Mja, paar rolletjes bitumen en een gasbrander zijn op zich de kosten niet. Denk dat je voor een dak op 3.000 euro uitkomt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wat mensen bij de woningcorporaties die ook een paar centen toegeschoven moeten krijgen.
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
¤10k verschil
Gelukkig voor mij de goede kant op dan
Ja maar jij bent veel handiger dan de rest van onsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.
Uiteindelijk zelf gedaan, hartstikke blij met resultaat en mezelf minstens 10k bespaard
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.
Uiteindelijk zelf gedaan, hartstikke blij met resultaat en mezelf minstens 10k bespaard
Lief dat je dat denkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent veel handiger dan de rest van ons
Daar kun je gevoeglijk vanuit gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Bdn benieuwd of dat bedrijf dat met de voegen bezig is ook met zo'n voorstel komt als ze hier in de straat komen. En hoe duur dat dan is.
Ding Dong, ik kom voor uw voeg, kan ik even vangen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Bdn benieuwd of dat bedrijf dat met de voegen bezig is ook met zo'n voorstel komt als ze hier in de straat komen. En hoe duur dat dan is.
Je moet dan eerst vangen heb ik net geleerdquote:
Verkeerde SCquote:
Laminaat of pvc heb je een dagje gelegd. Is klik en klaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou de vloer in de woonkamer wel willen vervangen maar ik ben niet handig dus dat gaat me een hoop geld kostenDus dan maar niet.
Kom jij me helpen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laminaat of pvc heb je een dagje gelegd. Is klik en klaar
Leuk @Haagsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Hoe heeft jouw printer het zo lang gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe printer bestedl. Mijn huidige printer van 18 jaar oud begint zoveel kuren te vertonen dat het niet meer leuk is.
50 euro kerstbon van werk ingezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |