SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat wordt geen Ikea bed dusquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende: [..] De meest veelzijdige oplossing is T-sleuven rondom in het bedframe.
![]()
Een permanente ballonhondquote:
BOSTIJGERINquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een permanente ballonhond
Want wie wil dat nou niet op tafel hebben staan
Mijn eerste ingeving is vibrator, maar het is een poedelquote:
Vaasje er naast die er echt helemaal niet uitziet als een opgefrommelde tissue, hoe leuk is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een permanente ballonhond
Want wie wil dat nou niet op tafel hebben staan
Ik heb gewoon een mooie matzwarte kraan, gekke bergmiepquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als ik je kraan zie.
[ afbeelding ]
Sluit elkaar niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is vibrator, maar het is een poedel
Je bent onder gronds opgegroeid??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
Happy Panda is de naam van een underground erotische massagesalon waar ik ben opgegroeid
Ettoooooooooooooooooooo KrokEttoquote:
Overal wit poeder. Alsof het de toiletten zijn op de Zuidasquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe een teringzooi het morgen gaat worden als ze de gipsplaten met gewapend stuc gaan uitzagen
Ratatatatatata.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd hoe een teringzooi het morgen gaat worden als ze de gipsplaten met gewapend stuc gaan uitzagen
Daar vrees ik ook een beetje voorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overal wit poeder. Alsof het de toiletten zijn op de Zuidas
Ik ben van de gouden kranenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mooie matzwarte kraan, gekke bergmiep
Kom jij ook regelmatig bij de Kwantum?quote:
HOE. LEUK. IS. DAT. ?.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SomsZe hebben leuke bloempotten voor buiten. En leuke meubels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |