Ik ben meestal wel peerlie maar niet heerlie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DK_1wVrsDoW/
@:ama @:cherrylips @:4EverBlackEyed
Wellesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grapjes met Tom Cruise? Dat kan exht niet
quote:It was dramatised in a 1938 radio programme, directed by and starring Orson Welles, that reportedly caused panic among listeners who did not know that the events were fictional.
I see what you did therequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Oh ben jij in te huren als tuinman?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik de tuin van mijn buurman doen. Voordat het echt een jungle wordt en hij is er zelf toch nooit
Dat feestje is toch volgende week pasquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Oke heel Den Haag zit al half op slot. Vraag me af hoeveel mensen tegen paaltjes en andere wegdingen zijn aangereden
jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat feestje is toch volgende week pas
Het wordt vast helemaal geen leuk feestje ookquote:
Ik ging vandaag even naar de stad, ik vond het heel bijzonderquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:09 schreef Haags het volgende:
@:AirwiN @:mschol @:liesje1979 @:crack_
Den Haag is vanaf vandaag de best beveiligde stad ter wereld.
Geen barbecue en geen vuurwerk en geen cadeautjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt vast helemaal geen leuk feestje ook
Allemaal bij Wimlex en Maxima??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohhhhh, maar ze gaan allemaal eten bij Huis ten Bosch. En Huis Ten Bosch is echt intens afgezet lol
Geen dansjes en zelfs geen leverworst met een vlaggetje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen barbecue en geen vuurwerk en geen cadeautjes.
Cutequote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes van Âmbar vanaf de berg
[ afbeelding ]
Nee bij de frituur aan de overkant denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Allemaal bij Wimlex en Maxima??
ja, één avondjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Allemaal bij Wimlex en Maxima??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |