Daar meer stapjes = meer hapjes, een win-win situatiequote:Op maandag 16 juni 2025 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van bewegen; maar nog meer van eten.
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar meer stapjes = meer hapjes, een win-win situatie
Ik beloon mezelf alvast met een hapje vandaag, voor de stapjes die ik morgen ga doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggendan moet je altijd stapjes er naar toe zetten
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan croutons en parmezaanse kaas erin
Oftewel ik moet een landgoed van meerdere hectaren hebben en de hapjes in het opslaghok aan de andere kant van het terrein leggenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon altijd de hapjes ver weg leggendan moet je altijd stapjes er naar toe zetten
ik ook! En is makkelijkquote:Op maandag 16 juni 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiensoep heb ik weleens zelf gemaakt, grote pan en dan in porties in de vriezer.
Ook erg lekker
Dat zijn prima prijsjesquote:Op maandag 16 juni 2025 16:26 schreef essnhills het volgende:
En die gwoon blikjes zijn een euro ofzo?
Valt best mee
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.
Een kom soep onder de grill?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dek de schaal af met plakjes geroosterd stokbrood, een asociale hoeveelheid comté eroverheen, en nog even onder de grill in de oven.
Ja ik koop weleens van die zakken champignonsoep oid, ook in de aanbiedingquote:Op maandag 16 juni 2025 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook! En is makkelijkhet meeste werk is het snijden maar dat laat ik aan mn keukenmachine over
Heb dit jaar wel echt een record aantal soepen gemaakt, ook veel nieuwe. Echt heerliepeerlie
heb jij nog bijzondere soeprecepten in de aanbieding?
[..]
Dat zijn prima prijsjesheb die uiensoep trouwens gehaald toen 't in de aanbieding was, dan gaat het wel. En ik koop regelmatig zakken, zakken zijn duurder dan blikken
Nee een ovenschaal vol soep onder de grill.quote:
ohquote:Op maandag 16 juni 2025 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk ook een 4chan ding dacht ik. Als parodie op allerlei internet slankheidstrends. Mja. Die hebben wel vaker niet zulke heel goede ideeën.
ik had er een bammetje kaas bijquote:Op maandag 16 juni 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan croutons en parmezaanse kaas erin
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
ik had er een bammetje kaas bijanders wordt het meer een snack dan een maaltijd
Van die erg uitgedroogde croutons blijven van binnen wel eventjes knapperigquote:Op maandag 16 juni 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die natte stokbroodjes met kaas helemaal geen succes, ben ik de enige?liever droog?
Droog is in dit geval beter.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die natte stokbroodjes met kaas helemaal geen succes, ben ik de enige?liever droog?
quote:
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienquote:Op maandag 16 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die erg uitgedroogde croutons blijven van binnen wel eventjes knapperig
En anders kort erin dopen
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Droog is in dit geval beter.
Met mij voelt niemand zich eenzaamquote:Op maandag 16 juni 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]kaas
[..]
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienmaar vooral het natte stokbroodje vind ik echt geen succes, die heb ik liever droog en dan zelf nog even in de soep dippen uiteraard
[..]
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelen
Niet?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik laat het ook niet een uur lang staan met die broodjes er op he jongens?
het ging niet zo zeer om jou he, stokbrood in de uiensoep gooien is een dingquote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik laat het ook niet een uur lang staan met die broodjes er op he jongens?
Ja precies zo iddquote:Op maandag 16 juni 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]kaas
[..]
croutons zijn wel even prima, wel last minute er in gooienmaar vooral het natte stokbroodje vind ik echt geen succes, die heb ik liever droog en dan zelf nog even in de soep dippen uiteraard
[..]
oke top, begon al wat eenzaampjes te voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |