SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
0,1 eigenlijk, dan js het 27 repenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Optimistisch, denken dat er 0,9 reep overblijft.
Ja als het Fahrenheit was geweest had je ook een probleem gehadquote:
Ja, dat is ook geen pretje. Geen idee hoeveel Celsius het dan zou zijn. Maar ergens onder nul, volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het Fahrenheit was geweest had je ook een probleem gehad
Zoals het hoort.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon netjes 1 blokje van 1 reep opeten en de rest weer weg leggen
@:Cherrylips
En daarna weer 1 blokje opetenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
32 Fahrenheit is 0 Celsius, dus zal ergens rond de -3 zijnquote:Op maandag 16 juni 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook geen pretje. Geen idee hoeveel Celsius het dan zou zijn. Maar ergens onder nul, volgens mij.
Dat is vooral goed voor de stapjes.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, min 2,8333. Goed geschat.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
32 Fahrenheit is 0 Celsius, dus zal ergens rond de -3 zijn
Ja ik ben al wel vaker in Fahrenheitland geweestquote:Op maandag 16 juni 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, min 2,8333. Goed geschat.
That's why they call you Mr Fahrenheitquote:Op maandag 16 juni 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben al wel vaker in Fahrenheitland geweestRond de 75 is ideaal, zodra het 3-cijferig wordt is het vieswarm. Koudste dat ik ooit heb gehad was 1-cijferig
Koffie?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Soms is deze KSC niet goed voor me
You're travelling at the speed of light?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
That's why they call you Mr Fahrenheit
'moet ie dood?!/1!?!?!?!'quote:Op maandag 16 juni 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien een beetje opschrijven als "leuke avontuurlijke kat heb je! Ziet er wel eng uit als ie over de balkonreling loopt."?
Nou, ja. Ik was brakquote:Op maandag 16 juni 2025 14:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt vast goed. Jij een chill dagje gehad gister?
da wik niequote:Op maandag 16 juni 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe vaak doet die kat dat en hoevaak is het al (bijna) fout gegaan?
Nee is tegenwoordig erg prijzigquote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik schrok, 18 euro voor 4 pasfoto'sik zat aan een tientje te denken
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Alles is duur gewordenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isxdat ook al zo duur geworden.
Gewoon op afdingen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Nee, al die zoetigheidquote:
"Mag ik er 2 voor 9?"quote:
Bitter Balboaquote:Op maandag 16 juni 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen aan het springtouwen. Eerste dag bakte ik er niets van , gaat nu al beter maar conditie is nog steeds echt beroerd
Ben je je aan het voorbereiden op een wedstrijd?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen aan het springtouwen. Eerste dag bakte ik er niets van , gaat nu al beter maar conditie is nog steeds echt beroerd
En dat terwijl ze die foto tegenwoordig gewoon inscannen, zit je met 4 van die foto's waar je verder niks mee doetquote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
quote:
nouja, laatste keer dat ik fotos heb laten maken is 10 jaar geleden. Toen was het tien euroquote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isxdat ook al zo duur geworden.
ja, dit. Maarja ach, omdraaien: eens per tien jaar is te doenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl ze die foto tegenwoordig gewoon inscannen, zit je met 4 van die foto's waar je verder niks mee doet
quote:
quote:
Het irritante vind ik dat ze ook muiten als je ze wil hergebruiken als ze al op een document ouder van 6 maanden zitten.quote:
Nee op de eerste keer muay thai.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je je aan het voorbereiden op een wedstrijd?
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
Allemaal hier een foto van Krekkie in onze portemonnee nu ze er veel te veel heeft.
Kan beter. Maar ik ben een volhouder!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Hoe schatten jullie zelf jullie eigen conditie in?
Functionerend maar met gebruikssporen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Nee maar die prijzen van pasfoto's slaat nergens op hoor, je zit 10 seconden in zo'n hokje, minuutje wachten tot de foto's zijn geprint, de materiaalkosten zijn ook niet zo hoog https://www.grobet.be/nl/(...)grobet-bpa032-000002quote:Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit. Maarja ach, omdraaien: eens per tien jaar is te doen![]()
en lonen omhoog gooien maar prijzen hetzelfde houden is niet echt realistisch
Als in je doet aan sport?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan beter. Maar ik ben een volhouder!
Redelijk. De afgelopen week heb ik zo'n 250 km gefietst (en nog een paar uur gewandeld).quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Functionerend maar met gebruikssporen.
dat snap ik ook nietquote:Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het irritante vind ik dat ze ook muiten als je ze wil hergebruiken als ze al op een document ouder van 6 maanden zitten.
Alsof m'n kop in dat jaar onherkenbaar verandert.
jeetje. aan 1 stuk?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Redelijk. De afgelopen week heb ik zo'n 250 km gefietst (en nog een paar uur gewandeld).
Ik had dit antwoord van jou wel verwachtquote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Functionerend maar met gebruikssporen.
Ik train thuis met gewichten en ik wandel elke dag 2+ km.quote:
2 op een schaal van 10quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
de meeste prijzen van dingen zijn niet gebaseerd op wat het product daadwerkelijk waard isquote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar die prijzen van pasfoto's slaat nergens op hoor, je zit 10 seconden in zo'n hokje, minuutje wachten tot de foto's zijn geprint, de materiaalkosten zijn ook niet zo hoog https://www.grobet.be/nl/(...)grobet-bpa032-000002
Wel redelijk, denk dat vooral uithoudingsvermogen wel goed isquote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
kan je ook rennen of trappen lopen ?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel redelijk, denk dat vooral uithoudingsvermogen wel goed is
Kan je ook honderd meter sprinten?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dit antwoord van jou wel verwacht
[..]
Ik train thuis met gewichten en ik wandel elke dag 2+ km.
dacht alquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat doet zelfs Los niet.
Hij voelt hier ook altijd zo als zoquote:Op maandag 16 juni 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is dat toch met officiële pasfoto's dat niemand ooit een charmante heeft.
dit, maar ik vind de meeste mensen echt heel erg lui eerlijk gezegdquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel redelijk, denk dat vooral uithoudingsvermogen wel goed is
wat is je referentie om te kunnen beoordelen hoe slecht het zou zijn?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
ik kan ook wel lopen ja (nou ja soms met de benen wat lastiger) maar trappen omhoog of rennen heb ik echt geen conditie in. echt bizar dat het zo slecht is
Ja denk dat die pasfoto op mijn paspoort van 9 jaar er wel anders uitziet dan als ik er eentje van 6 maanden geleden hadquote:Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het irritante vind ik dat ze ook muiten als je ze wil hergebruiken als ze al op een document ouder van 6 maanden zitten.
Alsof m'n kop in dat jaar onherkenbaar verandert.
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij voelt hier ook altijd zo als zo![]()
![]()
![]()
![]()
zo kijken is niet mn natuurlijke look
Ja dat heb ik eigenlijk niet. Maar als we allemaal zo slecht zouden scoren zou het wel slecht gesteld zijn denk ikquote:Op maandag 16 juni 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is je referentie om te kunnen beoordelen hoe slecht het zou zijn?
Slecht. De 5 maanden knieblessure hebben niet geholpen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Nee pasfoto's zijn noodzakelijk kwaad waar zulke strenge eisen aan worden gesteld dat het lastig is die zelf te maken en je dus afhankelijk bent van een pasfotomaker. Die weet dat je geen andere opties hebt dus die kan vragen wat die wilquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste prijzen van dingen zijn niet gebaseerd op wat het product daadwerkelijk waard is
Als ik op de vijfde aan kom, ben ik wel even buiten adem.quote:
hij doet het nietquote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk niet. Maar als we allemaal zo slecht zouden scoren zou het wel slecht gesteld zijn denk ik
Trappen lopen geen probleem, rennen kan ik wel maar dan alleen een sprintje ofzo, hardlopen heb ik sowieso de benen niet voorquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je ook rennen of trappen lopen ?
dat werkt met zoveel dingen toch zoquote:Op maandag 16 juni 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee pasfoto's zijn noodzakelijk kwaad waar zulke strenge eisen aan worden gesteld dat het lastig is die zelf te maken en je dus afhankelijk bent van een pasfotomaker. Die weet dat je geen andere opties hebt dus die kan vragen wat die wil
Doe je nog badminton?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slecht. De 5 maanden knieblessure hebben niet geholpen.
zou je zo 10 trappen kunnen lopen?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trappen lopen geen probleem, rennen kan ik wel maar dan alleen een sprintje ofzo, hardlopen heb ik sowieso de benen niet voor
Ja geen probleemquote:
ik ook, want ik ben onwijs blij met mn gezonde benenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik pak wel eigenlijk altijd de trap als er de keuze trap/lift is
Ja en ik houd ook niet zo van liftenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, want ik ben onwijs blij met mn gezonde benenen de mogelijkheid om te kunnen bewegen
Weet je wel hoe je dat in Thai schrijft?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb niemand nu om te badmintonnen helaas
Ja, sinds mei weer mee begonnen. Maar nu met de hitte sla ik ook wel eens over.quote:
hehehe, dat helpt ook mee. Wat doe je als de keus roltrap/trap is?quote:
Ja, verwacht alleen geen toptijd.quote:
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb niemand nu om te badmintonnen helaas
Moet ze nu weer terug?!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.
ฉันไม่รู้quote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je dat in Thai schrijft?
Ja zo goed ben ik nietquote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.
hmm dat moet ik dan ergens testenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Zou me opzich wel ergens zorgen gaan maken als je geen 100 meter zou kunnen sprinten/rennen
*achter bitterbal aanrentquote:
Ook gewoon trapquote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, dat helpt ook mee. Wat doe je als de keus roltrap/trap is?
Nee maar dan ga je denk ik ook geen competitie doen :pquote:Op maandag 16 juni 2025 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter dan niks kan het niet zijn.
maar jij hebt iets aan je benen, dat is anders. Maar jij kan dat ook, anders zou je al lang dood zijn neergevallen tijdens je andere sportenquote:
quote:
brave redditquote:Op maandag 16 juni 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja reddit is niet lief. Nu wel als het goed is.
Ja de benen werken idd niet mee dat klopt.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar jij hebt iets aan je benen, dat is anders. Maar jij kan dat ook, anders zou je al lang dood zijn neergevallen tijdens je andere sporten
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de benen werken idd niet mee dat klopt.
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof er iemand met een tornmesje de stiksels uit een normaal alfabet heeft getrokken.
De generatie van mijn ouders zouden nu massaal zeggen 'hak ze er af xD xD'quote:Op maandag 16 juni 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de benen werken idd niet mee dat klopt.
Ja misschien kan ik met zo'n blade runner prothese wel sprintenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De generatie van mijn ouders zouden nu massaal zeggen 'hak ze er af xD xD'
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik met zo'n blade runner prothese wel sprinten
@essnhillsquote:Op maandag 16 juni 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof er iemand met een tornmesje de stiksels uit een normaal alfabet heeft getrokken.
De wattesquote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooh jongens!! Het is vandaag een speciale dag! Het is Neurodiversity Pride Dayallemaal jezelf extra verwennen vandaag
Vandaag even extra autistisch doen op werk.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooh jongens!! Het is vandaag een speciale dag! Het is Neurodiversity Pride Dayallemaal jezelf extra verwennen vandaag
Is misschien ook een stukje compensatie voor het gevoel als minder behandeld te worden.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de 'wij willen gelijkheid en om dat te bereiken behandelen we onszelf als bijzonder' ingewikkeld
Bitterblade?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik met zo'n blade runner prothese wel sprinten
Ik ken wel de NeuroBrainquote:
Jawel, gewoon het silhouet van je hond omlijnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kan ik toch geen patroon uittekenen?![]()
[ afbeelding ]
'Aparte jurk heb je Muis'quote:Op maandag 16 juni 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel, gewoon het silhouet van je hond omlijnen.
wat houdt het in?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaag even extra autistisch doen op werk.
ik zie dus niet in hoe dat compensatie zou zijn ipv dat gat wat je niet zou willen nog verder vergrotenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is misschien ook een stukje compensatie voor het gevoel als minder behandeld te worden.
Misschien wordt het wel een hit.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Aparte jurk heb je Muis'
'Ja dat is Amber shaped'
ik niet, wat is dat?quote:
Wat een papierquote:Op maandag 16 juni 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kan ik toch geen patroon uittekenen?![]()
[ afbeelding ]
oh een jurk, vetquote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Ja dat is Amber shaped'
Uhm in het naaitopic staan een paar dingen. Ik zoek ook zo wat voor je op. Geleerd van mijn moeder (die het weer leerde van haar moeder).quote:Op maandag 16 juni 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh een jurk, vet
heb je foto's van dingen die je eerder hebt gemaakt? en hoe heb je dit geleerd?
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Ja dat is Amber shaped'
ook echt goed fietsweerquote:Op maandag 16 juni 2025 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker weertje.
Heerlijk gefietst.
Leukquote:Op maandag 16 juni 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm in het naaitopic staan een paar dingen. Ik zoek ook zo wat voor je op. Geleerd van mijn moeder (die het weer leerde van haar moeder).
Ja, verdomme, ik hoor morgen m'n uitslagen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Robocopquote:
oh, zo snel johquote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, verdomme, ik hoor morgen m'n uitslagen.
Ik dacht bij de eerste foto twee hele smalle voeten te zienquote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze rok
[ afbeelding ]
Deze jurk
[ afbeelding ]
Deze jas
[ afbeelding ]
wat vet!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze rok
[ afbeelding ]
Deze jurk
[ afbeelding ]
Deze jas
[ afbeelding ]
Stukje extra blootstelling waardoor het als minder exotisch/raar wordt ervaren, I guess.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de 'wij willen gelijkheid en om dat te bereiken behandelen we onszelf als bijzonder' ingewikkeld
Diagnose.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zo snel joh
of uitslag van de onderzoeken of echt diagnostiek?
hoop dat men ermee bereikt wat ze er mee willen bereikenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stukje extra blootstelling waardoor het als minder exotisch/raar wordt ervaren, I guess.
oh dat is snel zegquote:
Mijn conditie is fantastischquote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Ohai.quote:
*Bergt tornmesje opquote:
Ja, zaten natuurlijk ook die vragenlijsten bij, en het zal schelen dat ik volwassen ben en het geen heel spannende diagnose is verder. Stukje ADHD kan medicatie misschien bij helpen, maar voor dat ASS stukje is er niks.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat men ermee bereikt wat ze er mee willen bereiken
[..]
oh dat is snel zeg
Squats zijn sowieso goed.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net dit gedaan
Squats – 3 sets van 15
Wall sit – 2 sets van 30 seconden
Glute bridges – 3 sets van 20
chat gpt heeft een schema gemaakt strakkere bitterbillen. Dit is alleen voor week 1
Spek natuurlijk. Want spekquote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten. Ik heb aardappeltjes. Maar wat erbij?
Slavinkquote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit het met je bikini bridge?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net dit gedaan
Squats – 3 sets van 15
chat gpt heeft een schema gemaakt strakkere bitterbillen. Dit is alleen voor week 1
Mooie dingenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze rok
[ afbeelding ]
Deze jurk
[ afbeelding ]
Deze jas
[ afbeelding ]
Doe jij dat ook?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Squats zijn sowieso goed.
Broccoli en gehakt.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hmm was dat?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zit het met je bikini bridge?
Moet ze wel weer gaan doen jaquote:
Ik ben net naar de supermarkt heen en weer gelopen. Dus heb mijn activiteit van vandaag ook alweer gehadquote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net dit gedaan
Squats – 3 sets van 15
Volgens mij wel, althans ik voelde het wel daar altijd.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wall sit is meer bovenbenen dan echt billen lijkt me?
Rok en jurk zijn nagetekend van patronen die ik al heb. Jas is 2 Burdapatronen met elkaar gecombineerdquote:Op maandag 16 juni 2025 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooie dingen![]()
Leuke patronen ook
Uit welk boekje komen die?
Ik moet ook nodig eens weer de naaimachine tevoorschijn halen. Maar ik kan alleen nog de basics met naaien. Al kan mijn moeder wel heel veel, die maakt en vermaakt al haar hele leven haar kleding
ja volgens google ook de buikspierenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wall sit is meer bovenbenen dan echt billen lijkt me?
Zalm en gewokte sperzieboontjesquote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gaat wall sits doenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens google ook de buikspieren
Een bikini bridge is een opening (of 'overbrugging') die bij zeer slanke mensen met geprononceerde heupbeenderen kan ontstaan tussen de broek (bijvoorbeeld een bikini-broekje) en de onderbuik als ze op hun rug liggen.quote:
Oh, hier doen ze het anders denk ik. Hopelijk komt er wat uit waar je wat aan hebtquote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zaten natuurlijk ook die vragenlijsten bij, en het zal schelen dat ik volwassen ben en het geen heel spannende diagnose is verder. Stukje ADHD kan medicatie misschien bij helpen, maar voor dat ASS stukje is er niks.
saladequote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh nee heb ik nietquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een bikini bridge is een opening (of 'overbrugging') die bij zeer slanke mensen met geprononceerde heupbeenderen kan ontstaan tussen de broek (bijvoorbeeld een bikini-broekje) en de onderbuik als ze op hun rug liggen.
dit is hetzelfde als vragen of mensen ondergewicht hebbenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een bikini bridge is een opening (of 'overbrugging') die bij zeer slanke mensen met geprononceerde heupbeenderen kan ontstaan tussen de broek (bijvoorbeeld een bikini-broekje) en de onderbuik als ze op hun rug liggen.
Deze praktijk is ook echt gericht op volwassen vrouwen, ik neem aan dat ze daar hun proces op aangepast hebben.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hier doen ze het anders denk ik. Hopelijk komt er wat uit waar je wat aan hebt
+ trainen? Of enkel dieet?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Buikspieren trainen is overigens vooral interessant als het je om een sterkere core te doen is, als je een sixpack wil, moet je op dieet.
Ik las Budapatronenquote:
In welk wapen gaan die?quote:
Voeding is wel key ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Buikspieren trainen is overigens vooral interessant als het je om een sterkere core te doen is, als je een sixpack wil, moet je op dieet.
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ik eet nu weer veel kibbensoepquote:Op maandag 16 juni 2025 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb uiensoepik vind bouillonachtige-soepjes in de zomer echt zo lekker. Lekkerder dan in de winter, dan eet ik meer maaltijdsoepen als avondmaaltijd oid
De mop aan buikspieren is dat iedereen die sowieso wel heeft (anders stort je vrij letterlijk in) en de laag vet die er overheen zit, is bij heel veel zo'n beetje wat het langste blijft zitten en lokaal vet "eraf trainen" gaat niet. En bij vrouwen is het vetpercentage sowieso gemiddeld wat hoger dankzij het samenspel met vruchtbaarheid enzo.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
+ trainen? Of enkel dieet?las ergens dat het voor vrouwen sowieso lastiger is vanwege de anatomie oid
Ja dat zal voor jou niet meevallenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtAl die buik dingen verklooi ik vooral mijn rug en hamstrings mee
Ha, ja, in jouw geval is het helemaal een extra uitdaging.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtAl die buik dingen verklooi ik vooral mijn rug en hamstrings mee
quote:
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijkerquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mop aan buikspieren is dat iedereen die sowieso wel heeft (anders stort je vrij letterlijk in) en de laag vet die er overheen zit, is bij heel veel zo'n beetje wat het langste blijft zitten en lokaal vet "eraf trainen" gaat niet. En bij vrouwen is het vetpercentage sowieso gemiddeld wat hoger dankzij het samenspel met vruchtbaarheid enzo.
Klopt, rechte buikspieren trainen raden ze ook sterk af als je in verwachting bent.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijker
Volgens mij is dat het gevaar dat als je te harde buikspieren hebt en je wordt zwanger dat ze idd kunnen splijten ofzoquote:Op maandag 16 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijker
Ja over het algemeen kan mijn lichaam het allemaal wel opvangen en maskeren bij de meeste bewegingen. Maar bijvoorbeeld opstaan als ik lig zonder dat ik mijn armen kan gebruik is praktisch onmogelijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal voor jou niet meevallen
Maar dat wandelen enzo was toch wel goed voor je corestrenght?
Ik kan nu überhaupt geen spieren trainen. Enige wat ik daarmee bereik is beschadigde spieren en achteruitgang.quote:
Lijkt me heel raarquote:Op maandag 16 juni 2025 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over het algemeen kan mijn lichaam het allemaal wel opvangen en maskeren bij de meeste bewegingen. Maar bijvoorbeeld opstaan als ik lig zonder dat ik mijn armen kan gebruik is praktisch onmogelijk
jaaaquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik eet nu weer veel kibbensoep
Kan zo nog wel een kopje nemen
niet na te maken omdat je in NL bent?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mis de Portugese soepen soms nog steeds. Gewoon niet na te maken. Basis vaak iets van kool en aardappel en bladgroenten enzo.
oneerlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mop aan buikspieren is dat iedereen die sowieso wel heeft (anders stort je vrij letterlijk in) en de laag vet die er overheen zit, is bij heel veel zo'n beetje wat het langste blijft zitten en lokaal vet "eraf trainen" gaat niet. En bij vrouwen is het vetpercentage sowieso gemiddeld wat hoger dankzij het samenspel met vruchtbaarheid enzo.
Nee, teveel werk nu. Heb van die 1 Kops blikjes van Gwoon, die zijn wel lekkerquote:Op maandag 16 juni 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaazelfgemaakt trouwens? hier niet hoor, had nog liggen maar is wel mn voorkeur
[..]
niet na te maken omdat je in NL bent?![]()
de vissoep uit Kroatië mis ik ook, die was heeerrrrlijk. Die staat nog wel op de planning om te maken, en de griekse koolsoep ook
[..]
oneerlijkik irriteer me ook al aan die bobbel bij je onderbuik vanwege die baarmoeder die daar moet zitten
Ik leid gewoon af met de achterkant.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaazelfgemaakt trouwens? hier niet hoor, had nog liggen maar is wel mn voorkeur
[..]
niet na te maken omdat je in NL bent?![]()
de vissoep uit Kroatië mis ik ook, die was heeerrrrlijk. Die staat nog wel op de planning om te maken, en de griekse koolsoep ook
[..]
oneerlijkik irriteer me ook al aan die bobbel bij je onderbuik vanwege die baarmoeder die daar moet zitten
Het ligt aan mijn ouders!quote:Op maandag 16 juni 2025 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En genetica doet ook een hoop, de een heeft gewoon veel eerder een zichtbaar sixpack dan de ander.
M'n braam zit echt ZO vol.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heb jk morgen of overmorgen 9 rijpe frambozen in 1x
Ik hou ook wel van bewegen; maar nog meer van eten.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik hou gewoon teveel van snoepjes en te weinig van bewegen.
Dit.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van bewegen; maar nog meer van eten.
quote:
quote:
Heb er al 2 op, maar schiet nog weinig op, klein struikje.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heb jk morgen of overmorgen 9 rijpe frambozen in 1x
Ohjaquote:Op maandag 16 juni 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, teveel werk nu. Heb van die 1 Kops blikjes van Gwoon, die zijn wel lekker
En zo opgewarmd ook. In een pannetje gieten, inductieplaat op hoogste stand en binnen een minuut is het heet
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leid gewoon af met de achterkant.
Ik had er vanmorgen 4, en nog 3 aalbesjesquote:Op maandag 16 juni 2025 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier echt nog 0. Zeer spijtig. Kijk er al naar uit.
[..]
Heb er al 2 op, maar schiet nog weinig op, klein struikje.
Had verwacht dat de vogeltjes wel langs kwamen voor het vele fruit, maar tot nu toe slaan ze het over.
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:16 schreef Californium het volgende:
Ik had ooit mooie buik lijntjes waar je voorzichtig wat buikspieren kon zien.
Binnenkort maar weer eens gaan trainen
moet je ook voor bewegenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiensoep heb ik weleens zelf gemaakt, grote pan en dan in porties in de vriezer.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaik vind het soms wat prijzig (ja sorry, ben ook niet origineel), al valt kippensoep wel mee. Dit pakje uiensoep kostte bijna vijf euro, het is voor twee kleine kommen
dat heb ik er niet voor over
[..]ja dat kun jij prima
Het was oorspronkelijk ook een 4chan ding dacht ik. Als parodie op allerlei internet slankheidstrends. Mja. Die hebben wel vaker niet zulke heel goede ideeën.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als vragen of mensen ondergewicht hebben
En dan croutons en parmezaanse kaas erinquote:
Daar meer stapjes = meer hapjes, een win-win situatiequote:Op maandag 16 juni 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar meer stapjes = meer hapjes, een win-win situatie
Ik beloon mezelf alvast met een hapje vandaag, voor de stapjes die ik morgen ga doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggendan moet je altijd stapjes er naar toe zetten
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan croutons en parmezaanse kaas erin
Oftewel ik moet een landgoed van meerdere hectaren hebben en de hapjes in het opslaghok aan de andere kant van het terrein leggenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggendan moet je altijd stapjes er naar toe zetten
ik ook! En is makkelijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiensoep heb ik weleens zelf gemaakt, grote pan en dan in porties in de vriezer.
Ook erg lekker
Dat zijn prima prijsjesquote:Op maandag 16 juni 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
En die gwoon blikjes zijn een euro ofzo?
Valt best mee
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.
Een kom soep onder de grill?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.
Ja ik koop weleens van die zakken champignonsoep oid, ook in de aanbiedingquote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook! En is makkelijkhet meeste werk is het snijden maar dat laat ik aan mn keukenmachine over
Heb dit jaar wel echt een record aantal soepen gemaakt, ook veel nieuwe. Echt heerliepeerlie
heb jij nog bijzondere soeprecepten in de aanbieding?
[..]
Dat zijn prima prijsjesheb die uiensoep trouwens gehaald toen 't in de aanbieding was, dan gaat het wel. En ik koop regelmatig zakken, zakken zijn duurder dan blikken
Nee een ovenschaal vol soep onder de grill.quote:
ohquote:Op maandag 16 juni 2025 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook een 4chan ding dacht ik. Als parodie op allerlei internet slankheidstrends. Mja. Die hebben wel vaker niet zulke heel goede ideeën.
ik had er een bammetje kaas bijquote:Op maandag 16 juni 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan croutons en parmezaanse kaas erin
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
ik had er een bammetje kaas bijanders wordt het meer een snack dan een maaltijd
Van die erg uitgedroogde croutons blijven van binnen wel eventjes knapperigquote:Op maandag 16 juni 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die natte stokbroodjes met kaas helemaal geen succes, ben ik de enige?liever droog?
Droog is in dit geval beter.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die natte stokbroodjes met kaas helemaal geen succes, ben ik de enige?liever droog?
quote:
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienquote:Op maandag 16 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die erg uitgedroogde croutons blijven van binnen wel eventjes knapperig
En anders kort erin dopen
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Droog is in dit geval beter.
Met mij voelt niemand zich eenzaamquote:Op maandag 16 juni 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]kaas
[..]
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienmaar vooral het natte stokbroodje vind ik echt geen succes, die heb ik liever droog en dan zelf nog even in de soep dippen uiteraard
[..]
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelen
Niet?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik laat het ook niet een uur lang staan met die broodjes er op he jongens?
het ging niet zo zeer om jou he, stokbrood in de uiensoep gooien is een dingquote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ja precies zo iddquote:Op maandag 16 juni 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]kaas
[..]
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienmaar vooral het natte stokbroodje vind ik echt geen succes, die heb ik liever droog en dan zelf nog even in de soep dippen uiteraard
[..]
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelen
Nog langerquote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb ook nog wel lucifersquote:Op maandag 16 juni 2025 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik heb weer matches.
Even kijken.
en dan kan de soep even afkoelenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies zo idd![]()
Dan zuigt de buitenkant de soep een beetje op maar is het vanbinnen nog droog
Dank je.quote:
Kip en patat met appelmoes.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens kijken wat er op het menu staat. Zag dat ze een pizza-oven hadden in het restaurant in ieder geval
Hadden we hier thuis ook nooit eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die combi heb ik nooit begrepen.
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan kan de soep even afkoelenvoordat je je hele mond verbrand
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens kijken wat er op het menu staat. Zag dat ze een pizza-oven hadden in het restaurant in ieder geval
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
als de appelmoes vers is, dan kan die wel restaurantwaardig zijnquote:
Lekker manquote:Op maandag 16 juni 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die combi heb ik nooit begrepen.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Heeft er iemand wel eens riemvis op? Ik vind de vis er niet aantrekkelijk uit zien, maar dat slaat echt nergens op
Zette je me op het verkeerde been hier.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Krijg eens in de zoveel tijd een mail met matches van een DNA-site, met verre familieleden.
Nou had ik laatst begrepen dat mijn oudtantes en achternichten mij gevonden hadden op de site, maar heb geen melding gekregen van hun match met mijn DNA. Die verwachtte ik eigenlijk.
dat hoort bij de vissticksquote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man
Al wilde ik er dan ook nog spinazie bij
Spinaziequote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man
Al wilde ik er dan ook nog spinazie bij
Nee, ik heb hem alleen gevangen in Animal Crossing.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Heeft er iemand wel eens riemvis op? Ik vind de vis er niet aantrekkelijk uit zien, maar dat slaat echt nergens op
Wat?quote:
En ook bij kipquote:
quote:
quote:
Spinaziequote:
zag ie er daar lekker uit?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem alleen gevangen in Animal Crossing.
Heb ooit met mijn pa meegedaan aan een DNA onderzoek van mensen die afstammen van die Engelsen die naar Leiden zijn gegaan en daarna naar de VS. Obama en de Bushes stammen daarvan af.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zette je me op het verkeerde been hier.
Ik ook wel eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe riemvis snaakt.
Dit is goed voer.quote:
Ik zou niet heel blij zijn als ik verwant aan Bush zou zijnquote:Op maandag 16 juni 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ooit met mijn pa meegedaan aan een DNA onderzoek van mensen die afstammen van die Engelsen die naar Leiden zijn gegaan en daarna naar de VS. Obama en de Bushes stammen daarvan af.
Wij waren helaas geen familie van ze.
de toko verkoopt het. Was op zoek naar goedkope vis voor in die soep, gaat toch pangasius (van de toko) worden gok ikquote:Op maandag 16 juni 2025 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoe riemvis snaakt.
wij aten thuis zelden kip want dan zaten alle kindjes huilend aan tafel dat ze het niet wegkregenquote:
Hier is de kip altijd mals.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de toko verkoopt het. Was op zoek naar goedkope vis voor in die soep, gaat toch pangasius (van de toko) worden gok ik
[..]
wij aten thuis zelden kip want dan zaten alle kindjes huilend aan tafel dat ze het niet wegkregengortdroog altijd
Hehe.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou niet heel blij zijn als ik verwant aan Bush zou zijn
leukquote:Op maandag 16 juni 2025 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is de kip altijd mals.
Ik wil dat ook eens doen. Kijken hoe ver we terug kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ach, zou leuk praatje zijn toch.
Nee, slechts 1 bekend familielid, een Nederlandse.
Nou zegquote:
Oh van die kapotgebakken kipfilet?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de toko verkoopt het. Was op zoek naar goedkope vis voor in die soep, gaat toch pangasius (van de toko) worden gok ik
[..]
wij aten thuis zelden kip want dan zaten alle kindjes huilend aan tafel dat ze het niet wegkregengortdroog altijd
In mijn familie is er iemand die de stamboom netjes update. Geen idee hoe ver die terug gaat, kan me wel herinneren dat bij opa en oma thuis er een soort van poster hing met daarin stamboomquote:Op maandag 16 juni 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil dat ook eens doen. Kijken hoe ver we terug kunnen.
Kwam er zo bruusk uitquote:
quote:
Gaaf welquote:Op maandag 16 juni 2025 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn familie is er iemand die de stamboom netjes update. Geen idee hoe ver die terug gaat, kan me wel herinneren dat bij opa en oma thuis er een soort van poster hing met daarin stamboom
quote:
Hmm. Misschien eens kijken wat ik er mee wil doen. Mogelijkheden.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een oarfish toch?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hmm. Misschien eens kijken wat ik er mee wil doen. Mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |