Oh, hier doen ze het anders denk ik. Hopelijk komt er wat uit waar je wat aan hebtquote:Op maandag 16 juni 2025 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zaten natuurlijk ook die vragenlijsten bij, en het zal schelen dat ik volwassen ben en het geen heel spannende diagnose is verder. Stukje ADHD kan medicatie misschien bij helpen, maar voor dat ASS stukje is er niks.
saladequote:Op maandag 16 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten. Ik heb aardappeltjes. Maar wat erbij?
oh nee heb ik nietquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een bikini bridge is een opening (of 'overbrugging') die bij zeer slanke mensen met geprononceerde heupbeenderen kan ontstaan tussen de broek (bijvoorbeeld een bikini-broekje) en de onderbuik als ze op hun rug liggen.
dit is hetzelfde als vragen of mensen ondergewicht hebbenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een bikini bridge is een opening (of 'overbrugging') die bij zeer slanke mensen met geprononceerde heupbeenderen kan ontstaan tussen de broek (bijvoorbeeld een bikini-broekje) en de onderbuik als ze op hun rug liggen.
Deze praktijk is ook echt gericht op volwassen vrouwen, ik neem aan dat ze daar hun proces op aangepast hebben.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hier doen ze het anders denk ik. Hopelijk komt er wat uit waar je wat aan hebt
+ trainen? Of enkel dieet?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Buikspieren trainen is overigens vooral interessant als het je om een sterkere core te doen is, als je een sixpack wil, moet je op dieet.
Ik las Budapatronenquote:
In welk wapen gaan die?quote:
Voeding is wel key ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Buikspieren trainen is overigens vooral interessant als het je om een sterkere core te doen is, als je een sixpack wil, moet je op dieet.
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtquote:Op maandag 16 juni 2025 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ik eet nu weer veel kibbensoepquote:Op maandag 16 juni 2025 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb uiensoepik vind bouillonachtige-soepjes in de zomer echt zo lekker. Lekkerder dan in de winter, dan eet ik meer maaltijdsoepen als avondmaaltijd oid
De mop aan buikspieren is dat iedereen die sowieso wel heeft (anders stort je vrij letterlijk in) en de laag vet die er overheen zit, is bij heel veel zo'n beetje wat het langste blijft zitten en lokaal vet "eraf trainen" gaat niet. En bij vrouwen is het vetpercentage sowieso gemiddeld wat hoger dankzij het samenspel met vruchtbaarheid enzo.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
+ trainen? Of enkel dieet?las ergens dat het voor vrouwen sowieso lastiger is vanwege de anatomie oid
Ja dat zal voor jou niet meevallenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtAl die buik dingen verklooi ik vooral mijn rug en hamstrings mee
Ha, ja, in jouw geval is het helemaal een extra uitdaging.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buikspieren trainen zou wel handig zijn als je ze hebtAl die buik dingen verklooi ik vooral mijn rug en hamstrings mee
quote:
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijkerquote:Op maandag 16 juni 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mop aan buikspieren is dat iedereen die sowieso wel heeft (anders stort je vrij letterlijk in) en de laag vet die er overheen zit, is bij heel veel zo'n beetje wat het langste blijft zitten en lokaal vet "eraf trainen" gaat niet. En bij vrouwen is het vetpercentage sowieso gemiddeld wat hoger dankzij het samenspel met vruchtbaarheid enzo.
Klopt, rechte buikspieren trainen raden ze ook sterk af als je in verwachting bent.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijker
Volgens mij is dat het gevaar dat als je te harde buikspieren hebt en je wordt zwanger dat ze idd kunnen splijten ofzoquote:Op maandag 16 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kunnen wel splijten toch bij zwangere vrouwen. Dan kun je daarna volgens mij dat ook weer niet of veel moeilijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |