SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sperzieboontjes uit potquote:Op maandag 16 juni 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
Maar mijn moeder kookte altijd wel lekker eigenlijk, en ook gewoon met verse groenten enzo.
Ik snapte als kind nooit waarom andere kinderen sperzieboontjes bijvoorbeeld vies vonden.
Totdat ik een keer bij iemand ging eten en er sperzieboontjes uit een pot op tafel kwamen, ipv de verse die ik gewend was
Gaaf kapsel hoorquote:Op maandag 16 juni 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hmm. Misschien eens kijken wat ik er mee wil doen. Mogelijkheden.
ja lol, mijn moeder vind koken niet zo leuk en kan het (daardoor?) ook niet heel goedquote:Op maandag 16 juni 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh van die kapotgebakken kipfilet?
Dat aten wij dan weer zelden. Door se nasi ofzo.
Anders kippenpoten of vleugels
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Kip in de marinade zetten met knoflook, sambal (of chilipepers), gember en limoen
Ik vind sperzieboontjes uit pot wel okequote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sperzieboontjes uit pot
Verse sperzieboontjes(wel lang genoeg gekookt anders krijgen ze een vlot afscheid van mijn darmen)
Jaaaquote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaaf kapsel hoor
[..]
ja lol, mijn moeder vind koken niet zo leuk en kan het (daardoor?) ook niet heel goed. En van kluiven hield ze niet en door de nasi en dat soort dingen deden we nooit want dan kon mn vader niet mee eten want die eet geen vlees. Dus vandaaaarrrrrr
Kluiven is wel echt heerlijk, maakt het eten alleen maar lekkerder
Ik heb nog een marinade met peper en zwarte knoflook.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Kip in de marinade zetten met knoflook, sambal (of chilipepers), gember en limoen
Einde der tijden, dit datquote:
het monster van loch ness!quote:Op maandag 16 juni 2025 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Riemvissen zijn een van de mogelijke verklaringen voor waarom mensen vroeger dachten zeeslangen te zien.
ketjap is verpast door mijn vader die dat overal bij gooidequote:Op maandag 16 juni 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
Mijn favoriete kip-marinade maak ik al zo'n 25 jaar, ketjap manis, sambal, knoflook, gember, paprika, sereh en een vleugje wijnazijn
Tis echt supersloom.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoe moet je nu Ambarfoto's posten.
Oh, Maggi. Mijn ouders hadden dat, maar sinds 2005 nooit meer gezien tot vorig jaar ergens.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het monster van loch ness!
[..]
ketjap is verpast door mijn vader die dat overal bij gooidebeetje zoals maggi
Odido?quote:
*Stapt op de treinquote:Op maandag 16 juni 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
Mijn favoriete kip-marinade maak ik al zo'n 25 jaar, ketjap manis, sambal, knoflook, gember, paprika, sereh en een vleugje wijnazijn
Dat is een eindquote:Op maandag 16 juni 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik even snel kijk kan ik zo terug tot 1710; daarna geen idee.
Geen flesje of zo. Alleen bouillonblokjes.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
Wie van jullie heeft er thuis maggi? Voor jezelf bedoel ik dan
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb straks nog een restje pulled chicken die ik van het weekend had gemaakt
Oh dat heb ik gelukkig niet, ik gebruik het meestal ook alleen in marinades en sauzen. Laatst wel een goede ketjap ontdektquote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
ketjap is verpast door mijn vader die dat overal bij gooidebeetje zoals maggi
Die van mijn vaders kant gaat terug tot 14-zoveel.quote:
Volgens mij heb ik het zelfs nog nooit (bewust) opquote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
Wie van jullie heeft er thuis maggi? Voor jezelf bedoel ik dan
quote:
quote:Opnieuw grote storing bij Odido, duizenden klachten: ‘Je wordt hier toch helemaal gek van?’
Odido heeft last van een storing, meldt het telecombedrijf in een verklaring. Sommige klanten kunnen daardoor mogelijk niet bellen of internetten via hun mobiel of hebben langzamer internet.
Het is de tweede storing in 24 uur tijd. Zondagavond kwamen er ruim 85.000 klachten binnen van gebruikers.
https://www.ad.nl/tech/op(...)al-gek-van~a66cfd4f/
Volgens henzelf hebben ze geen storingquote:
Ja zo ken ik ook een paar mensen.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens henzelf hebben ze geen storing
Ohquote:
Allestoringen.nl is het niet met ze eensquote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens henzelf hebben ze geen storing
ohhh twee maar, dat klinkt nog netjes! die flesjes zijn in die jaren ook amper aangepast volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2025 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, Maggi. Mijn ouders hadden dat, maar sinds 2005 nooit meer gezien tot vorig jaar ergens.
Was bij schoonvader op bezoek, doorzocht de kastjes, en kwam 2 flesjes Maggi tegen die beiden jaren over datum waren.
same! high fivequote:Op maandag 16 juni 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen flesje of zo. Alleen bouillonblokjes.
Plant ook niet.
jij eet best veel aziatisch/oosters eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig niet, ik gebruik het meestal ook alleen in marinades en sauzen. Laatst wel een goede ketjap ontdekthttps://www.ah.nl/producten/product/wi388330/abc-sweet-soy-sauce
ik ook niet volgens mij, misschien ooit geproefd? Het staat geloof ik ook altijd op tafeltjes in een pannenkoekrestaurantquote:Op maandag 16 juni 2025 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het zelfs nog nooit (bewust) op
quote:
Maar ik moet morgen op vleeskeuring bij de orthopeedquote:Op maandag 16 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dan moet grmbl maar deze kant op komen
Moest Ambar ook een maand geleden en hij was een brave jongen, maar hij was bijna het hele bezoek knock-out XDquote:Op maandag 16 juni 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik moet morgen op vleeskeuring bij de orthopeed
Ohquote:Op maandag 16 juni 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik moet morgen op vleeskeuring bij de orthopeed
Handig.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]er was hier laatst onderhoud aangekondigd van Stedin, via de post een brief gekregen met datum en tijdstip dit dat. Die dag zelf kon je er niks over vinden op de website
![]()
Over het algemeen vermaak ik me wel. Word alleen een beetje nerveus voor alles in de koelkast/vriezer bij stroomuitval.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Dat ging trouwens over het stroom. Sjeetje wat zijn we gehandicapt zonder stroom, dat viel even tegen
Als je die dichthoudt dan houden ze het wel een tijdje vol toch?quote:Op maandag 16 juni 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Handig.
[..]
Over het algemeen vermaak ik me wel. Word alleen een beetje nerveus voor alles in de koelkast/vriezer bij stroomuitval.
Ja omdat dat de lekkerste keuken isquote:Op maandag 16 juni 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
jij eet best veel aziatisch/oosters eigenlijk
Nee want dan doen de schermpjes het nietquote:Op maandag 16 juni 2025 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, mocht het stroomnetwerk getarget worden door een China of een Rusland, is de schade niet te overzien.
ik vermaakte me ook maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoel dat je niet doorhebt bij hoeveel dingen je stroom gebruikt, en dan ineens welquote:Op maandag 16 juni 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Handig.
[..]
Over het algemeen vermaak ik me wel. Word alleen een beetje nerveus voor alles in de koelkast/vriezer bij stroomuitval.
Ja, maar als je niet weet hoe lang de storing duurt, en je na een paar uur nog geen info hebt, dan ehhh.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je die dichthoudt dan houden ze het wel een tijdje vol toch?
oh ik dacht even dat je ging zeggen de meest smerige, jezelf pijnigen. We love itquote:
Ja truequote:Op maandag 16 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet weet hoe lang de storing duurt, en je na een paar uur nog geen info hebt, dan ehhh.
beter zo snel mogelijk alles opeten!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet weet hoe lang de storing duurt, en je na een paar uur nog geen info hebt, dan ehhh.
mijn planning was dom want ik was alweer vergeten dat we paar uur zonder stroom zatenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar en ik gaan dan wel eindeloos wandelen ofzo
Ja dat is soms wel even vervelend.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vermaakte me ook maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoel dat je niet doorhebt bij hoeveel dingen je stroom gebruikt, en dan ineens wel. Bij heel veel dingen dacht ik 'ohnee wacht, dat kan nu niet'
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
maar kun je wel je koelkast redden waarschijnlijk @:dezwabber
Dan kruipen Ambar en ik wel onder dekens wegquote:Op maandag 16 juni 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
En in de winter lijkt het me echt heel naar, ook met het gebrek aan licht en kou en brrr
True.. ik ben ook naar zo'n ding aan het kijkenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is soms wel even vervelend.
Het is dat het zo weinig gebeurt. Maar ik heb laatst wel achteraf even zitten kijken naar een kleine accu powersupply om het modem en kleine dingetjes aan te houden tijdens een storing. Als het vaker gebeurt doe ik dat wel denk ik.
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kruipen Ambar en ik wel onder dekens weg
Toen ik jou voor het eerst in jaren weer zag maakte je daar ook een opmerking over geloof ik. Of van te voren misschien. Maar in mijn beleving zag je er toen ook geen jaar ouder uit.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Oke, het valt volgens mij wel mee met hoeveel ouder ik er uit ben gaan zien. Volgens mij.
Modem heb je waarschijnlijk niet veel aan als er op andere plekken geen stroom isquote:Op maandag 16 juni 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat is soms wel even vervelend.
Het is dat het zo weinig gebeurt. Maar ik heb laatst wel achteraf even zitten kijken naar een kleine accu powersupply om het modem en kleine dingetjes aan te houden tijdens een storing. Als het vaker gebeurt doe ik dat wel denk ik.
Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe telecom zit met zijn stroomvoorziening. Maar ik heb het idee dat dat lang niet altijd zo is hoor.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Modem heb je waarschijnlijk niet veel aan als er op andere plekken geen stroom is
Ga er maar vanuit dat het als een kaartenhuis in elkaar stort als er een keer echt iets aan de hand is.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe telecom zit met zijn stroomvoorziening. Maar ik heb het idee dat dat lang niet altijd zo is hoor.
Tenzij de gehele regio zonder stroom zit misschien. Maar zendmasten blijven ook in de lucht.
Ja oke, maar dat is een heel ander calamiteiten niveau.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het als een kaartenhuis in elkaar stort als er een keer echt iets aan de hand is.
Misschien Trump Mobile nemen; krijg je er ook een mooie telefoon bij.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is een heel ander calamiteiten niveau.
Als de bommen vallen ga ik niet kijken of ik snel de nieuwe NYT kruiswoordpuzzel nog even kan downloaden.
ohja, lol, dat is waar ookquote:Op maandag 16 juni 2025 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ik jou voor het eerst in jaren weer zag maakte je daar ook een opmerking over geloof ik. Of van te voren misschien. Maar in mijn beleving zag je er toen ook geen jaar ouder uit.
zou ik juist wel doen, voor je het weet is het voorbij en kun je nooit meer lekkere puzzelenquote:Op maandag 16 juni 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is een heel ander calamiteiten niveau.
Als de bommen vallen ga ik niet kijken of ik snel de nieuwe NYT kruiswoordpuzzel nog even kan downloaden.
Idem hier.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe. Zit helemaal vol.
Even uitbuiken.
In jou of de oven?quote:
Ik weet zelf nooit zo goed wat ik met het mijne aanmoet. Maar ik leef nog dus heel belangrijk zal het ook weer niet zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, lol, dat is waar ookik vind uiterlijk ook maar ingewikkeld
Misschien maar even een stapeltje van die boekjes in het noodpakket stoppen.quote:[..]
zou ik juist wel doen, voor je het weet is het voorbij en kun je nooit meer lekkere puzzelen
welke?quote:
Spannendddddquote:
Nee, werk thuis die week.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke?
[..]
Ga jij er veel van merken denk je?
Ook random.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Random person on the internet:
Ik heb geen zin om te koken dus ga ik alsnog een best uitgebreid gerecht maken.
Dat dit kan.quote:
Succes, hopelijk gaat het primaquote:Op maandag 16 juni 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben benieuwd of ik wat van die staking ga merken morgen eigenlijk.
Hoop treinen op die lijn komen normaal vanuit of gaan naar Amsterdam.
Ahh fijnquote:Op maandag 16 juni 2025 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, werk thuis die week.
De A4 van Den Haag zal in beide richtingen gewoon stapvoets rijden denk ik. Hoor wel dat veel winkels leveringsproblemen gaan krijgen en zich daar op voorbereiden.
quote:Als iedereen zijn gebruikelijke reisgedrag aanhoudt, moeten weggebruikers rekening houden met een verdrievoudiging van de normale verkeersdrukte tijdens de spits.
Oei.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar volgens mij houden heel veel mensen hier rekening mee
Lekker thuiswerkenquote:Op maandag 16 juni 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Wie zal het beste luisteren?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga thuis lesgeven aan mijn dochter en katten.
yeaaa, ik blijf toch ook maar thuisquote:
'hoe gebruik je het potje'quote:Op maandag 16 juni 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga thuis lesgeven aan mijn dochter en katten.
Dochter wil wel luisteren, soms.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie zal het beste luisteren?
Wordt een lastige klus.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dochter wil wel luisteren, soms.
Katten luisteren alleen naar het geluid van brokjes in hun bak.
Katten kunnen heel goed op de bak.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'hoe gebruik je het potje'
drie vliegen in een klap
Nog even doorzetten.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten kunnen heel goed op de bak.
Dochter wil graag, maar lukt nog niet goed. Soms wel, meestal niet.
Helaas. Ben dat luier verschonen wel zat.
Heb gelezen dat ze steeds later zindelijk worden.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten kunnen heel goed op de bak.
Dochter wil graag, maar lukt nog niet goed. Soms wel, meestal niet.
Helaas. Ben dat luier verschonen wel zat.
Terwijl ze vanaf de geboorte af aan al zowat zindelijk kunnen zijnquote:Op maandag 16 juni 2025 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb gelezen dat ze steeds later zindelijk worden.
Luiers en pampers zijn steeds meer comfortabel, kinderen voelen steeds minder noodzaak. En, ouders hebben steeds minder tijd voor de kinderen.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb gelezen dat ze steeds later zindelijk worden.
Good old Corona lockdown stilte in Den Haag. Nu al zin in.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen. Maar zijn, ho maarquote:Op maandag 16 juni 2025 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terwijl ze vanaf de geboorte af aan al zowat zindelijk kunnen zijn
"Dat zijn scammers, ophangen."quote:
Oh die. Ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dat zijn scammers, ophangen."
"...p...pap?"quote:
Handig he, zo'n hond!quote:Op maandag 16 juni 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel bijna die 10 000 stappen gezet op een goed tempo. Ik kan nog afvallen joh
Nee, ik ga geen hond nemen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel bijna die 10 000 stappen gezet op een goed tempo. Ik kan nog afvallen joh
quote:Op maandag 16 juni 2025 20:21 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips kijk wat ik nou tegenkomen bij de @:hema
[ afbeelding ]
Wat dan wel?quote:
Hangt sterk af van in wat voor woning ik terechtkom.quote:
Kratbar!quote:Op maandag 16 juni 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En het kratje is gearriveerd
[ afbeelding ]
Daar wilde ik ook heen, maar ik vind het wel wat duur.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit weekend naar de mid zomer fair. Leuk. Zie dat Rapalje optreedt.
Die fairs zijn altijd prijzig geweest. De laatste jaren is alles zoveel duurder geworden, dat ik de prijs nog mee vind vallen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook heen, maar ik vind het wel wat duur.
Hij kijkt nog niet heel enthousiast.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En het kratje is gearriveerd
[ afbeelding ]
ja maar Archeon weet het sowieso wel te vragenquote:Op maandag 16 juni 2025 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die fairs zijn altijd prijzig geweest. De laatste jaren is alles zoveel duurder geworden, dat ik de prijs nog mee vind vallen.
En voor een dagje uit, ach. Dat geld ben je overal wel kwijt.
Waarschijnlijk die reanimatie aan de Barteweg.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is hier in de buurt een ernstig ongeluk gebeurd. Hoorde net allemaal sirenes en nu komt de lifeliner laag over.
Ach, heb toch niks anders te doen. Lekker muziekje luisteren en wat lekkers drinken in de zon.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
ja maar Archeon weet het sowieso wel te vragen
Gezellig in het vakantieparkquote:Op maandag 16 juni 2025 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die reanimatie aan de Barteweg.
Hij was toe aan zijn foodcoma. Ik stoorde hemquote:Op maandag 16 juni 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kijkt nog niet heel enthousiast.
en thuis heb je geen ijs en drop ?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de winkel gegaan voor ijs.
Toen ik op de fiets zat, bedacht ik me. "Oh, dan kan ik ook wel gelijk drop halen".
Ik kom de winkel binnen en zie van die bakjes fruit liggen en zag daar nog mango en ananas liggen, dus die gepakt. En ook nog meloen mix, vanwege de korting.Verder lopen in de winkel, en bedacht ik me. Nu ik er toch ben, kan ik ook wel gelijk avondeten naar woensdag halen, boemboe voor gele curry, kip en kokosmelk meegenomen. Langs de koeling, zag ik toetjes, dus ook nog toetjes gehaald, want lekker. Uiteindelijk voor iets meer dan 35 euro boodschappen gehaald.
Jawel, dat ook gekocht. drop had ik niet meer in huis. ijsjes nog wel, maar ik had zin in ander ijs.quote:
ah okequote:Op maandag 16 juni 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, dat ook gekocht. drop had ik niet meer in huis. ijsjes nog wel, maar ik had zin in ander ijs.
Het Action-effect.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah okeIk was bang dat je van alles mee naar huis had genomen maar geen ijs en drop.
Heb je het toch beter gedaan dan ik had verwacht
Nee, zo erg is het nog niet bij mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah okeIk was bang dat je van alles mee naar huis had genomen maar geen ijs en drop.
Heb je het toch beter gedaan dan ik had verwacht
het Keuken-effectquote:
Ik nooit.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het Keuken-effect
heb ik altijd als ik om 1 ding naar de keuken ga.
Heb je al wat bij de Hema gehaald met de 1 euro deals? https://www.hema.nl/aanbiedingen/euro-aanbiedingen/1-euroquote:
Nee ik zat gewoon te netflixenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
We zijn stil geworden van deze bekentenis...
Dat heb ik ook nooit, al is het alleen al dat ik dat allemaal niet in huis hebquote:Op maandag 16 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nooit.
Echt nooit.
Ik heb nooit dat als ik naar de keuken ga voor een biertje dat ik dan terug kom met twee ons Coburger ham, een rol Mariakaakjes en een appelboor.
Echt nooit.
house of games gekeken.quote:
Ik zit inmiddels in het laatste seizoen Dexterquote:
goed bezigquote:Op maandag 16 juni 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in het laatste seizoen Dexter
goeie planningquote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo ook maar op tijd naar bed, afspraak bij de orthopeed is om 08.30 in een ziekenhuis 30 km verderop, op een dinsdagochtend
Ja dat heb ik niet zelf gekozen helaasquote:
quote:
ach, wees blij dat je den haag niet doorhoeft volgende week?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo ook maar op tijd naar bed, afspraak bij de orthopeed is om 08.30 in een ziekenhuis 30 km verderop, op een dinsdagochtend
Nein neinquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Tis goed warm geworden in huis, gelukkig kan ik de komende dagen weer lekker koelen.
*ziet verwachting*
Ow.
quote:Op maandag 16 juni 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
En ook een etui gevonden voor @:bitterbal
De Hema leest hier gewoon mee jongens.
[ afbeelding ]
ohh is dat het eind onderzoek?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ja, ik hoorde iets vallen in huis en daar werd ik wakker van.quote:
Weer een warme dag in aantocht.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:47 schreef Karzai het volgende:
moin, ik zit ook al aan de koffie, het is alweer licht buiten
breakfast served all day is de titel van het filmpjequote:
ik ga zo nog een uurtje in bed liggen, lekker in korte broek en t-shirt naar het werk vandaag,quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer een warme dag in aantocht.
Had ik gisteren gedaan. Vandaag thuiswerkdag.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga zo nog een uurtje in bed liggen, lekker in korte broek en t-shirt naar het werk vandaag,
Nog even omdraaienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde iets vallen in huis en daar werd ik wakker van.
1 van de 3quote:
Al wakker. En nog steedsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen. Waarom ben je nog wakker? Of al ?
Nu aan je kussen ruiken?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van. Was stand-by. Dus vandaag even geen werk overdag.
mooi, ik had nog een rekening openstaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piet Kamerman overleden![]()
(Barman Lowietje uit Baantjer)
Oké Vledder.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi, ik had nog een rekening openstaan
eergisteren alquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piet Kamerman overleden![]()
(Barman Lowietje uit Baantjer)
Infuusprikken is erger.quote:
quote:
Ik geloof je meteen.quote:
Ik las het vandaag pas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja eigenlijk 2 weken geleden al maar eergisteren was het al bekend.
Ik heb dunnere aderen. Bloedprikken gaat nog wel, maar infuus zetten dan is pain in the ass.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Hou niet van naalden.
Waarom een infuus in je ass?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dunnere aderen. Bloedprikken gaat nog wel, maar infuus zetten dan is pain in the ass.
Nee ga straks evenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al wat bij de Hema gehaald met de 1 euro deals? https://www.hema.nl/aanbiedingen/euro-aanbiedingen/1-euro
Minpuntje CL.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n hagelslag is op. Waardeloos inkoopbeleid hier.
Zou klagen bij het management.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
en dan heb je ook een boel meer cacao over het algemeenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.
Denken dat hier een reep chocola zomaar rondslingertquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.
op zich zijn er ieder weekend nu van die hyrox, mudmaster, hinderniss, triathlon, parkour loopjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
En dan ben je om de een of andere reden uitgelogd bij Fok, probeer dan maar weer eens in te loggen met alle pop-ups en reclames
De horror.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
En dan ben je om de een of andere reden uitgelogd bij Fok, probeer dan maar weer eens in te loggen met alle pop-ups en reclames
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf er dan ook wel voor aan om die rasp af te willen likken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Je eigen tong in stukjes raspen en dan aan naaktslakken in een bakje voeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf er dan ook wel voor aan om die rasp af te willen likken.
Dat heb ik ook gemist, maar ik heb Days en Weeks ook niet gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror.
Speaking of horror, ik had nog niet opgevangen dat er een 28 Years Later deel twee aankwam. Nog even checken of kerel mee wil naar de bios voor de eerste ook.
Lekker bij een ander aanschuiven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moet nog avondeten verzinnen voor mezelf vanavond, helemaal alleen enzo
iemand nog tips? heb een boel eieren waar een keer iets mee moet gebeuren
boerenomelet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet wel op fietsafstand zijn want er is geen treinquote:
Zelf een quiche bouwen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dat kerel en ik net wat kregen, zaten we echt op een zombiefilm-kick.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist, maar ik heb Days en Weeks ook niet gezien
Ja maar het gaat om het principequote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kerel en ik net wat kregen, zaten we echt op een zombiefilm-kick.Dus Days en Weeks toen ook gezien. Het klopt overigens dat je Weeks prima kan kijken zonder Days gezien te hebben, de enige info die je nodig hebt is "er was een outbreak".
Eens hoor, het is gewoon gaar dat die eerste nergens op staat.quote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben op het strand. Twijfel of ik het te heet vind
Verkeerde account balquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben op het strand. Twijfel of ik het te heet vind
Rookie numbers voor @Dr_Flashquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Al iets meer dan 3000 stappen al. Mijn hond heeft een wandelverslaving
Meer dan ik er nu hebquote:
Een hond die graag loopt. Shocking.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Genoeg honden die niet willen lopen, die hebben we ook gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hond die graag loopt. Shocking.
Met warm weer is overdag wel kleine rondjesquote:
Mijn spirit animal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg honden die niet willen lopen, die hebben we ook gehad
Slim wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met warm weer is overdag wel kleine rondjes
Ik droeg vaak instappers, dan kon ik snel testen hoe heet het asfalt was als we ergens moeten oversteken
Hoever nog naar de Duitse grens?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Als het zo warm wordt lopen we meestal na een grasveld en ga ik daar gewoon zitten. En dan vindt hij het ook goed om na 30 min weer naar huis te gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met warm weer is overdag wel kleine rondjes
Ik droeg vaak instappers, dan kon ik snel testen hoe heet het asfalt was als we ergens moeten oversteken
We lopen elke straat in de buurt, we gaan nergens heen.quote:
Ik woonde in het stadscentrum dus had niet echt keuzequote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zo warm wordt lopen we meestal na een grasveld en ga ik daar gewoon zitten. En dan vindt hij het ook goed om na 30 min weer naar huis te gaan
Geen asfalt in de buurt, wel gewone bestrating in een lichte grijze kleur.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik woonde in het stadscentrum dus had niet echt keuze
Maar als het te heet was tilde ik de honden op voor het asfalt
En dan inderdaad naar het park
odido?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
odido?Ook het eerste waar ik aan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
odido?Delta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ah nee das geen odidoquote:
juichen punt gifquote:
Dat zien wequote:
Zojuist gebruikte ik hotspot van mijn werktelefoon.quote:
deed ik zondagavond ook idd net na de F1 toen Odido dom deed... mobiel odido deed het wel gewoon... hotspotje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zojuist gebruikte ik hotspot van mijn werktelefoon.
Moet ie eraf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
Oké ik vind het wel spannend om 30 juni naar het UMCG te gaan voor mijn vinger. Ik ben echt zo benieuwd wat ze zeggen.
Goeiemorgenquote:
Dat is een stukkie goedkoperquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
Ze gaan hier binnenkort bij de sociale huurwoningen de platte daken isoleren en nieuwe laag bitumen erop.
Kreeg een brief van dat bedrijf of ik dan als woningeigenaar ook gelijk mee wil doen, scheelt in de kosten en gedoe enzo.
¤13.300
Vorig jaar hebben mijn oom en vader dat bij mij al gedaan, toen was ik ongeveer ¤3000 kwijt
dus 10k arbeidsloon bespaard.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:04 schreef essnhills het volgende:
Ze gaan hier binnenkort bij de sociale huurwoningen de platte daken isoleren en nieuwe laag bitumen erop.
Kreeg een brief van dat bedrijf of ik dan als woningeigenaar ook gelijk mee wil doen, scheelt in de kosten en gedoe enzo.
¤13.300
Vorig jaar hebben mijn oom en vader dat bij mij al gedaan, toen was ik ongeveer ¤3000 kwijt
¤10k verschilquote:
Heb ze betaald in koffie, zelfgebakken taart, luxe lunch en 0% biertjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus 10k arbeidsloon bespaard.
Mja, paar rolletjes bitumen en een gasbrander zijn op zich de kosten niet. Denk dat je voor een dak op 3.000 euro uitkomt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wat mensen bij de woningcorporaties die ook een paar centen toegeschoven moeten krijgen.
Waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
¤10k verschil
Gelukkig voor mij de goede kant op dan
Ja maar jij bent veel handiger dan de rest van onsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.
Uiteindelijk zelf gedaan, hartstikke blij met resultaat en mezelf minstens 10k bespaard
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo hier met de badkamer. Kreeg offertes waar ik verdrietig van werd.
Uiteindelijk zelf gedaan, hartstikke blij met resultaat en mezelf minstens 10k bespaard
Lief dat je dat denkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent veel handiger dan de rest van ons
Daar kun je gevoeglijk vanuit gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Bdn benieuwd of dat bedrijf dat met de voegen bezig is ook met zo'n voorstel komt als ze hier in de straat komen. En hoe duur dat dan is.
Ding Dong, ik kom voor uw voeg, kan ik even vangen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
Bdn benieuwd of dat bedrijf dat met de voegen bezig is ook met zo'n voorstel komt als ze hier in de straat komen. En hoe duur dat dan is.
Je moet dan eerst vangen heb ik net geleerdquote:
Verkeerde SCquote:
Laminaat of pvc heb je een dagje gelegd. Is klik en klaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou de vloer in de woonkamer wel willen vervangen maar ik ben niet handig dus dat gaat me een hoop geld kostenDus dan maar niet.
Kom jij me helpen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laminaat of pvc heb je een dagje gelegd. Is klik en klaar
Leuk @Haagsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar heb je hem voor het laatst gezien?
Hoe heeft jouw printer het zo lang gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe printer bestedl. Mijn huidige printer van 18 jaar oud begint zoveel kuren te vertonen dat het niet meer leuk is.
50 euro kerstbon van werk ingezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |