Idem hier.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe. Zit helemaal vol.
Even uitbuiken.
In jou of de oven?quote:
Ik weet zelf nooit zo goed wat ik met het mijne aanmoet. Maar ik leef nog dus heel belangrijk zal het ook weer niet zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, lol, dat is waar ookik vind uiterlijk ook maar ingewikkeld
Misschien maar even een stapeltje van die boekjes in het noodpakket stoppen.quote:[..]
zou ik juist wel doen, voor je het weet is het voorbij en kun je nooit meer lekkere puzzelen
welke?quote:
Spannendddddquote:
Nee, werk thuis die week.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke?
[..]
Ga jij er veel van merken denk je?
Ook random.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Random person on the internet:
Ik heb geen zin om te koken dus ga ik alsnog een best uitgebreid gerecht maken.
Dat dit kan.quote:
Succes, hopelijk gaat het primaquote:Op maandag 16 juni 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben benieuwd of ik wat van die staking ga merken morgen eigenlijk.
Hoop treinen op die lijn komen normaal vanuit of gaan naar Amsterdam.
Ahh fijnquote:Op maandag 16 juni 2025 18:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, werk thuis die week.
De A4 van Den Haag zal in beide richtingen gewoon stapvoets rijden denk ik. Hoor wel dat veel winkels leveringsproblemen gaan krijgen en zich daar op voorbereiden.
quote:Als iedereen zijn gebruikelijke reisgedrag aanhoudt, moeten weggebruikers rekening houden met een verdrievoudiging van de normale verkeersdrukte tijdens de spits.
Oei.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar volgens mij houden heel veel mensen hier rekening mee
Lekker thuiswerkenquote:Op maandag 16 juni 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar volgens mij houden heel veel mensen hier rekening mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |