SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat wordt geen Ikea bed dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende: [..] De meest veelzijdige oplossing is T-sleuven rondom in het bedframe.
![]()
Een permanente ballonhondquote:
BOSTIJGERINquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een permanente ballonhond
Want wie wil dat nou niet op tafel hebben staan
Mijn eerste ingeving is vibrator, maar het is een poedelquote:
Vaasje er naast die er echt helemaal niet uitziet als een opgefrommelde tissue, hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een permanente ballonhond
Want wie wil dat nou niet op tafel hebben staan
Ik heb gewoon een mooie matzwarte kraan, gekke bergmiepquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als ik je kraan zie.
[ afbeelding ]
Sluit elkaar niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is vibrator, maar het is een poedel
Je bent onder gronds opgegroeid??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
Happy Panda is de naam van een underground erotische massagesalon waar ik ben opgegroeid
Ettoooooooooooooooooooo KrokEttoquote:
Overal wit poeder. Alsof het de toiletten zijn op de Zuidasquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe een teringzooi het morgen gaat worden als ze de gipsplaten met gewapend stuc gaan uitzagen
Ratatatatatata.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe een teringzooi het morgen gaat worden als ze de gipsplaten met gewapend stuc gaan uitzagen
Daar vrees ik ook een beetje voorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overal wit poeder. Alsof het de toiletten zijn op de Zuidas
Ik ben van de gouden kranenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mooie matzwarte kraan, gekke bergmiep
Kom jij ook regelmatig bij de Kwantum?quote:
HOE. LEUK. IS. DAT. ?.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SomsZe hebben leuke bloempotten voor buiten. En leuke meubels.
Heb je daar plaatjes van?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wel dat ik een keer een klein plantentafeltje zocht. Allemaal kringloopwinkels afgegaan, niks gevonden. Of alleen dure krukjes want "vintage". En toen heb ik een heel leuk tafeltje bij de kwantum gevonden voor acht europrecies wat ik zocht.
dat is genietenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wel dat ik een keer een klein plantentafeltje zocht. Allemaal kringloopwinkels afgegaan, niks gevonden. Of alleen dure krukjes want "vintage". En toen heb ik een heel leuk tafeltje bij de kwantum gevonden voor acht europrecies wat ik zocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |