SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sperzieboontjes uit potquote:Op maandag 16 juni 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
Maar mijn moeder kookte altijd wel lekker eigenlijk, en ook gewoon met verse groenten enzo.
Ik snapte als kind nooit waarom andere kinderen sperzieboontjes bijvoorbeeld vies vonden.
Totdat ik een keer bij iemand ging eten en er sperzieboontjes uit een pot op tafel kwamen, ipv de verse die ik gewend was
Gaaf kapsel hoorquote:Op maandag 16 juni 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hmm. Misschien eens kijken wat ik er mee wil doen. Mogelijkheden.
ja lol, mijn moeder vind koken niet zo leuk en kan het (daardoor?) ook niet heel goedquote:Op maandag 16 juni 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh van die kapotgebakken kipfilet?
Dat aten wij dan weer zelden. Door se nasi ofzo.
Anders kippenpoten of vleugels
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Kip in de marinade zetten met knoflook, sambal (of chilipepers), gember en limoen
Ik vind sperzieboontjes uit pot wel okequote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sperzieboontjes uit pot
Verse sperzieboontjes(wel lang genoeg gekookt anders krijgen ze een vlot afscheid van mijn darmen)
Jaaaquote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaaf kapsel hoor
[..]
ja lol, mijn moeder vind koken niet zo leuk en kan het (daardoor?) ook niet heel goed. En van kluiven hield ze niet en door de nasi en dat soort dingen deden we nooit want dan kon mn vader niet mee eten want die eet geen vlees. Dus vandaaaarrrrrr
Kluiven is wel echt heerlijk, maakt het eten alleen maar lekkerder
Ik heb nog een marinade met peper en zwarte knoflook.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Kip in de marinade zetten met knoflook, sambal (of chilipepers), gember en limoen
Einde der tijden, dit datquote:
het monster van loch ness!quote:Op maandag 16 juni 2025 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Riemvissen zijn een van de mogelijke verklaringen voor waarom mensen vroeger dachten zeeslangen te zien.
ketjap is verpast door mijn vader die dat overal bij gooidequote:Op maandag 16 juni 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
Mijn favoriete kip-marinade maak ik al zo'n 25 jaar, ketjap manis, sambal, knoflook, gember, paprika, sereh en een vleugje wijnazijn
Tis echt supersloom.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoe moet je nu Ambarfoto's posten.
Oh, Maggi. Mijn ouders hadden dat, maar sinds 2005 nooit meer gezien tot vorig jaar ergens.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het monster van loch ness!
[..]
ketjap is verpast door mijn vader die dat overal bij gooidebeetje zoals maggi
Odido?quote:
*Stapt op de treinquote:Op maandag 16 juni 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
Mijn favoriete kip-marinade maak ik al zo'n 25 jaar, ketjap manis, sambal, knoflook, gember, paprika, sereh en een vleugje wijnazijn
Dat is een eindquote:Op maandag 16 juni 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik even snel kijk kan ik zo terug tot 1710; daarna geen idee.
Geen flesje of zo. Alleen bouillonblokjes.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
Wie van jullie heeft er thuis maggi? Voor jezelf bedoel ik dan
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb straks nog een restje pulled chicken die ik van het weekend had gemaakt
Oh dat heb ik gelukkig niet, ik gebruik het meestal ook alleen in marinades en sauzen. Laatst wel een goede ketjap ontdektquote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
ketjap is verpast door mijn vader die dat overal bij gooidebeetje zoals maggi
Die van mijn vaders kant gaat terug tot 14-zoveel.quote:
Volgens mij heb ik het zelfs nog nooit (bewust) opquote:Op maandag 16 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
Wie van jullie heeft er thuis maggi? Voor jezelf bedoel ik dan
quote:
quote:Opnieuw grote storing bij Odido, duizenden klachten: ‘Je wordt hier toch helemaal gek van?’
Odido heeft last van een storing, meldt het telecombedrijf in een verklaring. Sommige klanten kunnen daardoor mogelijk niet bellen of internetten via hun mobiel of hebben langzamer internet.
Het is de tweede storing in 24 uur tijd. Zondagavond kwamen er ruim 85.000 klachten binnen van gebruikers.
https://www.ad.nl/tech/op(...)al-gek-van~a66cfd4f/
Volgens henzelf hebben ze geen storingquote:
Ja zo ken ik ook een paar mensen.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens henzelf hebben ze geen storing
Ohquote:
Allestoringen.nl is het niet met ze eensquote:Op maandag 16 juni 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens henzelf hebben ze geen storing
ohhh twee maar, dat klinkt nog netjes! die flesjes zijn in die jaren ook amper aangepast volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2025 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, Maggi. Mijn ouders hadden dat, maar sinds 2005 nooit meer gezien tot vorig jaar ergens.
Was bij schoonvader op bezoek, doorzocht de kastjes, en kwam 2 flesjes Maggi tegen die beiden jaren over datum waren.
same! high fivequote:Op maandag 16 juni 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen flesje of zo. Alleen bouillonblokjes.
Plant ook niet.
jij eet best veel aziatisch/oosters eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig niet, ik gebruik het meestal ook alleen in marinades en sauzen. Laatst wel een goede ketjap ontdekthttps://www.ah.nl/producten/product/wi388330/abc-sweet-soy-sauce
ik ook niet volgens mij, misschien ooit geproefd? Het staat geloof ik ook altijd op tafeltjes in een pannenkoekrestaurantquote:Op maandag 16 juni 2025 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het zelfs nog nooit (bewust) op
quote:
Maar ik moet morgen op vleeskeuring bij de orthopeedquote:Op maandag 16 juni 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Dan moet grmbl maar deze kant op komen
Moest Ambar ook een maand geleden en hij was een brave jongen, maar hij was bijna het hele bezoek knock-out XDquote:Op maandag 16 juni 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik moet morgen op vleeskeuring bij de orthopeed
Ohquote:Op maandag 16 juni 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik moet morgen op vleeskeuring bij de orthopeed
Handig.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]er was hier laatst onderhoud aangekondigd van Stedin, via de post een brief gekregen met datum en tijdstip dit dat. Die dag zelf kon je er niks over vinden op de website
![]()
Over het algemeen vermaak ik me wel. Word alleen een beetje nerveus voor alles in de koelkast/vriezer bij stroomuitval.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Dat ging trouwens over het stroom. Sjeetje wat zijn we gehandicapt zonder stroom, dat viel even tegen
Als je die dichthoudt dan houden ze het wel een tijdje vol toch?quote:Op maandag 16 juni 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Handig.
[..]
Over het algemeen vermaak ik me wel. Word alleen een beetje nerveus voor alles in de koelkast/vriezer bij stroomuitval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |