Disney?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:55 schreef mschol het volgende:
ik kan ook gaan bedenken of ik nog weg wil.. in juli 2 weken vrij..
Ik wilde vragen 'maar wil je weg'quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:55 schreef mschol het volgende:
ik kan ook gaan bedenken of ik nog weg wil.. in juli 2 weken vrij..
En prijzigquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel leuk maar zal teringdruk zijn in hoogseizoen..
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in de zon, het is warrrummm. En heb geen gordijnen voor dat raam
Je was okay.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in de zon, het is warrrummm. En heb geen gordijnen voor dat raam
Nu eentje die reageert op zo'n lul en die zegt nu 'ja maar ik reageerde op hem en niet op jou'. Tering, ben je 5 ofzo? 'But mooooooom he started it!'quote:
2/6 stoelen staan in de zon, ik bedacht me dat ik ook op een andere stoel kon gaan zittenquote:
opzich wil ik er wel even uit,weet alleen niet of dat een dagtripje is of meer dagentripje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde vragen 'maar wil je weg'
maar dat staat er letterlijk
Tsja, dat weet ik ook niet. Beetje inlezen op het internet om te kijken of je gevoel ergens bij zegt dat je er zin in hebt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wil ik er wel even uit,weet alleen niet of dat een dagtripje is of meer dagentripje.
Chocolaatje?quote:
Graag gedaanquote:
Denk aan je hartquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu eentje die reageert op zo'n lul en die zegt nu 'ja maar ik reageerde op hem en niet op jou'. Tering, ben je 5 ofzo? 'But mooooooom he started it!'
Er zijn mensen die foto's plaatsen van zwaar ontstoken tatoeages en die v ragen 'does this look infected to you?' en ik denk 'joe die hele arm moet eraf'. Maar nee, mijn baby-tattoo mag ik geen tattoo noemen. Ik weet ook wel dat ie mini is, dat zei ik zelf. Er is geen subreddit met 'shittytinytattoo's. Je hebt dan wel een sleeve maar je bent echt een domme kut.
Maar dan zeg je dat en dan is het van 'verwacht je dat mensen online aardig zijn?' Nou nee, maar als iemand een vraag stelt hoef je je niet direct als een cunt te gedragen toch.
Ik vroeg of het kwam door de manier waarop het gezet was of de plek ofzo, of de huid. Weet ik veelquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk aan je hart![]()
Op reddit zijn sowieso een hoop shitty tattoo's. Ik scrol maar altijd snel door, niet teveel aan denkenEn mensen voelen zich vaak nogal verheven als ze een sleeve/grote tattoo's hebben. Wordt je idd niet automatisch een leuk mens van. Ligt niet aan jou.
Ik ben verder ook geen expert, al lopen lijntjes volgens mij wel sneller uit als je ouder wordt. En ligt er ook aan hoe hij gezet is. Zolang hij niet direct uitloopt net na het zetten, is hij gewoon goed gezet.
Oei oei oei...quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:28 schreef TaMieke het volgende:
al lopen lijntjes volgens mij wel sneller uit als je ouder wordt.
hahah ja sowieso ander slag volkquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg of het kwam door de manier waarop het gezet was of de plek ofzo, of de huid. Weet ik veelEn ik wist niet wat blowouts zijn maar dat had ik dan maar moeten googelen.
Heel stom, want maandag had ik nog een vraag gesteld over een ereader (andere subreddit) en daar kreeg ik heel fijne antwoorden op, dus het ligt gewoon aan de mensen met tatoeages
was het let it go niet al een half uur geleden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeiden ook dat ik eigenlijk geen vraag had maar er gewoon mee wilde showen. Ik zeg net dat ik dat ding al jaren heb en dan ga ik hem hier ineens showen, en trouwens, daar zijn andere subreddits voorWat een kleuter was dat.
Net zo erg als mensen die zeggen 'ja maar je tattoo moet iets betekenen'. Het is een simpel hartje, het mag betekenen wat jij wil. De tandjes.
Dat ik deze week nog niet overleden ben door cuteness is een wonder.quote:
Sie haben das nicht gewusst ?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef essnhills het volgende:
Er vloog een vliegtuig van de Duitse luchtmacht over.
Wat een doordringend naar geluis gaf dat ding zeg
Zou het zo'n nieuw sonisch wapen zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sie haben das nicht gewusst ?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag geen teken dagbesteding. Boorafspraak bij de tandarts
Nou nou.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat straks ineens de immigratiedienst aan je deur
What year is this.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef essnhills het volgende:
Nog niet genoeg chocola gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was het let it go niet al een half uur geleden?
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gehoord dat een collega overleden is. 66 jaar. Uitgezaaide kanker
Thanks. Collega is nog bij hem geweest in de hospice. Wat een grote sterke man was, was het nu niet meer. Het is heel snel gegaan.quote:
Pak nog een stukjequote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thanks.quote:
AH heeft ook nieuwe repenquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pak nog een stukjede rittersport pistache vond ik tegenvallen
bij de hoogvliet hadden ze nog meer nieuwe rittersport
Gecondoleerd. Dan kan het ineens hard gaan inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gecondoleerd, komt bijna altijd zomaar uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Dan kan het ineens hard gaan inderdaad.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gecondoleerd, komt bijna altijd zomaar uit de lucht vallen.
Thanks all.quote:
Zeg dat wel.quote:
Wat voor?quote:
kirbyquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor?De appeltaart is ook weer in de bonus met 50% korting
dan valt de schade financieel nog mee als je zo'n heel ding in één keer op zou eten
Ik had iets met een soort oreo erin, die was wel lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan valt de schade financieel nog mee als je zo'n heel ding in één keer op zou eten
Appeltaart (met slagroom)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zakt uiteindelijk wel weer weg als het goed is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het gekke is dat ik nu zelf ook zowat bij elk pijntje ga denken dat het mis is. Voelt niet goed.
Dat is al erg lang geleden hoor die film.quote:
Ja, dat denk ik ook. Stress een beetje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zakt uiteindelijk wel weer weg als het goed is.
quote:
ziet er ook het lekkerst uitquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had iets met een soort oreo erin, die was wel lekker.
https://www.ah.nl/zoeken?query=chocola&merk=AH&kenmerk=nieuw
quote:
Roasted peanut is misschien wel lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb zojuist fruit op, de dag begint goed
zit afgelopen dag echt op een overdreven vetpercentage van daginname. Gisteren dacht ik dat het oke ging, 39%![]()
[..]
ziet er ook het lekkerst uitdie nieuwe ritter sport is vegan, weet niet hoe dat smaakt. De smaken vond ik niet zo boeiend klinken
[ afbeelding ]
quote:
Nu heb ik zin in appeltaart maar ook in die tropical-appeltaart. Ik wil half-halfquote:
Ze zijn toch allebei in de bonus?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik zin in appeltaart maar ook in die tropical-appeltaart. Ik wil half-half
Ja zekersss, maar kan er toch geen twee op joh (binnen 3 a 4 dagen)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn toch allebei in de bonus?
Of je doet nu de ene en dan haal je zondag nog even snel de andere.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zekersss, maar kan er toch geen twee op joh (binnen 3 a 4 dagen)
Of kom je ruilen, half-half? Dat lijkt me fantastisch
plakken kaas of een blok?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Grrrr, er zit schimmel op mn kaashij zou houdbaar moeten zijn tot 26-06. Gaan jullie daarmee terug naar de supermarkt?
Ik wel
Die vrouw zei net dat mijn tuinafval überhaupt niet in dat kleine ondergrondse ding mag. Dus ik moet ook wel een groene container.quote:
Nee grote takken enzo mogen er hier ook niet in eigenlijk, maar dat weerhoudt mensen er niet van om ze er toch in te knallen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw zei net dat mijn tuinafval überhaupt niet in dat kleine ondergrondse ding mag. Dus ik moet ook wel een groene container.
Dat past er bij ons niet eens in. Ik had ook niet verwacht dat dit zo makkelijk ging. Alleen even kijken waar ik dat ding neerzet want echt mooi staat het niet in de tuin natuurlijk maar ja.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee grote takken enzo mogen er hier ook niet in eigenlijk, maar dat weerhoudt mensen er niet van om ze er toch in te knallen.
Stickers erop.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat past er bij ons niet eens in. Ik had ook niet verwacht dat dit zo makkelijk ging. Alleen even kijken waar ik dat ding neerzet want echt mooi staat het niet in de tuin natuurlijk maar ja.
Als ik eens van die zes grote tegels af weet te komen die hier sinds ik woon in een hoekje staan dan kan die daar staan. Maar ja na 6.5 jaar weet ik nog niet wat ik ermee moet want ze zijn tering zwaar.quote:
Neequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een tuinslang ofzo? Want je moet hem soms ook kunnen schoonmaken.
A400 zeker? Die bromt door alles heen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef essnhills het volgende:
Aanbieden op marktplaats of zo. Met gratis af te halen (zelf tillen)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik eens van die zes grote tegels af weet te komen die hier sinds ik woon in een hoekje staan dan kan die daar staan. Maar ja na 6.5 jaar weet ik nog niet wat ik ermee moet want ze zijn tering zwaar.
Dan zou ik er geen eten in gooien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen niet hoeveel het kost om die groene container te laten legen. Maar dat hoeft ook niet vaak natuurlijk.
Niemand wil ze hebben want het zijn er maar zes. Heb ze al geprobeerd weg te geven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aanbieden op marktplaats of zo. Met gratis af te halen (zelf tillen)
Dat was ik sowieso niet van plan ook ivm dieren buiten enz.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik er geen eten in gooien.
dat scheelt ook weer met schoonmakenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik er geen eten in gooien.
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand wil ze hebben want het zijn er maar zes. Heb ze al geprobeerd weg te geven.
Dat kost niets waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen niet hoeveel het kost om die groene container te laten legen. Maar dat hoeft ook niet vaak natuurlijk.
Daar zijn ze weer te zwaar voor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan moet je ze zelf naar de stort brengen.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag binnenkort op gesprek komen voor mogelijk nieuwe baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |