Gecondoleerd. Dan kan het ineens hard gaan inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gehoord dat een collega overleden is. 66 jaar. Uitgezaaide kanker
Gecondoleerd, komt bijna altijd zomaar uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Dan kan het ineens hard gaan inderdaad.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gecondoleerd, komt bijna altijd zomaar uit de lucht vallen.
Thanks all.quote:
Zeg dat wel.quote:
Wat voor?quote:
kirbyquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor?De appeltaart is ook weer in de bonus met 50% korting
dan valt de schade financieel nog mee als je zo'n heel ding in één keer op zou eten
Ik had iets met een soort oreo erin, die was wel lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan valt de schade financieel nog mee als je zo'n heel ding in één keer op zou eten
Appeltaart (met slagroom)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zakt uiteindelijk wel weer weg als het goed is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het gekke is dat ik nu zelf ook zowat bij elk pijntje ga denken dat het mis is. Voelt niet goed.
Dat is al erg lang geleden hoor die film.quote:
Ja, dat denk ik ook. Stress een beetje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zakt uiteindelijk wel weer weg als het goed is.
quote:
ziet er ook het lekkerst uitquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had iets met een soort oreo erin, die was wel lekker.
https://www.ah.nl/zoeken?query=chocola&merk=AH&kenmerk=nieuw
quote:
Roasted peanut is misschien wel lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb zojuist fruit op, de dag begint goed
zit afgelopen dag echt op een overdreven vetpercentage van daginname. Gisteren dacht ik dat het oke ging, 39%![]()
[..]
ziet er ook het lekkerst uitdie nieuwe ritter sport is vegan, weet niet hoe dat smaakt. De smaken vond ik niet zo boeiend klinken
[ afbeelding ]
quote:
Nu heb ik zin in appeltaart maar ook in die tropical-appeltaart. Ik wil half-halfquote:
Ze zijn toch allebei in de bonus?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik zin in appeltaart maar ook in die tropical-appeltaart. Ik wil half-half
Ja zekersss, maar kan er toch geen twee op joh (binnen 3 a 4 dagen)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn toch allebei in de bonus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |