SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
0,1 eigenlijk, dan js het 27 repenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Optimistisch, denken dat er 0,9 reep overblijft.
Ja als het Fahrenheit was geweest had je ook een probleem gehadquote:
Ja, dat is ook geen pretje. Geen idee hoeveel Celsius het dan zou zijn. Maar ergens onder nul, volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het Fahrenheit was geweest had je ook een probleem gehad
Zoals het hoort.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon netjes 1 blokje van 1 reep opeten en de rest weer weg leggen
@:Cherrylips
En daarna weer 1 blokje opetenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
32 Fahrenheit is 0 Celsius, dus zal ergens rond de -3 zijnquote:Op maandag 16 juni 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook geen pretje. Geen idee hoeveel Celsius het dan zou zijn. Maar ergens onder nul, volgens mij.
Dat is vooral goed voor de stapjes.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, min 2,8333. Goed geschat.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
32 Fahrenheit is 0 Celsius, dus zal ergens rond de -3 zijn
Ja ik ben al wel vaker in Fahrenheitland geweestquote:Op maandag 16 juni 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, min 2,8333. Goed geschat.
That's why they call you Mr Fahrenheitquote:Op maandag 16 juni 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben al wel vaker in Fahrenheitland geweestRond de 75 is ideaal, zodra het 3-cijferig wordt is het vieswarm. Koudste dat ik ooit heb gehad was 1-cijferig
Koffie?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Soms is deze KSC niet goed voor me
You're travelling at the speed of light?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
That's why they call you Mr Fahrenheit
'moet ie dood?!/1!?!?!?!'quote:Op maandag 16 juni 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien een beetje opschrijven als "leuke avontuurlijke kat heb je! Ziet er wel eng uit als ie over de balkonreling loopt."?
Nou, ja. Ik was brakquote:Op maandag 16 juni 2025 14:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Komt vast goed. Jij een chill dagje gehad gister?
da wik niequote:Op maandag 16 juni 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe vaak doet die kat dat en hoevaak is het al (bijna) fout gegaan?
Nee is tegenwoordig erg prijzigquote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik schrok, 18 euro voor 4 pasfoto'sik zat aan een tientje te denken
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Alles is duur gewordenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isxdat ook al zo duur geworden.
Gewoon op afdingen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Nee, al die zoetigheidquote:
"Mag ik er 2 voor 9?"quote:
Bitter Balboaquote:Op maandag 16 juni 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen aan het springtouwen. Eerste dag bakte ik er niets van , gaat nu al beter maar conditie is nog steeds echt beroerd
Ben je je aan het voorbereiden op een wedstrijd?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen aan het springtouwen. Eerste dag bakte ik er niets van , gaat nu al beter maar conditie is nog steeds echt beroerd
En dat terwijl ze die foto tegenwoordig gewoon inscannen, zit je met 4 van die foto's waar je verder niks mee doetquote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
quote:
nouja, laatste keer dat ik fotos heb laten maken is 10 jaar geleden. Toen was het tien euroquote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isxdat ook al zo duur geworden.
ja, dit. Maarja ach, omdraaien: eens per tien jaar is te doenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl ze die foto tegenwoordig gewoon inscannen, zit je met 4 van die foto's waar je verder niks mee doet
quote:
quote:
Het irritante vind ik dat ze ook muiten als je ze wil hergebruiken als ze al op een document ouder van 6 maanden zitten.quote:
Nee op de eerste keer muay thai.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je je aan het voorbereiden op een wedstrijd?
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
Allemaal hier een foto van Krekkie in onze portemonnee nu ze er veel te veel heeft.
Kan beter. Maar ik ben een volhouder!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Hoe schatten jullie zelf jullie eigen conditie in?
Functionerend maar met gebruikssporen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Nee maar die prijzen van pasfoto's slaat nergens op hoor, je zit 10 seconden in zo'n hokje, minuutje wachten tot de foto's zijn geprint, de materiaalkosten zijn ook niet zo hoog https://www.grobet.be/nl/(...)grobet-bpa032-000002quote:Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dit. Maarja ach, omdraaien: eens per tien jaar is te doen![]()
en lonen omhoog gooien maar prijzen hetzelfde houden is niet echt realistisch
Als in je doet aan sport?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan beter. Maar ik ben een volhouder!
Redelijk. De afgelopen week heb ik zo'n 250 km gefietst (en nog een paar uur gewandeld).quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Functionerend maar met gebruikssporen.
dat snap ik ook nietquote:Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het irritante vind ik dat ze ook muiten als je ze wil hergebruiken als ze al op een document ouder van 6 maanden zitten.
Alsof m'n kop in dat jaar onherkenbaar verandert.
jeetje. aan 1 stuk?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Redelijk. De afgelopen week heb ik zo'n 250 km gefietst (en nog een paar uur gewandeld).
Ik had dit antwoord van jou wel verwachtquote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Functionerend maar met gebruikssporen.
Ik train thuis met gewichten en ik wandel elke dag 2+ km.quote:
2 op een schaal van 10quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
de meeste prijzen van dingen zijn niet gebaseerd op wat het product daadwerkelijk waard isquote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar die prijzen van pasfoto's slaat nergens op hoor, je zit 10 seconden in zo'n hokje, minuutje wachten tot de foto's zijn geprint, de materiaalkosten zijn ook niet zo hoog https://www.grobet.be/nl/(...)grobet-bpa032-000002
Wel redelijk, denk dat vooral uithoudingsvermogen wel goed isquote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
kan je ook rennen of trappen lopen ?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel redelijk, denk dat vooral uithoudingsvermogen wel goed is
Kan je ook honderd meter sprinten?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dit antwoord van jou wel verwacht
[..]
Ik train thuis met gewichten en ik wandel elke dag 2+ km.
dacht alquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat doet zelfs Los niet.
Hij voelt hier ook altijd zo als zoquote:Op maandag 16 juni 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is dat toch met officiële pasfoto's dat niemand ooit een charmante heeft.
dit, maar ik vind de meeste mensen echt heel erg lui eerlijk gezegdquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel redelijk, denk dat vooral uithoudingsvermogen wel goed is
wat is je referentie om te kunnen beoordelen hoe slecht het zou zijn?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:18 schreef bitterbal het volgende:
ik kan ook wel lopen ja (nou ja soms met de benen wat lastiger) maar trappen omhoog of rennen heb ik echt geen conditie in. echt bizar dat het zo slecht is
Ja denk dat die pasfoto op mijn paspoort van 9 jaar er wel anders uitziet dan als ik er eentje van 6 maanden geleden hadquote:Op maandag 16 juni 2025 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het irritante vind ik dat ze ook muiten als je ze wil hergebruiken als ze al op een document ouder van 6 maanden zitten.
Alsof m'n kop in dat jaar onherkenbaar verandert.
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij voelt hier ook altijd zo als zo![]()
![]()
![]()
![]()
zo kijken is niet mn natuurlijke look
Ja dat heb ik eigenlijk niet. Maar als we allemaal zo slecht zouden scoren zou het wel slecht gesteld zijn denk ikquote:Op maandag 16 juni 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is je referentie om te kunnen beoordelen hoe slecht het zou zijn?
Slecht. De 5 maanden knieblessure hebben niet geholpen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Nee pasfoto's zijn noodzakelijk kwaad waar zulke strenge eisen aan worden gesteld dat het lastig is die zelf te maken en je dus afhankelijk bent van een pasfotomaker. Die weet dat je geen andere opties hebt dus die kan vragen wat die wilquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste prijzen van dingen zijn niet gebaseerd op wat het product daadwerkelijk waard is
Als ik op de vijfde aan kom, ben ik wel even buiten adem.quote:
hij doet het nietquote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk niet. Maar als we allemaal zo slecht zouden scoren zou het wel slecht gesteld zijn denk ik
Trappen lopen geen probleem, rennen kan ik wel maar dan alleen een sprintje ofzo, hardlopen heb ik sowieso de benen niet voorquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je ook rennen of trappen lopen ?
dat werkt met zoveel dingen toch zoquote:Op maandag 16 juni 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee pasfoto's zijn noodzakelijk kwaad waar zulke strenge eisen aan worden gesteld dat het lastig is die zelf te maken en je dus afhankelijk bent van een pasfotomaker. Die weet dat je geen andere opties hebt dus die kan vragen wat die wil
Doe je nog badminton?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slecht. De 5 maanden knieblessure hebben niet geholpen.
zou je zo 10 trappen kunnen lopen?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trappen lopen geen probleem, rennen kan ik wel maar dan alleen een sprintje ofzo, hardlopen heb ik sowieso de benen niet voor
Ja geen probleemquote:
ik ook, want ik ben onwijs blij met mn gezonde benenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik pak wel eigenlijk altijd de trap als er de keuze trap/lift is
Ja en ik houd ook niet zo van liftenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, want ik ben onwijs blij met mn gezonde benenen de mogelijkheid om te kunnen bewegen
Weet je wel hoe je dat in Thai schrijft?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb niemand nu om te badmintonnen helaas
Ja, sinds mei weer mee begonnen. Maar nu met de hitte sla ik ook wel eens over.quote:
hehehe, dat helpt ook mee. Wat doe je als de keus roltrap/trap is?quote:
Ja, verwacht alleen geen toptijd.quote:
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb niemand nu om te badmintonnen helaas
Moet ze nu weer terug?!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.
ฉันไม่รู้quote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je dat in Thai schrijft?
Ja zo goed ben ik nietquote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.
hmm dat moet ik dan ergens testenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Zou me opzich wel ergens zorgen gaan maken als je geen 100 meter zou kunnen sprinten/rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |