Lekker bij een ander aanschuiven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moet nog avondeten verzinnen voor mezelf vanavond, helemaal alleen enzo
iemand nog tips? heb een boel eieren waar een keer iets mee moet gebeuren
boerenomelet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
moet wel op fietsafstand zijn want er is geen treinquote:
Zelf een quiche bouwen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dat kerel en ik net wat kregen, zaten we echt op een zombiefilm-kick.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemist, maar ik heb Days en Weeks ook niet gezien
Ja maar het gaat om het principequote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kerel en ik net wat kregen, zaten we echt op een zombiefilm-kick.Dus Days en Weeks toen ook gezien. Het klopt overigens dat je Weeks prima kan kijken zonder Days gezien te hebben, de enige info die je nodig hebt is "er was een outbreak".
Eens hoor, het is gewoon gaar dat die eerste nergens op staat.quote:
*jaloers*quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben op het strand. Twijfel of ik het te heet vind
Verkeerde account balquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben op het strand. Twijfel of ik het te heet vind
Rookie numbers voor @Dr_Flashquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Al iets meer dan 3000 stappen al. Mijn hond heeft een wandelverslaving
Meer dan ik er nu hebquote:
Een hond die graag loopt. Shocking.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Genoeg honden die niet willen lopen, die hebben we ook gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hond die graag loopt. Shocking.
Met warm weer is overdag wel kleine rondjesquote:
Mijn spirit animal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg honden die niet willen lopen, die hebben we ook gehad
Slim wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met warm weer is overdag wel kleine rondjes
Ik droeg vaak instappers, dan kon ik snel testen hoe heet het asfalt was als we ergens moeten oversteken
Hoever nog naar de Duitse grens?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |