Zo dan, zie hem de centjes binnenharkenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DafuqIk ook
![]()
¤ 0,39
Meteen naar het biljetjespotje
Letterlijk centenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo dan, zie hem de centjes binnenharken
Hij heeft die plastic tas ook overleefd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die dat aankunnen, 3 maanden non-stop draaien?
Lig je daar in een gesmolten fjordquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik sowieso richting Scandinavië vlucht als het hier zo lang zo warm wordt
Fjordkat.quote:
Ja het is dan ook geen zeehondje die gestikt is in een plastic tasjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft die plastic tas ook overleefd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg opeens geld van de ING op mijn rekening gestort¤ 0,20 Compensatie variabele rente
Geen idee waarvoor het is, maar het zal wel
Soms gaat dat sneller dan je denkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb deze airco al best lang, en hij heeft heel veel gedraaid, er zal toch ooit een moment moeten komen dat ie de middelvinger geeft
Een eiland? een grote boot? een vliegtuig?quote:
Wanneer begint de hittegolf precies?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb deze airco al best lang, en hij heeft heel veel gedraaid, er zal toch ooit een moment moeten komen dat ie de middelvinger geeft
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een eiland? een grote boot? een vliegtuig?
Komen er misschien nog meer dit weekend dan?quote:
Hier in het zuiden wel.quote:
Zou het van te voren doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens achteraf een hutje kopen moet wel lukken.
Gewoon een opblaasboot bij de action kopen en bij de Eemshaven in het water gooien en flink gaan roeienquote:
Zweeds hutje met klarna kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het van te voren doen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |