Oke @Nattekatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
nadat je in een opblaasboot die kant op bent gegaan en het overleefd hebt kun je de kou ook wel aan
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluitenquote:
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroomquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluiten
Hmmquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluiten
ik zit in mn eigen ikea huisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroom
Waarom niet alle drie??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
hmm
bami, macaroni of maaltijdsalade...
denk dat ik de salade nog even bewaar voor nog warmere dagen
Moet je nou nog gaan eten??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
hmm
bami, macaroni of maaltijdsalade...
denk dat ik de salade nog even bewaar voor nog warmere dagen
ja? relatief vroeg voor mijn doen zelfsquote:
opeten? omdat dat veel te veel is, ben geen @bitterbalquote:
Ja dat wel, maar de boodschappen zijn een beetje jammer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens achteraf een hutje kopen moet wel lukken.
Heb je dan ook al in een show-wc zitten kakken?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroom
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bedquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ja? relatief vroeg voor mijn doen zelfs
dat kan natuurlijk maar dat vind ik dan weer heel, heel erg vroeg.. avond is amper begonnenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bed
Laat hoor, lig alweer een half uurquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bed
Dat zou ik raar en ongepast vindenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan ook al in een show-wc zitten kakken?
Ja je moet hem wel eerst even passen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou ik raar en ongepast vinden
Mijn bril brak vandaag in twee. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:01 schreef Haags het volgende:
Iemand die voor een nieuwe bril gaat kijken veel sterkte toewensen is niet echt grappig hé?
M'n vader werkte op een bouwmarkt en daar had iemand het wel gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou ik raar en ongepast vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |