Ja als je het vergelijkt met de gemiddelde chinees is het nog steeds strontgoedkoop hierquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan valt het wel weer mee qua kosten
Tonijn, broccoli, paprika, kaas, kruidenquote:
Zoals de Russen ondervonden.quote:
Gelukkig staakt iedereen te hooi en te gras dus merken we er nog niet zo veel van.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is toch allang begonnen.
Nog nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig staakt iedereen te hooi en te gras dus merken we er nog niet zo veel van.
Ik zal het er ook eens proberen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van Ambar ook, want hij moest hier poepen en dat doet hij alleen op zijn lievelingsplekken
Straks toch koude winter.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat ik mijn airco lekker veel aan kan zetten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik boven m'n maandbedrag eindig aan het einde van het jaar. Milde winter beste winter.
Rijke tataquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg opeens geld van de ING op mijn rekening gestort¤ 0,20 Compensatie variabele rente
Geen idee waarvoor het is, maar het zal wel
Mijn jaar loopt van november tot oktoberquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks toch koude winter.
Mazzelaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn jaar loopt van november tot oktober
Niet als het nu 3 maanden 40+ wordtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat ik mijn airco lekker veel aan kan zetten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ik boven m'n maandbedrag eindig aan het einde van het jaar. Milde winter beste winter.
11 maand dus?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik hem nog steeds 24/7 aan laten zonder me zorgen te maken.quote:
En een maand geen stroom?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dafuqquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg opeens geld van de ING op mijn rekening gestort¤ 0,20 Compensatie variabele rente
Geen idee waarvoor het is, maar het zal wel
Noorwegen!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik sowieso richting Scandinavië vlucht als het hier zo lang zo warm wordt
Zou die dat aankunnen, 3 maanden non-stop draaien?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik hem nog steeds 24/7 aan laten zonder me zorgen te maken.
Maar niet te veel 7s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |