wat voor hond is het bij jou? buren?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken je pijn. Hier ook last van.
Laatste tijd is het voor alle bezorgdiensten blijkbaar erg ingewikkeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
FedEx zou ook nog komen. Wisten om 9:48 te melden dat het tussen 10:10 en 14:10 zou worden. Dan zouden ze er inmiddels wel moeten kunnen zijn toch?Nee dus
![]()
Picnic kan het tot op 20 minuten, maar FedEx lukt 4 uur nog niet eens. Wat is dat toch
wanneer begint het feest?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
@:AirwiN @:mschol @:liesje1979 @:crack_
Den Haag is vanaf vandaag de best beveiligde stad ter wereld.
Buren en een van de achterburen, maar ik weet niet welke.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor hond is het bij jou? buren?
Bepaalde mensen die hun huis niet meer in of uit kunnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
ja die kleintjes zijn vaak notoire blaffersquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buren en een van de achterburen, maar ik weet niet welke.
Van de buren zo'n wit keffertje. Van de achterburen weet ik niet wat voor ho lnd dat is. Die nooit gezien, maar blaft soms wel. Maar een stuk minder vaak dan die van de buren.
Ga je naar het strand? ik heb vandaag weer ultiem gefrituurdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal 👀
Weekend wordt tropisch warm, mogelijk hittegolf in het zuiden
Volgende week dinsdag geloof ik.quote:
Dus dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bepaalde mensen die hun huis niet meer in of uit kunnen.
Ze hebben je de toegang ontzegd?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook een iron dome?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
Ja fuck dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
ZOMER jong0nsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Feestquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, daar zullen de Iron Man-sporters wel blij mee zijn, die hitte
@:essnhills
Ik zag ze vorige week inderdaad staan, die borden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze komen bij mijn ouders weer door de straat, de borden stonden er afgelopen weekend al
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb de verdere route nog niet gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag ze vorige week inderdaad staan, die borden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |