Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickersquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
Ohnee wacht nu weet ik het weer. Ik was een tijdje terug nog bij een Kwantum, daar verbaasde ik me een beetje dat buiten op de stoeptegels nog allemaal van die 1,5 meter corona lijntjes geplakt zaten
Ik zie ze nog regelmatig. Hardnekkige dingen. Ook van die verf op de stoep.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickers
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.quote:
Ja maar je zou denken dat op zo'n woonboulevard die elk lang weekend een tsunami van Belgen over zich heenkrijgt het wel netjes zou worden opgeruimdquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag die laatst ook nog ergens op de stoep, in duitsland geloof ik. Waren blijkbaar goede stickers
Ja hoe leuk is dat? Heb je wel eens nagedacht over de gevolgen van je aankopen, hoe leuk is dat voor het ecosysteem en de economie. Je hebt een goudkleurig falusvormige kandelaar gekocht, en zodra je die aan je schoonmoeder geeft wordt je direct onterfd, hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hoe leuk is dat? Nee, alsjeblieft, oprechte vraag. We komen er niet uit. Help."
Op de markt vooralquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich mogen ze van mij wel permanent overal blijven, vond het prima dat mensen eindelijk eens afstand hielden en niet overal in je nek staan te hijgen.
nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe leuk is dat?
https://www.kwantum.nl/wanddecoratie-3d-matisse-taupe-4316430quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe leuk is dat?
Je moet wat als je partner de hints niet begrijpt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt een kussen nodig om je te vertellen dat je stout bent?
Ik zoek nog steeds een basic ronde lampenkap met een diameter van 60-80cm, maar die zijn nergens te vinden lijkt hetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht daar vorig jaar zomer nog een lampenkap.
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet wat als je partner de hints niet begrijpt.
Het tuincentrum hier heeft zo'n woonafdeling met eindeloos veel kussentjes en dus ook lampenkappen. Maar daar heb je niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een basic ronde lampenkap met een diameter van 60-80cm, maar die zijn nergens te vinden lijkt het
Hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.
De meest veelzijdige oplossing is T-sleuven rondom in het bedframe.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een spijlenbed en wat handboeien.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen sterke drank vanavond??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |