*achter bitterbal aanrentquote:
Ook gewoon trapquote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, dat helpt ook mee. Wat doe je als de keus roltrap/trap is?
Nee maar dan ga je denk ik ook geen competitie doen :pquote:Op maandag 16 juni 2025 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter dan niks kan het niet zijn.
maar jij hebt iets aan je benen, dat is anders. Maar jij kan dat ook, anders zou je al lang dood zijn neergevallen tijdens je andere sportenquote:
quote:
brave redditquote:Op maandag 16 juni 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja reddit is niet lief. Nu wel als het goed is.
Ja de benen werken idd niet mee dat klopt.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar jij hebt iets aan je benen, dat is anders. Maar jij kan dat ook, anders zou je al lang dood zijn neergevallen tijdens je andere sporten
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de benen werken idd niet mee dat klopt.
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof er iemand met een tornmesje de stiksels uit een normaal alfabet heeft getrokken.
De generatie van mijn ouders zouden nu massaal zeggen 'hak ze er af xD xD'quote:Op maandag 16 juni 2025 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de benen werken idd niet mee dat klopt.
Ja misschien kan ik met zo'n blade runner prothese wel sprintenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De generatie van mijn ouders zouden nu massaal zeggen 'hak ze er af xD xD'
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik met zo'n blade runner prothese wel sprinten
@essnhillsquote:Op maandag 16 juni 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof er iemand met een tornmesje de stiksels uit een normaal alfabet heeft getrokken.
De wattesquote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooh jongens!! Het is vandaag een speciale dag! Het is Neurodiversity Pride Dayallemaal jezelf extra verwennen vandaag
Vandaag even extra autistisch doen op werk.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooh jongens!! Het is vandaag een speciale dag! Het is Neurodiversity Pride Dayallemaal jezelf extra verwennen vandaag
Is misschien ook een stukje compensatie voor het gevoel als minder behandeld te worden.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de 'wij willen gelijkheid en om dat te bereiken behandelen we onszelf als bijzonder' ingewikkeld
Bitterblade?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik met zo'n blade runner prothese wel sprinten
Ik ken wel de NeuroBrainquote:
Jawel, gewoon het silhouet van je hond omlijnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kan ik toch geen patroon uittekenen?![]()
[ afbeelding ]
'Aparte jurk heb je Muis'quote:Op maandag 16 juni 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel, gewoon het silhouet van je hond omlijnen.
wat houdt het in?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaag even extra autistisch doen op werk.
ik zie dus niet in hoe dat compensatie zou zijn ipv dat gat wat je niet zou willen nog verder vergrotenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is misschien ook een stukje compensatie voor het gevoel als minder behandeld te worden.
Misschien wordt het wel een hit.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Aparte jurk heb je Muis'
'Ja dat is Amber shaped'
ik niet, wat is dat?quote:
Wat een papierquote:Op maandag 16 juni 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kan ik toch geen patroon uittekenen?![]()
[ afbeelding ]
oh een jurk, vetquote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Ja dat is Amber shaped'
Uhm in het naaitopic staan een paar dingen. Ik zoek ook zo wat voor je op. Geleerd van mijn moeder (die het weer leerde van haar moeder).quote:Op maandag 16 juni 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh een jurk, vet
heb je foto's van dingen die je eerder hebt gemaakt? en hoe heb je dit geleerd?
quote:Op maandag 16 juni 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'Ja dat is Amber shaped'
ook echt goed fietsweerquote:Op maandag 16 juni 2025 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker weertje.
Heerlijk gefietst.
Leukquote:Op maandag 16 juni 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm in het naaitopic staan een paar dingen. Ik zoek ook zo wat voor je op. Geleerd van mijn moeder (die het weer leerde van haar moeder).
Ja, verdomme, ik hoor morgen m'n uitslagen.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
Robocopquote:
oh, zo snel johquote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, verdomme, ik hoor morgen m'n uitslagen.
Ik dacht bij de eerste foto twee hele smalle voeten te zienquote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze rok
[ afbeelding ]
Deze jurk
[ afbeelding ]
Deze jas
[ afbeelding ]
wat vet!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze rok
[ afbeelding ]
Deze jurk
[ afbeelding ]
Deze jas
[ afbeelding ]
Stukje extra blootstelling waardoor het als minder exotisch/raar wordt ervaren, I guess.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de 'wij willen gelijkheid en om dat te bereiken behandelen we onszelf als bijzonder' ingewikkeld
Diagnose.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zo snel joh
of uitslag van de onderzoeken of echt diagnostiek?
hoop dat men ermee bereikt wat ze er mee willen bereikenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stukje extra blootstelling waardoor het als minder exotisch/raar wordt ervaren, I guess.
oh dat is snel zegquote:
Mijn conditie is fantastischquote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
Hoe schatten jullie zelf jullie eigen conditie in?
Ohai.quote:
*Bergt tornmesje opquote:
Ja, zaten natuurlijk ook die vragenlijsten bij, en het zal schelen dat ik volwassen ben en het geen heel spannende diagnose is verder. Stukje ADHD kan medicatie misschien bij helpen, maar voor dat ASS stukje is er niks.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop dat men ermee bereikt wat ze er mee willen bereiken
[..]
oh dat is snel zeg
Squats zijn sowieso goed.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net dit gedaan
Squats – 3 sets van 15
Wall sit – 2 sets van 30 seconden
Glute bridges – 3 sets van 20
chat gpt heeft een schema gemaakt strakkere bitterbillen. Dit is alleen voor week 1
Spek natuurlijk. Want spekquote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten. Ik heb aardappeltjes. Maar wat erbij?
Slavinkquote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit het met je bikini bridge?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net dit gedaan
Squats – 3 sets van 15
chat gpt heeft een schema gemaakt strakkere bitterbillen. Dit is alleen voor week 1
Mooie dingenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze rok
[ afbeelding ]
Deze jurk
[ afbeelding ]
Deze jas
[ afbeelding ]
Doe jij dat ook?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Squats zijn sowieso goed.
Broccoli en gehakt.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hmm was dat?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zit het met je bikini bridge?
Moet ze wel weer gaan doen jaquote:
Ik ben net naar de supermarkt heen en weer gelopen. Dus heb mijn activiteit van vandaag ook alweer gehadquote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net dit gedaan
Squats – 3 sets van 15
Volgens mij wel, althans ik voelde het wel daar altijd.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wall sit is meer bovenbenen dan echt billen lijkt me?
Rok en jurk zijn nagetekend van patronen die ik al heb. Jas is 2 Burdapatronen met elkaar gecombineerdquote:Op maandag 16 juni 2025 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooie dingen![]()
Leuke patronen ook
Uit welk boekje komen die?
Ik moet ook nodig eens weer de naaimachine tevoorschijn halen. Maar ik kan alleen nog de basics met naaien. Al kan mijn moeder wel heel veel, die maakt en vermaakt al haar hele leven haar kleding
ja volgens google ook de buikspierenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wall sit is meer bovenbenen dan echt billen lijkt me?
Zalm en gewokte sperzieboontjesquote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*gaat wall sits doenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens google ook de buikspieren
Een bikini bridge is een opening (of 'overbrugging') die bij zeer slanke mensen met geprononceerde heupbeenderen kan ontstaan tussen de broek (bijvoorbeeld een bikini-broekje) en de onderbuik als ze op hun rug liggen.quote:
Oh, hier doen ze het anders denk ik. Hopelijk komt er wat uit waar je wat aan hebtquote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zaten natuurlijk ook die vragenlijsten bij, en het zal schelen dat ik volwassen ben en het geen heel spannende diagnose is verder. Stukje ADHD kan medicatie misschien bij helpen, maar voor dat ASS stukje is er niks.
saladequote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh nee heb ik nietquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een bikini bridge is een opening (of 'overbrugging') die bij zeer slanke mensen met geprononceerde heupbeenderen kan ontstaan tussen de broek (bijvoorbeeld een bikini-broekje) en de onderbuik als ze op hun rug liggen.
dit is hetzelfde als vragen of mensen ondergewicht hebbenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een bikini bridge is een opening (of 'overbrugging') die bij zeer slanke mensen met geprononceerde heupbeenderen kan ontstaan tussen de broek (bijvoorbeeld een bikini-broekje) en de onderbuik als ze op hun rug liggen.
Deze praktijk is ook echt gericht op volwassen vrouwen, ik neem aan dat ze daar hun proces op aangepast hebben.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hier doen ze het anders denk ik. Hopelijk komt er wat uit waar je wat aan hebt
+ trainen? Of enkel dieet?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Buikspieren trainen is overigens vooral interessant als het je om een sterkere core te doen is, als je een sixpack wil, moet je op dieet.
Ik las Budapatronenquote:
In welk wapen gaan die?quote:
Voeding is wel key ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Buikspieren trainen is overigens vooral interessant als het je om een sterkere core te doen is, als je een sixpack wil, moet je op dieet.
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ik eet nu weer veel kibbensoepquote:Op maandag 16 juni 2025 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb uiensoepik vind bouillonachtige-soepjes in de zomer echt zo lekker. Lekkerder dan in de winter, dan eet ik meer maaltijdsoepen als avondmaaltijd oid
De mop aan buikspieren is dat iedereen die sowieso wel heeft (anders stort je vrij letterlijk in) en de laag vet die er overheen zit, is bij heel veel zo'n beetje wat het langste blijft zitten en lokaal vet "eraf trainen" gaat niet. En bij vrouwen is het vetpercentage sowieso gemiddeld wat hoger dankzij het samenspel met vruchtbaarheid enzo.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
+ trainen? Of enkel dieet?las ergens dat het voor vrouwen sowieso lastiger is vanwege de anatomie oid
Ja dat zal voor jou niet meevallenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtAl die buik dingen verklooi ik vooral mijn rug en hamstrings mee
Ha, ja, in jouw geval is het helemaal een extra uitdaging.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtAl die buik dingen verklooi ik vooral mijn rug en hamstrings mee
quote:
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijkerquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mop aan buikspieren is dat iedereen die sowieso wel heeft (anders stort je vrij letterlijk in) en de laag vet die er overheen zit, is bij heel veel zo'n beetje wat het langste blijft zitten en lokaal vet "eraf trainen" gaat niet. En bij vrouwen is het vetpercentage sowieso gemiddeld wat hoger dankzij het samenspel met vruchtbaarheid enzo.
Klopt, rechte buikspieren trainen raden ze ook sterk af als je in verwachting bent.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijker
Volgens mij is dat het gevaar dat als je te harde buikspieren hebt en je wordt zwanger dat ze idd kunnen splijten ofzoquote:Op maandag 16 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |