Die van Ambar ook, want hij moest hier poepen en dat doet hij alleen op zijn lievelingsplekkenquote:
Maar dat moet je wel blijven onderhouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Za wel meer kosten. En internationaal staan we toch al goed bekend dus ach
En ook geen blokjes kaas?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen dansjes en zelfs geen leverworst met een vlaggetje.
ja nee, dat is voorbijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
Ben benieuwd of we er last van hebben donderdag als we weer naar Den Haag gaan.
De route die we anders rijden is al een paar weken afgesloten (die laan met al die vlaggen). Maar vorige keer konden we verder prima bij broer en schoonzus komen
omelet ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
omelet al la geen geduld
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
omelet al la geen geduld
Dit voelt als *random spelletje* dat tot leven komtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:05 schreef Recce het volgende:
Het stabiele genie is weer bezig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee ben blij als ik dit gewoon weg krijg XDquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ben blij als ik dit gewoon weg krijg XD
4 eieren
nog 18 te gaan
Ja fuck dat. Letterlijk housewarming hier.quote:
dan gaat u naar buitenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Letterlijk housewarming hier.
hier op het aanrecht dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hey ja wacht, waar is mn gevulde eitje
Nee, ik heb housewarming hier thuisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan gaat u naar buiten
niet naar den haag
Dat is niet letterlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb housewarming hier thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |