Bitterblade?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik met zo'n blade runner prothese wel sprinten
Ik ken wel de NeuroBrainquote:
Jawel, gewoon het silhouet van je hond omlijnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kan ik toch geen patroon uittekenen?![]()
[ afbeelding ]
'Aparte jurk heb je Muis'quote:Op maandag 16 juni 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel, gewoon het silhouet van je hond omlijnen.
wat houdt het in?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaag even extra autistisch doen op werk.
ik zie dus niet in hoe dat compensatie zou zijn ipv dat gat wat je niet zou willen nog verder vergrotenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is misschien ook een stukje compensatie voor het gevoel als minder behandeld te worden.
Misschien wordt het wel een hit.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Aparte jurk heb je Muis'
'Ja dat is Amber shaped'
ik niet, wat is dat?quote:
Wat een papierquote:Op maandag 16 juni 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kan ik toch geen patroon uittekenen?![]()
[ afbeelding ]
oh een jurk, vetquote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Ja dat is Amber shaped'
Uhm in het naaitopic staan een paar dingen. Ik zoek ook zo wat voor je op. Geleerd van mijn moeder (die het weer leerde van haar moeder).quote:Op maandag 16 juni 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh een jurk, vet
heb je foto's van dingen die je eerder hebt gemaakt? en hoe heb je dit geleerd?
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Ja dat is Amber shaped'
ook echt goed fietsweerquote:Op maandag 16 juni 2025 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker weertje.
Heerlijk gefietst.
Leukquote:Op maandag 16 juni 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm in het naaitopic staan een paar dingen. Ik zoek ook zo wat voor je op. Geleerd van mijn moeder (die het weer leerde van haar moeder).
Ja, verdomme, ik hoor morgen m'n uitslagen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooh jongens!! Het is vandaag een speciale dag! Het is Neurodiversity Pride Dayallemaal jezelf extra verwennen vandaag
Robocopquote:
oh, zo snel johquote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, verdomme, ik hoor morgen m'n uitslagen.
Ik dacht bij de eerste foto twee hele smalle voeten te zienquote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze rok
[ afbeelding ]
Deze jurk
[ afbeelding ]
Deze jas
[ afbeelding ]
wat vet!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze rok
[ afbeelding ]
Deze jurk
[ afbeelding ]
Deze jas
[ afbeelding ]
Stukje extra blootstelling waardoor het als minder exotisch/raar wordt ervaren, I guess.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de 'wij willen gelijkheid en om dat te bereiken behandelen we onszelf als bijzonder' ingewikkeld
Diagnose.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zo snel joh
of uitslag van de onderzoeken of echt diagnostiek?
hoop dat men ermee bereikt wat ze er mee willen bereikenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stukje extra blootstelling waardoor het als minder exotisch/raar wordt ervaren, I guess.
oh dat is snel zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |