Slecht. De 5 maanden knieblessure hebben niet geholpen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Hoe schatten jullie zelf jullie eigen conditie in?
Nee pasfoto's zijn noodzakelijk kwaad waar zulke strenge eisen aan worden gesteld dat het lastig is die zelf te maken en je dus afhankelijk bent van een pasfotomaker. Die weet dat je geen andere opties hebt dus die kan vragen wat die wilquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste prijzen van dingen zijn niet gebaseerd op wat het product daadwerkelijk waard is
Als ik op de vijfde aan kom, ben ik wel even buiten adem.quote:
hij doet het nietquote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eigenlijk niet. Maar als we allemaal zo slecht zouden scoren zou het wel slecht gesteld zijn denk ik
Trappen lopen geen probleem, rennen kan ik wel maar dan alleen een sprintje ofzo, hardlopen heb ik sowieso de benen niet voorquote:Op maandag 16 juni 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je ook rennen of trappen lopen ?
dat werkt met zoveel dingen toch zoquote:Op maandag 16 juni 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee pasfoto's zijn noodzakelijk kwaad waar zulke strenge eisen aan worden gesteld dat het lastig is die zelf te maken en je dus afhankelijk bent van een pasfotomaker. Die weet dat je geen andere opties hebt dus die kan vragen wat die wil
Doe je nog badminton?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slecht. De 5 maanden knieblessure hebben niet geholpen.
zou je zo 10 trappen kunnen lopen?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trappen lopen geen probleem, rennen kan ik wel maar dan alleen een sprintje ofzo, hardlopen heb ik sowieso de benen niet voor
Ja geen probleemquote:
ik ook, want ik ben onwijs blij met mn gezonde benenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik pak wel eigenlijk altijd de trap als er de keuze trap/lift is
Ja en ik houd ook niet zo van liftenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, want ik ben onwijs blij met mn gezonde benenen de mogelijkheid om te kunnen bewegen
Weet je wel hoe je dat in Thai schrijft?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb niemand nu om te badmintonnen helaas
Ja, sinds mei weer mee begonnen. Maar nu met de hitte sla ik ook wel eens over.quote:
hehehe, dat helpt ook mee. Wat doe je als de keus roltrap/trap is?quote:
Ja, verwacht alleen geen toptijd.quote:
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb niemand nu om te badmintonnen helaas
Moet ze nu weer terug?!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.
ฉันไม่รู้quote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je dat in Thai schrijft?
Ja zo goed ben ik nietquote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zoeken nog een dame voor de competitie komend seizoen.
hmm dat moet ik dan ergens testenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Zou me opzich wel ergens zorgen gaan maken als je geen 100 meter zou kunnen sprinten/rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |