Nog langerquote:Op maandag 16 juni 2025 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik laat het ook niet een uur lang staan met die broodjes er op he jongens?
Ik heb ook nog wel lucifersquote:Op maandag 16 juni 2025 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik heb weer matches.
Even kijken.
en dan kan de soep even afkoelenquote:Op maandag 16 juni 2025 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies zo idd![]()
Dan zuigt de buitenkant de soep een beetje op maar is het vanbinnen nog droog
Dank je.quote:
Kip en patat met appelmoes.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens kijken wat er op het menu staat. Zag dat ze een pizza-oven hadden in het restaurant in ieder geval
Hadden we hier thuis ook nooit eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die combi heb ik nooit begrepen.
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan kan de soep even afkoelenvoordat je je hele mond verbrand
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ook maar eens kijken wat er op het menu staat. Zag dat ze een pizza-oven hadden in het restaurant in ieder geval
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
als de appelmoes vers is, dan kan die wel restaurantwaardig zijnquote:
Lekker manquote:Op maandag 16 juni 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die combi heb ik nooit begrepen.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Heeft er iemand wel eens riemvis op? Ik vind de vis er niet aantrekkelijk uit zien, maar dat slaat echt nergens op
Zette je me op het verkeerde been hier.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Krijg eens in de zoveel tijd een mail met matches van een DNA-site, met verre familieleden.
Nou had ik laatst begrepen dat mijn oudtantes en achternichten mij gevonden hadden op de site, maar heb geen melding gekregen van hun match met mijn DNA. Die verwachtte ik eigenlijk.
dat hoort bij de vissticksquote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man
Al wilde ik er dan ook nog spinazie bij
Spinaziequote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man
Al wilde ik er dan ook nog spinazie bij
Nee, ik heb hem alleen gevangen in Animal Crossing.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Heeft er iemand wel eens riemvis op? Ik vind de vis er niet aantrekkelijk uit zien, maar dat slaat echt nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |