Nee ik zat gewoon te netflixenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
We zijn stil geworden van deze bekentenis...
Dat heb ik ook nooit, al is het alleen al dat ik dat allemaal niet in huis hebquote:Op maandag 16 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nooit.
Echt nooit.
Ik heb nooit dat als ik naar de keuken ga voor een biertje dat ik dan terug kom met twee ons Coburger ham, een rol Mariakaakjes en een appelboor.
Echt nooit.
house of games gekeken.quote:
Ik zit inmiddels in het laatste seizoen Dexterquote:
goed bezigquote:Op maandag 16 juni 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in het laatste seizoen Dexter
goeie planningquote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo ook maar op tijd naar bed, afspraak bij de orthopeed is om 08.30 in een ziekenhuis 30 km verderop, op een dinsdagochtend
Ja dat heb ik niet zelf gekozen helaasquote:
quote:
ach, wees blij dat je den haag niet doorhoeft volgende week?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo ook maar op tijd naar bed, afspraak bij de orthopeed is om 08.30 in een ziekenhuis 30 km verderop, op een dinsdagochtend
Nein neinquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Tis goed warm geworden in huis, gelukkig kan ik de komende dagen weer lekker koelen.
*ziet verwachting*
Ow.
quote:Op maandag 16 juni 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
En ook een etui gevonden voor @:bitterbal
De Hema leest hier gewoon mee jongens.
[ afbeelding ]
ohh is dat het eind onderzoek?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ja, ik hoorde iets vallen in huis en daar werd ik wakker van.quote:
Weer een warme dag in aantocht.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:47 schreef Karzai het volgende:
moin, ik zit ook al aan de koffie, het is alweer licht buiten
breakfast served all day is de titel van het filmpjequote:
ik ga zo nog een uurtje in bed liggen, lekker in korte broek en t-shirt naar het werk vandaag,quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer een warme dag in aantocht.
Had ik gisteren gedaan. Vandaag thuiswerkdag.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga zo nog een uurtje in bed liggen, lekker in korte broek en t-shirt naar het werk vandaag,
Nog even omdraaienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde iets vallen in huis en daar werd ik wakker van.
1 van de 3quote:
Al wakker. En nog steedsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen. Waarom ben je nog wakker? Of al ?
Nu aan je kussen ruiken?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van. Was stand-by. Dus vandaag even geen werk overdag.
mooi, ik had nog een rekening openstaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piet Kamerman overleden![]()
(Barman Lowietje uit Baantjer)
Oké Vledder.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi, ik had nog een rekening openstaan
eergisteren alquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piet Kamerman overleden![]()
(Barman Lowietje uit Baantjer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |