Zo dan, zie hem de centjes binnenharkenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DafuqIk ook
![]()
¤ 0,39
Meteen naar het biljetjespotje
Letterlijk centenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo dan, zie hem de centjes binnenharken
Hij heeft die plastic tas ook overleefd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou die dat aankunnen, 3 maanden non-stop draaien?
Lig je daar in een gesmolten fjordquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik sowieso richting Scandinavië vlucht als het hier zo lang zo warm wordt
Fjordkat.quote:
Ja het is dan ook geen zeehondje die gestikt is in een plastic tasjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft die plastic tas ook overleefd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg opeens geld van de ING op mijn rekening gestort¤ 0,20 Compensatie variabele rente
Geen idee waarvoor het is, maar het zal wel
Soms gaat dat sneller dan je denkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb deze airco al best lang, en hij heeft heel veel gedraaid, er zal toch ooit een moment moeten komen dat ie de middelvinger geeft
Een eiland? een grote boot? een vliegtuig?quote:
Wanneer begint de hittegolf precies?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb deze airco al best lang, en hij heeft heel veel gedraaid, er zal toch ooit een moment moeten komen dat ie de middelvinger geeft
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een eiland? een grote boot? een vliegtuig?
Komen er misschien nog meer dit weekend dan?quote:
Hier in het zuiden wel.quote:
Zou het van te voren doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens achteraf een hutje kopen moet wel lukken.
Gewoon een opblaasboot bij de action kopen en bij de Eemshaven in het water gooien en flink gaan roeienquote:
Zweeds hutje met klarna kopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het van te voren doen eigenlijk.
Ik dacht gewoon bij de Ikeaquote:
Oke @Nattekatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
nadat je in een opblaasboot die kant op bent gegaan en het overleefd hebt kun je de kou ook wel aan
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluitenquote:
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroomquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluiten
Hmmquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik vorige week al geweest, maar als je daar in een hutje gaat zitten wordt je vriendelijk verzocht het pand te verlaten omdat ze gaan sluiten
ik zit in mn eigen ikea huisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroom
Waarom niet alle drie??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
hmm
bami, macaroni of maaltijdsalade...
denk dat ik de salade nog even bewaar voor nog warmere dagen
Moet je nou nog gaan eten??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
hmm
bami, macaroni of maaltijdsalade...
denk dat ik de salade nog even bewaar voor nog warmere dagen
ja? relatief vroeg voor mijn doen zelfsquote:
opeten? omdat dat veel te veel is, ben geen @bitterbalquote:
Ja dat wel, maar de boodschappen zijn een beetje jammer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergens achteraf een hutje kopen moet wel lukken.
Heb je dan ook al in een show-wc zitten kakken?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch: oh het lijkt hier zoveel op mijn eigen huis dat ik even vergeten was in de IKEA te zijn. Mijn excuses. Ik zal mij verplaatsen naar mijn eigen IKEA showroom
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bedquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ja? relatief vroeg voor mijn doen zelfs
dat kan natuurlijk maar dat vind ik dan weer heel, heel erg vroeg.. avond is amper begonnenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bed
Laat hoor, lig alweer een half uurquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik drink mijn water nog even op en dan ga ik naar bed
Dat zou ik raar en ongepast vindenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan ook al in een show-wc zitten kakken?
Ja je moet hem wel eerst even passen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou ik raar en ongepast vinden
Mijn bril brak vandaag in twee. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:01 schreef Haags het volgende:
Iemand die voor een nieuwe bril gaat kijken veel sterkte toewensen is niet echt grappig hé?
M'n vader werkte op een bouwmarkt en daar had iemand het wel gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou ik raar en ongepast vinden
Ik zit op mijn Ektorp onder een ikea dekentje, ikea kussentje in mijn nekquote:
Heb je Disney? Dan de docu van Billy en Molly: otter love story kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n serie uit en heb nu keuzestress voor de volgende serie.
Kies een heeeeeeeele lange serie, dan hoef je voorlopig niet opnieuw te kiezenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n serie uit en heb nu keuzestress voor de volgende serie.
Of diegene het grappig vindt moet je altijd nog maar zienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:01 schreef Haags het volgende:
Iemand die voor een nieuwe bril gaat kijken veel sterkte toewensen is niet echt grappig hé?
Ik heb best wel veel sterkte nodig bij het aanschaffen van een bril met mijn -9.5quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:01 schreef Haags het volgende:
Maar ik heb niet alles Ikeaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kreeg post van Ene Co.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag post voor zowel Leen Bakker als Kwantum(zitten ook naast elkaar daar)
Kwantum, dat is echt zo'n winkel waarvan ik altijd vergeet dat die nog bestaatquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag post voor zowel Leen Bakker als Kwantum(zitten ook naast elkaar daar)
Ik heb daar de concentratie niet meer voorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kies een heeeeeeeele lange serie, dan hoef je voorlopig niet opnieuw te kiezen
Dr Who bijvoorbeeld, gewoon beginnen met seizoen 1 uit 1963
Het is ook zo'n winkel waar je dan nog wel gaat kijken als je iets zoekt, maar als je daar loopt het niet kan vindenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwantum, dat is echt zo'n winkel waarvan ik altijd vergeet dat die nog bestaat
Hij bestaat zowel niet als wel, totdat je er naar binnenloopt en de golffunctie ineenstort bij observatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal de kwantum en karwei altijd door elkaar. Ze hebben er leuke dingen maar het is zo onaantrekkelijk mogelijk uitgestald.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er ook al heel lang niet meer geweest. Volgens mij heb ik daar mijn fauteuil gekocht ooit. Maar dat is al 15 jaar geleden ongeveer. Die gaat ook vervangen worden als ik verhuisd ben...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal de kwantum en karwei altijd door elkaar. Ze hebben er leuke dingen maar het is zo onaantrekkelijk mogelijk uitgestald.
Weet je inmiddels wel al welke woning het wordt, en wanneer je gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er ook al heel lang niet meer geweest. Volgens mij heb ik daar mijn fauteuil gekocht ooit. Maar dat is al 15 jaar geleden ongeveer. Die gaat ook vervangen worden als ik verhuisd ben...
2 keer Neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je inmiddels wel al welke woning het wordt, en wanneer je gaat verhuizen?
Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickersquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
Ohnee wacht nu weet ik het weer. Ik was een tijdje terug nog bij een Kwantum, daar verbaasde ik me een beetje dat buiten op de stoeptegels nog allemaal van die 1,5 meter corona lijntjes geplakt zaten
Ik zie ze nog regelmatig. Hardnekkige dingen. Ook van die verf op de stoep.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickers
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.quote:
Ja maar je zou denken dat op zo'n woonboulevard die elk lang weekend een tsunami van Belgen over zich heenkrijgt het wel netjes zou worden opgeruimdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickers
Ja hoe leuk is dat? Heb je wel eens nagedacht over de gevolgen van je aankopen, hoe leuk is dat voor het ecosysteem en de economie. Je hebt een goudkleurig falusvormige kandelaar gekocht, en zodra je die aan je schoonmoeder geeft wordt je direct onterfd, hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hoe leuk is dat? Nee, alsjeblieft, oprechte vraag. We komen er niet uit. Help."
Op de markt vooralquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.
nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe leuk is dat?
https://www.kwantum.nl/wanddecoratie-3d-matisse-taupe-4316430quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe leuk is dat?
Je moet wat als je partner de hints niet begrijpt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt een kussen nodig om je te vertellen dat je stout bent?
Ik zoek nog steeds een basic ronde lampenkap met een diameter van 60-80cm, maar die zijn nergens te vinden lijkt hetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht daar vorig jaar zomer nog een lampenkap.
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet wat als je partner de hints niet begrijpt.
Het tuincentrum hier heeft zo'n woonafdeling met eindeloos veel kussentjes en dus ook lampenkappen. Maar daar heb je niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een basic ronde lampenkap met een diameter van 60-80cm, maar die zijn nergens te vinden lijkt het
Hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.
De meest veelzijdige oplossing is T-sleuven rondom in het bedframe.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen sterke drank vanavond??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |