Ja, ik moet nog aan mijn stapjes komen voor de hapjes die ik al op heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dat bed is een eindje lopen of niet?
Nog nooit bij KFC geweestquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Koreaanse burger bij KFC. Zal wel weer tegenvallen.
Slaapwandeltjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog aan mijn stapjes komen voor de hapjes die ik al op heb.
Ik heb het idee dat deze echt precies gaan schijten zodra ze horen dat ik eraan kom, want bijna elke avond liggen er van die warme dampende extra ruikende keutels in die bak. En ze begraven ze niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is wel iets beter als het je eigen poezenbeestjes zijn
Ben wel burger fan, maar dan waar ze echt vers en goed dik zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dit leek me wel lekker eigenlijk.
Oh klinkt echt heerlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze echt precies gaan schijten zodra ze horen dat ik eraan kom, want bijna elke avond liggen er van die warme dampende extra ruikende keutels in die bak. En ze begraven ze niet.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
Nou @:kwiwi de sokken gaan uit, voor de eerste keer dit jaar
Pauwauwquote:
Die kan op de buurt bbq voor de kindertjesquote:
quote:
Rare mensenquote:Op woensdag 18 juni 2025 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de pauw heeft hier niet om gevraagd![]()
Rare tekst
Twentenaren...quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de pauw heeft hier niet om gevraagd![]()
Rare tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |