Deze heeft geen doornen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh zo is bramen leuk
ik zie ze wel eens in het wild en dan zijn ze eng
En wij zijn niet uitgenodigd? Nouja!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb housewarming hier thuis
Braaaaaamquote:
het is bijna 21 juni, dan wordt het weer minder. Even volhouden pufpufquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet haten op de heermoes, ik doe m'n best.
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Braaaaaam![]()
![]()
![]()
heb je al plannen wat je er mee gaat doen?
[..]
het is bijna 21 juni, dan wordt het weer minder. Even volhouden pufpuf
hehehe, oke je hebt nog evenquote:
Zodat je niet door hebt dat je verbrandt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel water en zonnebrand mee dan zondag.
Hopelijk is er een windje.
Sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wij zijn niet uitgenodigd? Nouja!
Wellesquote:
Problemen voor morgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat je niet door hebt dat je verbrandt.
Goed smeren!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dinsdag 33 hier zie ik, gaat van kwaad tot erger de komende week
Oeh.quote:
Die Governor Macron toch.quote:
Jaja, boeien, het gaat om het filmpje. Ze zijn lekker over Trump aan het roddelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Governor Macron toch.
Hij is geen PM, hij is de POF.
Erg volwassen van ze.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Jaja, boeien, het gaat om het filmpje. Ze zijn lekker over Trump aan het roddelen.
Trump zorgt voor genoeg dingen om over te roddelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Jaja, boeien, het gaat om het filmpje. Ze zijn lekker over Trump aan het roddelen.
Gewoon in his face maar hij is te lomp om het te zienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |