Ja over het algemeen kan mijn lichaam het allemaal wel opvangen en maskeren bij de meeste bewegingen. Maar bijvoorbeeld opstaan als ik lig zonder dat ik mijn armen kan gebruik is praktisch onmogelijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal voor jou niet meevallen
Maar dat wandelen enzo was toch wel goed voor je corestrenght?
Ik kan nu überhaupt geen spieren trainen. Enige wat ik daarmee bereik is beschadigde spieren en achteruitgang.quote:
Lijkt me heel raarquote:Op maandag 16 juni 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over het algemeen kan mijn lichaam het allemaal wel opvangen en maskeren bij de meeste bewegingen. Maar bijvoorbeeld opstaan als ik lig zonder dat ik mijn armen kan gebruik is praktisch onmogelijk
jaaaquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik eet nu weer veel kibbensoep
Kan zo nog wel een kopje nemen
niet na te maken omdat je in NL bent?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis de Portugese soepen soms nog steeds. Gewoon niet na te maken. Basis vaak iets van kool en aardappel en bladgroenten enzo.
oneerlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mop aan buikspieren is dat iedereen die sowieso wel heeft (anders stort je vrij letterlijk in) en de laag vet die er overheen zit, is bij heel veel zo'n beetje wat het langste blijft zitten en lokaal vet "eraf trainen" gaat niet. En bij vrouwen is het vetpercentage sowieso gemiddeld wat hoger dankzij het samenspel met vruchtbaarheid enzo.
Nee, teveel werk nu. Heb van die 1 Kops blikjes van Gwoon, die zijn wel lekkerquote:Op maandag 16 juni 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaazelfgemaakt trouwens? hier niet hoor, had nog liggen maar is wel mn voorkeur
[..]
niet na te maken omdat je in NL bent?![]()
de vissoep uit Kroatië mis ik ook, die was heeerrrrlijk. Die staat nog wel op de planning om te maken, en de griekse koolsoep ook
[..]
oneerlijkik irriteer me ook al aan die bobbel bij je onderbuik vanwege die baarmoeder die daar moet zitten
Ik leid gewoon af met de achterkant.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaazelfgemaakt trouwens? hier niet hoor, had nog liggen maar is wel mn voorkeur
[..]
niet na te maken omdat je in NL bent?![]()
de vissoep uit Kroatië mis ik ook, die was heeerrrrlijk. Die staat nog wel op de planning om te maken, en de griekse koolsoep ook
[..]
oneerlijkik irriteer me ook al aan die bobbel bij je onderbuik vanwege die baarmoeder die daar moet zitten
Het ligt aan mijn ouders!quote:Op maandag 16 juni 2025 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En genetica doet ook een hoop, de een heeft gewoon veel eerder een zichtbaar sixpack dan de ander.
M'n braam zit echt ZO vol.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heb jk morgen of overmorgen 9 rijpe frambozen in 1x
Ik hou ook wel van bewegen; maar nog meer van eten.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik hou gewoon teveel van snoepjes en te weinig van bewegen.
Dit.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van bewegen; maar nog meer van eten.
quote:
quote:
Heb er al 2 op, maar schiet nog weinig op, klein struikje.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heb jk morgen of overmorgen 9 rijpe frambozen in 1x
Ohjaquote:Op maandag 16 juni 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, teveel werk nu. Heb van die 1 Kops blikjes van Gwoon, die zijn wel lekker
En zo opgewarmd ook. In een pannetje gieten, inductieplaat op hoogste stand en binnen een minuut is het heet
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leid gewoon af met de achterkant.
Ik had er vanmorgen 4, en nog 3 aalbesjesquote:Op maandag 16 juni 2025 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier echt nog 0. Zeer spijtig. Kijk er al naar uit.
[..]
Heb er al 2 op, maar schiet nog weinig op, klein struikje.
Had verwacht dat de vogeltjes wel langs kwamen voor het vele fruit, maar tot nu toe slaan ze het over.
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:16 schreef Californium het volgende:
Ik had ooit mooie buik lijntjes waar je voorzichtig wat buikspieren kon zien.
Binnenkort maar weer eens gaan trainen
moet je ook voor bewegenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiensoep heb ik weleens zelf gemaakt, grote pan en dan in porties in de vriezer.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaik vind het soms wat prijzig (ja sorry, ben ook niet origineel), al valt kippensoep wel mee. Dit pakje uiensoep kostte bijna vijf euro, het is voor twee kleine kommen
dat heb ik er niet voor over
[..]ja dat kun jij prima
Het was oorspronkelijk ook een 4chan ding dacht ik. Als parodie op allerlei internet slankheidstrends. Mja. Die hebben wel vaker niet zulke heel goede ideeën.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als vragen of mensen ondergewicht hebben
En dan croutons en parmezaanse kaas erinquote:
Daar meer stapjes = meer hapjes, een win-win situatiequote:Op maandag 16 juni 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar meer stapjes = meer hapjes, een win-win situatie
Ik beloon mezelf alvast met een hapje vandaag, voor de stapjes die ik morgen ga doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggendan moet je altijd stapjes er naar toe zetten
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan croutons en parmezaanse kaas erin
Oftewel ik moet een landgoed van meerdere hectaren hebben en de hapjes in het opslaghok aan de andere kant van het terrein leggenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggendan moet je altijd stapjes er naar toe zetten
ik ook! En is makkelijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiensoep heb ik weleens zelf gemaakt, grote pan en dan in porties in de vriezer.
Ook erg lekker
Dat zijn prima prijsjesquote:Op maandag 16 juni 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
En die gwoon blikjes zijn een euro ofzo?
Valt best mee
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.
Een kom soep onder de grill?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.
Ja ik koop weleens van die zakken champignonsoep oid, ook in de aanbiedingquote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook! En is makkelijkhet meeste werk is het snijden maar dat laat ik aan mn keukenmachine over
Heb dit jaar wel echt een record aantal soepen gemaakt, ook veel nieuwe. Echt heerliepeerlie
heb jij nog bijzondere soeprecepten in de aanbieding?
[..]
Dat zijn prima prijsjesheb die uiensoep trouwens gehaald toen 't in de aanbieding was, dan gaat het wel. En ik koop regelmatig zakken, zakken zijn duurder dan blikken
Nee een ovenschaal vol soep onder de grill.quote:
ohquote:Op maandag 16 juni 2025 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook een 4chan ding dacht ik. Als parodie op allerlei internet slankheidstrends. Mja. Die hebben wel vaker niet zulke heel goede ideeën.
ik had er een bammetje kaas bijquote:Op maandag 16 juni 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan croutons en parmezaanse kaas erin
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
ik had er een bammetje kaas bijanders wordt het meer een snack dan een maaltijd
Van die erg uitgedroogde croutons blijven van binnen wel eventjes knapperigquote:Op maandag 16 juni 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die natte stokbroodjes met kaas helemaal geen succes, ben ik de enige?liever droog?
Droog is in dit geval beter.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die natte stokbroodjes met kaas helemaal geen succes, ben ik de enige?liever droog?
quote:
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienquote:Op maandag 16 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die erg uitgedroogde croutons blijven van binnen wel eventjes knapperig
En anders kort erin dopen
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Droog is in dit geval beter.
Met mij voelt niemand zich eenzaamquote:Op maandag 16 juni 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]kaas
[..]
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienmaar vooral het natte stokbroodje vind ik echt geen succes, die heb ik liever droog en dan zelf nog even in de soep dippen uiteraard
[..]
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelen
Niet?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik laat het ook niet een uur lang staan met die broodjes er op he jongens?
het ging niet zo zeer om jou he, stokbrood in de uiensoep gooien is een dingquote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ja precies zo iddquote:Op maandag 16 juni 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]kaas
[..]
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienmaar vooral het natte stokbroodje vind ik echt geen succes, die heb ik liever droog en dan zelf nog even in de soep dippen uiteraard
[..]
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelen
Nog langerquote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb ook nog wel lucifersquote:Op maandag 16 juni 2025 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik heb weer matches.
Even kijken.
en dan kan de soep even afkoelenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies zo idd![]()
Dan zuigt de buitenkant de soep een beetje op maar is het vanbinnen nog droog
Dank je.quote:
Kip en patat met appelmoes.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens kijken wat er op het menu staat. Zag dat ze een pizza-oven hadden in het restaurant in ieder geval
Hadden we hier thuis ook nooit eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die combi heb ik nooit begrepen.
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan kan de soep even afkoelenvoordat je je hele mond verbrand
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens kijken wat er op het menu staat. Zag dat ze een pizza-oven hadden in het restaurant in ieder geval
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
als de appelmoes vers is, dan kan die wel restaurantwaardig zijnquote:
Lekker manquote:Op maandag 16 juni 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die combi heb ik nooit begrepen.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Heeft er iemand wel eens riemvis op? Ik vind de vis er niet aantrekkelijk uit zien, maar dat slaat echt nergens op
Zette je me op het verkeerde been hier.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Krijg eens in de zoveel tijd een mail met matches van een DNA-site, met verre familieleden.
Nou had ik laatst begrepen dat mijn oudtantes en achternichten mij gevonden hadden op de site, maar heb geen melding gekregen van hun match met mijn DNA. Die verwachtte ik eigenlijk.
dat hoort bij de vissticksquote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man
Al wilde ik er dan ook nog spinazie bij
Spinaziequote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man
Al wilde ik er dan ook nog spinazie bij
Nee, ik heb hem alleen gevangen in Animal Crossing.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Heeft er iemand wel eens riemvis op? Ik vind de vis er niet aantrekkelijk uit zien, maar dat slaat echt nergens op
Wat?quote:
En ook bij kipquote:
quote:
quote:
Spinaziequote:
zag ie er daar lekker uit?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem alleen gevangen in Animal Crossing.
Heb ooit met mijn pa meegedaan aan een DNA onderzoek van mensen die afstammen van die Engelsen die naar Leiden zijn gegaan en daarna naar de VS. Obama en de Bushes stammen daarvan af.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zette je me op het verkeerde been hier.
Ik ook wel eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe riemvis snaakt.
Dit is goed voer.quote:
Ik zou niet heel blij zijn als ik verwant aan Bush zou zijnquote:Op maandag 16 juni 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ooit met mijn pa meegedaan aan een DNA onderzoek van mensen die afstammen van die Engelsen die naar Leiden zijn gegaan en daarna naar de VS. Obama en de Bushes stammen daarvan af.
Wij waren helaas geen familie van ze.
de toko verkoopt het. Was op zoek naar goedkope vis voor in die soep, gaat toch pangasius (van de toko) worden gok ikquote:Op maandag 16 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe riemvis snaakt.
wij aten thuis zelden kip want dan zaten alle kindjes huilend aan tafel dat ze het niet wegkregenquote:
Hier is de kip altijd mals.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de toko verkoopt het. Was op zoek naar goedkope vis voor in die soep, gaat toch pangasius (van de toko) worden gok ik
[..]
wij aten thuis zelden kip want dan zaten alle kindjes huilend aan tafel dat ze het niet wegkregengortdroog altijd
Hehe.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou niet heel blij zijn als ik verwant aan Bush zou zijn
leukquote:Op maandag 16 juni 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is de kip altijd mals.
Ik wil dat ook eens doen. Kijken hoe ver we terug kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ach, zou leuk praatje zijn toch.
Nee, slechts 1 bekend familielid, een Nederlandse.
Nou zegquote:
Oh van die kapotgebakken kipfilet?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de toko verkoopt het. Was op zoek naar goedkope vis voor in die soep, gaat toch pangasius (van de toko) worden gok ik
[..]
wij aten thuis zelden kip want dan zaten alle kindjes huilend aan tafel dat ze het niet wegkregengortdroog altijd
In mijn familie is er iemand die de stamboom netjes update. Geen idee hoe ver die terug gaat, kan me wel herinneren dat bij opa en oma thuis er een soort van poster hing met daarin stamboomquote:Op maandag 16 juni 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil dat ook eens doen. Kijken hoe ver we terug kunnen.
Kwam er zo bruusk uitquote:
quote:
Gaaf welquote:Op maandag 16 juni 2025 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn familie is er iemand die de stamboom netjes update. Geen idee hoe ver die terug gaat, kan me wel herinneren dat bij opa en oma thuis er een soort van poster hing met daarin stamboom
quote:
Hmm. Misschien eens kijken wat ik er mee wil doen. Mogelijkheden.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een oarfish toch?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hmm. Misschien eens kijken wat ik er mee wil doen. Mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |