Als het zo warm wordt lopen we meestal na een grasveld en ga ik daar gewoon zitten. En dan vindt hij het ook goed om na 30 min weer naar huis te gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met warm weer is overdag wel kleine rondjes
Ik droeg vaak instappers, dan kon ik snel testen hoe heet het asfalt was als we ergens moeten oversteken
We lopen elke straat in de buurt, we gaan nergens heen.quote:
Ik woonde in het stadscentrum dus had niet echt keuzequote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zo warm wordt lopen we meestal na een grasveld en ga ik daar gewoon zitten. En dan vindt hij het ook goed om na 30 min weer naar huis te gaan
Geen asfalt in de buurt, wel gewone bestrating in een lichte grijze kleur.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik woonde in het stadscentrum dus had niet echt keuze
Maar als het te heet was tilde ik de honden op voor het asfalt
En dan inderdaad naar het park
odido?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
odido?Ook het eerste waar ik aan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
odido?Delta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ah nee das geen odidoquote:
juichen punt gifquote:
Dat zien wequote:
Zojuist gebruikte ik hotspot van mijn werktelefoon.quote:
deed ik zondagavond ook idd net na de F1 toen Odido dom deed... mobiel odido deed het wel gewoon... hotspotje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zojuist gebruikte ik hotspot van mijn werktelefoon.
Moet ie eraf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Oké ik vind het wel spannend om 30 juni naar het UMCG te gaan voor mijn vinger. Ik ben echt zo benieuwd wat ze zeggen.
Goeiemorgenquote:
Dat is een stukkie goedkoperquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
Ze gaan hier binnenkort bij de sociale huurwoningen de platte daken isoleren en nieuwe laag bitumen erop.
Kreeg een brief van dat bedrijf of ik dan als woningeigenaar ook gelijk mee wil doen, scheelt in de kosten en gedoe enzo.
¤13.300
Vorig jaar hebben mijn oom en vader dat bij mij al gedaan, toen was ik ongeveer ¤3000 kwijt
dus 10k arbeidsloon bespaard.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
Ze gaan hier binnenkort bij de sociale huurwoningen de platte daken isoleren en nieuwe laag bitumen erop.
Kreeg een brief van dat bedrijf of ik dan als woningeigenaar ook gelijk mee wil doen, scheelt in de kosten en gedoe enzo.
¤13.300
Vorig jaar hebben mijn oom en vader dat bij mij al gedaan, toen was ik ongeveer ¤3000 kwijt
¤10k verschilquote:
Heb ze betaald in koffie, zelfgebakken taart, luxe lunch en 0% biertjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus 10k arbeidsloon bespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |