd als mensen niet kunnen klussen![]()
Hoe dan? Ik kreeg toen ik 16 was een verfkwast in de handen geduwd. Als jij je kamer geschilderd wil hebben dan doe je het lekker zelf. Paar jaar later: gaatje boren? Hier heb je de boormachine, ik hoor wel als je de muur eruit hebt gesloopt.
Was thuis eigenlijk doodnormaal, iedereen kon zo goed aan al wel iets en weinig klusjesmannen gezien in mijn leven.
Al die mensen high.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Echt hoezo heeft de Wibra geen benzinestiften te koop.
Er werd bij ons gewoon zelden wat vervangen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vader deed ook allesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij mij deed mijn vader alles. HIj leerde het mij ook niet. Het is echt super handig als je kan klussen
Ik kan genoeg dingen, maar voor sommige klussen heb ik de apparatuur niet. En om dat aan te schaffen voor de ene keer dat ik het nodig heb, nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja gewoon zien hoe iets wordt gedaan is ook al heel leerzaamquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, ik had thuis eerder de andere kant, namelijk het "doe ik wel even snel". Maar we (zus en ik) moesten wel altijd helpen (bij grotere klussen) of op z'n minst zien wat pa deed, daar heb ik op zich wel aardig wat van geleerd. In ieder geval genoeg om het te proberen.
Daar bel ik m'n pa voor. Hij heeft niet álles, maar ervaring leert dat 'ie voor 9 van de 10 klussen wel wat bruikbaars heeft liggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan genoeg dingen, maar voor sommige klussen heb ik de apparatuur niet. En om dat aan te schaffen voor de ene keer dat ik het nodig heb, nee.
Dat ook. En dingen ophangen kan ik ook prima. Voor het eerst fittingen opgehangen, was ik wel trots opquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar bel ik m'n pa voor. Hij heeft niet álles, maar ervaring leert dat 'ie voor 9 van de 10 klussen wel wat bruikbaars heeft liggen.
Voor sommige dingen ga ik iets creatiever om als ik het niet heb. Zo werkt een decoupeerzaag met lineaal en lijmklemmen ook prima als je bijvoorbeeld geen zaagtafel hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan genoeg dingen, maar voor sommige klussen heb ik de apparatuur niet. En om dat aan te schaffen voor de ene keer dat ik het nodig heb, nee.
Figuurzagen en solderen enzo deden we op de middelbarequote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik heb op basisschool ook nog wel echt dingen geleerd om te knutselen zeg maar. Figuurzagen en solderen, maar ook pitriet manden maken. Er was altijd 1x per jaar een iets groter project waarbij alles samen kwam en dat was nog wel van best goede kwaliteit met verschillende technieken.
Ook nog uitgebreid technieklessen gehad op de middelbare.
En de familie aan moederskant was altijd bezig met iets maken. We hadden/hebben allemaal maak hobby's. Van breien tot banken bekleden tot electra werk voor treintjes tot naaien.
Een soort van mentaliteit ook van: ik heb dit nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Moet zeggen dat m'n middelbare dat ook best goed voor elkaar had, inderdaad ook solderen, maar ook dingen als zelf een lamp maken, dus van idee naar werkend geval, inclusief zelf het snoer aan de fitting maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik heb op basisschool ook nog wel echt dingen geleerd om te knutselen zeg maar. Figuurzagen en solderen, maar ook pitriet manden maken. Er was altijd 1x per jaar een iets groter project waarbij alles samen kwam en dat was nog wel van best goede kwaliteit met verschillende technieken.
En de familie aan moederskant was altijd bezig met iets maken. We hadden/hebben allemaal maak hobby's. Van breien tot banken bekleden tot electra werk voor treintjes tot naaien.
Een soort van mentaliteit ook van: ik heb dit nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
"Oh pap, heb je nog een plamuurmes die ik mag lenen?”quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar bel ik m'n pa voor. Hij heeft niet álles, maar ervaring leert dat 'ie voor 9 van de 10 klussen wel wat bruikbaars heeft liggen.
Ik sprak ooit iemand die vond dat je voor al het electra werk een electricien moest inhuren. Waarop ik zei: om het bruine draadje bij het bruine draadje te verbinden en de blauwe bij de blauwe?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook. En dingen ophangen kan ik ook prima. Voor het eerst fittingen opgehangen, was ik wel trots op
Wil je een sticker.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders m'n buurman wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik houd niet van stickers. Ik snapte niet dat het een beloning was op de basisschoolquote:
Wij moesten met Techniek op de middelbare zo'n oorzaak gevolg baan makenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat m'n middelbare dat ook best goed voor elkaar had, inderdaad ook solderen, maar ook dingen als zelf een lamp maken, dus van idee naar werkend geval, inclusief zelf het snoer aan de fitting maken.
Kon ik meer mee dan met handvaardigheid, want m'n docent was dol op klei en daar kan ik niet mee omgaan.
Ik heb dat soort dingen nooit geleerd op schoolquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat m'n middelbare dat ook best goed voor elkaar had, inderdaad ook solderen, maar ook dingen als zelf een lamp maken, dus van idee naar werkend geval, inclusief zelf het snoer aan de fitting maken.
Kon ik meer mee dan met handvaardigheid, want m'n docent was dol op klei en daar kan ik niet mee omgaan.
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Oh pap, heb je nog een plamuurmes die ik mag lenen?”
"Ja hoor! Hoeveel wil je er hebben?"
*Trekt lade met 29 plamuurmessen open
Mijn vader is 60 jaar huisschilder geweest, die hoef ik maar iets te vragen ik krijg precies die reactiequote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Oh pap, heb je nog een plamuurmes die ik mag lenen?”
"Ja hoor! Hoeveel wil je er hebben?"
*Trekt lade met 29 plamuurmessen open
Als muis die sticker niet wil, mag ik hem dan?quote:
* TheStigsDutchCousin plakt sticker op essiequote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als muis die sticker niet wil, mag ik hem dan?
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin plakt sticker op essie
Niet?quote:
Da's tof ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij moesten met Techniek op de middelbare zo'n oorzaak gevolg baan maken
In groepjes verdeeld en dan allemaal een onderdeeltje. Ieder groepje moest iets laten rollen/in beweging zetten dat aansloot op de volgende groep, en ook een lampje laten branden.
Leuk om te doen
Stickers plak je niet.quote:
quote:
Nee, ik wilde hem op mijn telefoonhoesje plakkenquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Milka Tender en Balconi wafels met 70% korting meegenomen uit de AH @:CherryLips
Oh ja, als ik gereedschap leen en ik weet niet hoe het werkt, dan mogen ze me het ook eerst even uitleggen hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft vorige week eindelijk laten zien hoe de boor werkt. Tien seconden werk. Meestal vraag ik of hij iets wil doen en heeft hij het al gedaan zonder het te laten zien.
Dit is de weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boekjes vol met ongebruikte stickers.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's tof ja.We hadden nooit echt als groep één project, maar meer dat de projecten een beetje per tafel gedaan werden. Dus een tafel was bezig met weerstandjes solderen, een andere was plexiglas aan het buigen (die luuuuucht) en weer een ander kreeg op hun flikker omdat ze hun haar los hadden bij de grote boze boor.
Vooral een hele lange zit met heel veel vragen en praten en nog wat meten en testen, de orthopeed heeft geloof ik 8 a4'tjes volgeschrevenquote:
quote:
Waarom die betreurde blik, of ben je aan het nadenken?quote:
En dat moet je dan nu nog 2x bij een ander doktertype doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral een hele lange zit met heel veel vragen en praten en nog wat meten en testen, de orthopeed heeft geloof ik 8 a4'tjes volgeschrevenEn ook nog wat foto's van de schouders en elleboog laten maken
Bij ons werden het houdertjes voor een klein vaasje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij deden normaal gesproken ook dat soort dingen
Een grote houten dobbelsteen maken (gaten erin boren en proberen dat ze recht zijn en allemaal even diep etc.), de hoekjes afvlakken, en idd ook plexiglas buigen. Vaak met dan nog iets erop, lampjes ofzo?
Na 34 gaatjes 'ja ik denk niet dat ik het snap, kun je het nog 1 keertje voordoen?'quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, als ik gereedschap leen en ik weet niet hoe het werkt, dan mogen ze me het ook eerst even uitleggen hoor.
Ahjaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij ons werden het houdertjes voor een klein vaasje.
Sodeju!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral een hele lange zit met heel veel vragen en praten en nog wat meten en testen, de orthopeed heeft geloof ik 8 a4'tjes volgeschrevenEn ook nog wat foto's van de schouders en elleboog laten maken
Oh en hoe doe je dan die pluggen erin?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 34 gaatjes 'ja ik denk niet dat ik het snap, kun je het nog 1 keertje voordoen?'
Ja nu nog op audiëntie bij de chirurg en neuroloog, maar daar heb ik nog geen uitnodigingen vanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat moet je dan nu nog 2x bij een ander doktertype doen?
Dat wordt een best boekwerk danquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu nog op audiëntie bij de chirurg en neuroloog, maar daar heb ik nog geen uitnodigingen van
Hehehe, nee, zo'n kreng ben ik net niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 34 gaatjes 'ja ik denk niet dat ik het snap, kun je het nog 1 keertje voordoen?'
Misschien moet ik een uitgever gaan zoeken?quote:
ESF heeft een nieuwe printer besteldquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ik een uitgever gaan zoeken?
Gewoon verdrietig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom die betreurde blik, of ben je aan het nadenken?
Mijn grootste issues met klussen waren altijd dat ik dan niet sterk genoeg was of mijn handen te kleinquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, nee, zo'n kreng ben ik net niet.![]()
Laatst wel bij de multitool het opgegeven om de kop te vervangen, ik dacht dat ik het verkeerd deed, maar het kreng ging daadwerkelijk heel moeizaam.
Ik heb handwerkhanden, geen klushanden.
Dat jij het niet hebt?quote:
Ja kan ook zijn dat ze bij de AH bij jou die korting niet hebben, of minder, of meerquote:
Gaan we het in beperkte oplage uitgeven?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ESF heeft een nieuwe printer besteld
Whehehe. Nee, te klein heb ik niet zo snel last van, maar de kracht in m'n handen wil nog wel eens ontbreken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn grootste issues met klussen waren altijd dat ik dan niet sterk genoeg was of mijn handen te klein![]()
De pre printquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan we het in beperkte oplage uitgeven?
Ga jij ze dan ook inbindenquote:
Ik heb kleine handen, sommige van die apparaten kan ik dan eigenlijk niet goed vasthoudenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Nee, te klein heb ik niet zo snel last van, maar de kracht in m'n handen wil nog wel eens ontbreken.
Ja ff naar de Copyshopquote:
Begrijpelijkquote:
Ja, dit. Ik heb van die zwakke klauwtjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Nee, te klein heb ik niet zo snel last van, maar de kracht in m'n handen wil nog wel eens ontbreken.
Is dat je nieuwe bandnaam?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik heb van die zwakke klauwtjes.
Oh niet eens handgebondenquote:
Cherry Lips & The Weak Claws.quote:
Heb jij ervaring met die shampoobars enzo van de Hema?quote:
Ja nee, te zwakke klauwtjesquote:
Heb ook nog een hele lading muesli en proteinerepen of hoe ze het ook allemaal willen noemen met 70/90% kortingquote:
Is toch gewoon een soort haken, alleen maak je de papiertjes nu aan elkaar vast ipv dat je het als patroon gebruiktquote:
Noujah het hangt ook van je vader af want toen ik met mijn ex voor het eerst in haar huis ging klussen gaf ik haar de boor. Dat mocht ze nooit van haar pa.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
*Steekt haaknaald door papier heenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon een soort haken, alleen maak je de papiertjes nu aan elkaar vast ipv dat je het als patroon gebruikt
Nee, die heb ik nog niet gehad.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met die shampoobars enzo van de Hema?
Ohquote:
Al besprokenquote:
Ze zit op jou te wachtenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:59 schreef rival het volgende:
we zijn alweer een stuk verder, heeft CL inmiddels een klushulp gevonden?
Wat heb je? Ik had lekker spiegeleitjes op broodjesquote:
Je zou inmiddels toch moeten weten dat het hier nooit teveel over eten kan gaanquote:
Oehquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je? Ik had lekker spiegeleitjes op broodjes
KIIIEEEP.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh
2 geroosterde sneetjes speltbrood met hummus, kipchilpolata's en spinazie
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Truequote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou inmiddels toch moeten weten dat het hier nooit teveel over eten kan gaan
Dat zei ik toch?quote:
ja ik dacht al, mijn lunch nog niet besproken hier dus ...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou inmiddels toch moeten weten dat het hier nooit teveel over eten kan gaan
Hoeveel van die kip chipolata's heb je wel niet ingeslagen, heb het idee dat je die al wekenlang dagelijks eetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh
2 geroosterde sneetjes speltbrood met hummus, kipchilpolata's en spinazie
Vertelquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik dacht al, mijn lunch nog niet besproken hier dus ...
Kip is toch gezond?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel van die kip chipolata's heb je wel niet ingeslagen, heb het idee dat je die al wekenlang dagelijks eet
Lol neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel van die kip chipolata's heb je wel niet ingeslagen, heb het idee dat je die al wekenlang dagelijks eet
zaaaaaalmquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zaaaaaalm
met wat rijst en boontjes en groentjes
Ja daar zeg ik toch ook niks over?quote:
Zo bedoelde ik het toch nietquote:
Oh valt wel mee danquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Vorige week een pakje van 8 gekocht
Dus vorige week 2x iets gegeten met 2 chipolata's, en gister met avondeten 2 en nu met de lunch de laatste 2
Ja dit waren ook merguezquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt wel mee danVroeger hadden ze bij de AH van die lams chipolata's/merguez, die waren echt lekker
Maar die hebben ze niet meer
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
De Praxis belt net, er is een klus weggevallen, of ze misschien morgen al aan de slag kunnen
ja die mis ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt wel mee danVroeger hadden ze bij de AH van die lams chipolata's/merguez, die waren echt lekker
Maar die hebben ze niet meer
geen punt bij Karweiquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
De Praxis belt net, er is een klus weggevallen, of ze misschien morgen al aan de slag kunnen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Zijn die hamerweken.quote:
Dat zeg ik, Gammaquote:
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluitenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die mis ik ook![]()
heb nu wel bij Lidl choriza chipolata's gevonden die zijn ook lekker, niet zo lekker als de lam maar oke
Kama-jaja-jippie-jippie-jeey!quote:
jumbo zelfde verhaalquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluiten
Steeds verrassend, altijd voordelig.quote:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!quote:
Uhm ik leerde alles aan te pakken door mijn moederquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Noujah het hangt ook van je vader af want toen ik met mijn ex voor het eerst in haar huis ging klussen gaf ik haar de boor. Dat mocht ze nooit van haar pa.
Nog nooit iemand zo blij een gaatje zien boren
Safelite Repair, Safelite Replacequote:
0800 00 1066quote:
Sow.quote:
112, daar red je levens meequote:
wrijven helpt niet, Rennie welquote:
Of je moeder natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik leerde alles aan te pakken door mijn moeder
Je was te langzaamquote:
Een hapje kalk.quote:
Maar je hebt toch een lage hypotheek, kan wel wat bijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij sowieso geen lamsvlees meer bij de AH. Als ik dat hier bij de slager wil halen kan ik gelijk een extra hypotheek afsluiten
Carglass repareertquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Carglass repareert
Carglass vervangt
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Carglass repareert
Carglass vervangt
quote:
Ze zien me al aankomen bij de Rabobank 'waarom wilt u uw hypotheek verhogen meneer? ja ik heb trek ik lamsworstjes'quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een lage hypotheek, kan wel wat bij
Ja uhh gewoon in het Nederlands jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik zie niets raarsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zien me al aankomen bij de Rabobank 'waarom wilt u uw hypotheek verhogen meneer? ja ik heb trek ik lamsworstjes'
Ik heb altijd ruzie met die dingen als ze heel dun zijn en breken. Ik zie het voordeel nog niet ten opzichte van een fles, vooral omdat ze tig keer zo duur zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
@:cherrylips
Die Hema shampoobars hebben vrijwel dezelfde ingrediënten als die van shampoobars.nl
En die gebruik ik al regelmatig. Maar de hema is veel goedkoper
quote:
Wel makkelijk meezeulen als je vaak op pad bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd ruzie met die dingen als ze heel dun zijn en breken. Ik zie het voordeel nog niet ten opzichte van een fles, vooral omdat ze tig keer zo duur zijn.
Ja je kunt de laatste beetjes oplossen in heet water en als gewone shampoo gebruikenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd ruzie met die dingen als ze heel dun zijn en breken. Ik zie het voordeel nog niet ten opzichte van een fles, vooral omdat ze tig keer zo duur zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel makkelijk meezeulen als je vaak op pad bent.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen week weer geen Donald Duck ontvangen. Had nog een beetje hoop dat je vandaag alsnog bezorgd zou worden, maar dat was niet zo.
alweer niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen week weer geen Donald Duck ontvangen. Had nog een beetje hoop dat ie vandaag alsnog bezorgd zou worden, maar dat was niet zo.
schandelijk.quote:
Ik heb er nu eentje, Angel Hair heet ie geloof ik, die is wel fijn. Maar die was in de sale. Die krengen kosten iets van 11 euro tegenwoordig? Haal ik 15 flessen van bij de DM.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet ook zeggen dat ik vooral van de shampoobars ben afgestapt sinds je voor Lush een tweede hypotheek nodig hebt. Het hele geen plastic, minder water nodig, dus beter voor het milieu sta ik achter, maar dan moet de rest van de productie ķķk minder belastend zijn en daar ben ik bij andere producenten gewoon nooit ingedoken.
Oh, en zeikerig haar, dat ook. Meeste shampoobars die ik tegenkwam zijn vrij heftig voor m'n broze haar.
doe ik hier ook welles hehehheequote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:47 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal was vandaag gaan zwemmen toch?
https://www.tubantia.nl/v(...)ijf-in-india-1520687
Wie is verantwoordelijk voor de bouwfout?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
De spin heeft inmiddels nog maar 1 verdieping. Door een bouwkundige fout is zijn boven verdieping naar beneden gekomen.
Hij zit nu op ooghoogte 👀
Ik ga Japans eten, bal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
De spin heeft inmiddels nog maar 1 verdieping. Door een bouwkundige fout is zijn boven verdieping naar beneden gekomen.
Hij zit nu op ooghoogte 👀
ja de spin natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie is verantwoordelijk voor de bouwfout?
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tonkatsu curry, misosoup en een salade.
Ja, echt hoor, die prijzen zijn bizar tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje, Angel Hair heet ie geloof ik, die is wel fijn. Maar die was in de sale. Die krengen kosten iets van 11 euro tegenwoordig? Haal ik 15 flessen van bij de DM.
Van ons mag dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel zin in een ijsje. Maar als ik nu neem, mag ik vanavond niet meer.
Ben je in Boedapest stiekem op het vliegtuig naar Tokyo gestaptquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik ga eerst de curry eten en dan de misosoup, zoals het betaamt in Japan
Ff voor een op en neertjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je in Boedapest stiekem op het vliegtuig naar Tokyo gestapt
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je in Boedapest stiekem op het vliegtuig naar Tokyo gestapt
Van mij mag je dat gewoon hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel zin in een ijsje. Maar als ik nu neem, mag ik vanavond niet meer.
Weet niet waar die is. Dat is die hond die laatst weer heeft gebeten. Had gelezen dat honden ook uit verveling kunnen gaan blaffenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Geef em wat aandacht. Aai over zn bol. Maak zn deur open zodat ie weg kan rennen.
wat voor hond is het bij jou? buren?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken je pijn. Hier ook last van.
Laatste tijd is het voor alle bezorgdiensten blijkbaar erg ingewikkeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
FedEx zou ook nog komen. Wisten om 9:48 te melden dat het tussen 10:10 en 14:10 zou worden. Dan zouden ze er inmiddels wel moeten kunnen zijn toch?Nee dus
![]()
Picnic kan het tot op 20 minuten, maar FedEx lukt 4 uur nog niet eens. Wat is dat toch
wanneer begint het feest?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
@:AirwiN @:mschol @:liesje1979 @:crack_
Den Haag is vanaf vandaag de best beveiligde stad ter wereld.
Buren en een van de achterburen, maar ik weet niet welke.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor hond is het bij jou? buren?
Bepaalde mensen die hun huis niet meer in of uit kunnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
ja die kleintjes zijn vaak notoire blaffersquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buren en een van de achterburen, maar ik weet niet welke.
Van de buren zo'n wit keffertje. Van de achterburen weet ik niet wat voor ho lnd dat is. Die nooit gezien, maar blaft soms wel. Maar een stuk minder vaak dan die van de buren.
Ga je naar het strand? ik heb vandaag weer ultiem gefrituurdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal 👀
Weekend wordt tropisch warm, mogelijk hittegolf in het zuiden
Volgende week dinsdag geloof ik.quote:
Dus dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bepaalde mensen die hun huis niet meer in of uit kunnen.
Ze hebben je de toegang ontzegd?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook een iron dome?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
Ja fuck dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
ZOMER jong0nsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Feestquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, daar zullen de Iron Man-sporters wel blij mee zijn, die hitte
@:essnhills
Ik zag ze vorige week inderdaad staan, die borden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze komen bij mijn ouders weer door de straat, de borden stonden er afgelopen weekend al
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb de verdere route nog niet gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag ze vorige week inderdaad staan, die borden.
quote:
Dat alles voor trump?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:26 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit is toch wel tof om te zien. @:sp3c
Je zag jezelf en toen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je? Ik had lekker spiegeleitjes op broodjes
Ja, bij vrienden van me net zo, daar fietsen ze langs.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb de verdere route nog niet gezien eigenlijk
Maar meestal is het gedoetjes om dan ergens te komen. Zeker omdat ze dus echt bij mijn ouders door de straat komen
hoek van holland zie je ze vaker, bij ons op werk kun je ze dan zien met mooi weer vanuit de directiekamerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:26 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit is toch wel tof om te zien. @:sp3c
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij vrienden van me net zo, daar fietsen ze langs.We hebben daar na een verjaardag (we bleven logeren) wel eerder vast gezeten omdat ze nog bezig waren.
Gelukkig beginnen ze altijd op tijd.
Ik dacht dat ze er voor mijn neefje warenquote:
Toen dacht iequote:
Die man is 79. Al leg je die hele kutzee vol met marineschepen, omhoog krijgt ie hem niet meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles om te zorgen dat hij een harde plasser krijgt als hij hier is.
deze zijn voor een Amerikaan ook niet heel erg boeiend, als hij hem al omhoog krijgt gaat hij ook weer gelijk liggenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die man is 79. Al leg je die hele kutzee vol met marineschepen, omhoog krijgt ie hem niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
Weer een mail van Wouter Koolmees. Kennelijk vindt hij me heel belangrijk.
En krijgt die rode panda dan ook nog wat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
Er is in china een hotel waar een verzorger met een rode panda op je hotelkamer komt. Kan je hem voeren. Lijkt mij zo tof maar denk dat het echt totaal niet ethisch is
Denk dat ik een rode panda mijn laatste hapje geefquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En krijgt die rode panda dan ook nog wat?
je krijgt je eigen trein?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
Ik ben onder de indruk dat de lichtkleuren van de ledstrip ook echt op de panda gereflecteerd worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oke nu stop ik met de spam
ja ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk dat de lichtkleuren van de ledstrip ook echt op de panda gereflecteerd worden.
Omg, ik ben ook zo belangrijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:28 schreef Recce het volgende:
Nu een huisje met honderd rode panda's erin!
Whehehe, fantastisch toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerste is beter maar hier heeft die wel moeite met de snuitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |