Infuusprikken is erger.quote:
quote:
Ik geloof je meteen.quote:
Ik las het vandaag pas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja eigenlijk 2 weken geleden al maar eergisteren was het al bekend.
Ik heb dunnere aderen. Bloedprikken gaat nog wel, maar infuus zetten dan is pain in the ass.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Hou niet van naalden.
Waarom een infuus in je ass?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dunnere aderen. Bloedprikken gaat nog wel, maar infuus zetten dan is pain in the ass.
Nee ga straks evenquote:Op maandag 16 juni 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al wat bij de Hema gehaald met de 1 euro deals? https://www.hema.nl/aanbiedingen/euro-aanbiedingen/1-euro
Minpuntje CL.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n hagelslag is op. Waardeloos inkoopbeleid hier.
Zou klagen bij het management.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
en dan heb je ook een boel meer cacao over het algemeenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.
Denken dat hier een reep chocola zomaar rondslingertquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf een reepje raspen, is veel lekkerderder.
op zich zijn er ieder weekend nu van die hyrox, mudmaster, hinderniss, triathlon, parkour loopjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
En dan ben je om de een of andere reden uitgelogd bij Fok, probeer dan maar weer eens in te loggen met alle pop-ups en reclames
De horror.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
En dan ben je om de een of andere reden uitgelogd bij Fok, probeer dan maar weer eens in te loggen met alle pop-ups en reclames
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf er dan ook wel voor aan om die rasp af te willen likken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Je eigen tong in stukjes raspen en dan aan naaktslakken in een bakje voeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf er dan ook wel voor aan om die rasp af te willen likken.
Dat heb ik ook gemist, maar ik heb Days en Weeks ook niet gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror.
Speaking of horror, ik had nog niet opgevangen dat er een 28 Years Later deel twee aankwam. Nog even checken of kerel mee wil naar de bios voor de eerste ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |