Gewoon op afdingen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik schrok, 18 euro voor 4 pasfoto'sik zat aan een tientje te denken
Nee, al die zoetigheidquote:
"Mag ik er 2 voor 9?"quote:
Bitter Balboaquote:Op maandag 16 juni 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen aan het springtouwen. Eerste dag bakte ik er niets van , gaat nu al beter maar conditie is nog steeds echt beroerd
Ben je je aan het voorbereiden op een wedstrijd?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen aan het springtouwen. Eerste dag bakte ik er niets van , gaat nu al beter maar conditie is nog steeds echt beroerd
En dat terwijl ze die foto tegenwoordig gewoon inscannen, zit je met 4 van die foto's waar je verder niks mee doetquote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik schrok, 18 euro voor 4 pasfoto'sik zat aan een tientje te denken
quote:
nouja, laatste keer dat ik fotos heb laten maken is 10 jaar geleden. Toen was het tien euroquote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Isxdat ook al zo duur geworden.
ja, dit. Maarja ach, omdraaien: eens per tien jaar is te doenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl ze die foto tegenwoordig gewoon inscannen, zit je met 4 van die foto's waar je verder niks mee doet
quote:
quote:
Het irritante vind ik dat ze ook muiten als je ze wil hergebruiken als ze al op een document ouder van 6 maanden zitten.quote:
Nee op de eerste keer muay thai.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je je aan het voorbereiden op een wedstrijd?
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
Allemaal hier een foto van Krekkie in onze portemonnee nu ze er veel te veel heeft.
Kan beter. Maar ik ben een volhouder!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Hoe schatten jullie zelf jullie eigen conditie in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |