Gecondoleerd. Dan kan het ineens hard gaan inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net gehoord dat een collega overleden is. 66 jaar. Uitgezaaide kanker
Gecondoleerd, komt bijna altijd zomaar uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Dan kan het ineens hard gaan inderdaad.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gecondoleerd, komt bijna altijd zomaar uit de lucht vallen.
Thanks all.quote:
Zeg dat wel.quote:
Wat voor?quote:
kirbyquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor?De appeltaart is ook weer in de bonus met 50% korting
dan valt de schade financieel nog mee als je zo'n heel ding in één keer op zou eten
Ik had iets met een soort oreo erin, die was wel lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan valt de schade financieel nog mee als je zo'n heel ding in één keer op zou eten
Appeltaart (met slagroom)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zakt uiteindelijk wel weer weg als het goed is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het gekke is dat ik nu zelf ook zowat bij elk pijntje ga denken dat het mis is. Voelt niet goed.
Dat is al erg lang geleden hoor die film.quote:
Ja, dat denk ik ook. Stress een beetje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zakt uiteindelijk wel weer weg als het goed is.
quote:
ziet er ook het lekkerst uitquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had iets met een soort oreo erin, die was wel lekker.
https://www.ah.nl/zoeken?query=chocola&merk=AH&kenmerk=nieuw
quote:
Roasted peanut is misschien wel lekker.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb zojuist fruit op, de dag begint goed
zit afgelopen dag echt op een overdreven vetpercentage van daginname. Gisteren dacht ik dat het oke ging, 39%![]()
[..]
ziet er ook het lekkerst uitdie nieuwe ritter sport is vegan, weet niet hoe dat smaakt. De smaken vond ik niet zo boeiend klinken
[ afbeelding ]
quote:
Nu heb ik zin in appeltaart maar ook in die tropical-appeltaart. Ik wil half-halfquote:
Ze zijn toch allebei in de bonus?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik zin in appeltaart maar ook in die tropical-appeltaart. Ik wil half-half
Ja zekersss, maar kan er toch geen twee op joh (binnen 3 a 4 dagen)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn toch allebei in de bonus?
Of je doet nu de ene en dan haal je zondag nog even snel de andere.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zekersss, maar kan er toch geen twee op joh (binnen 3 a 4 dagen)
Of kom je ruilen, half-half? Dat lijkt me fantastisch
plakken kaas of een blok?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:42 schreef Crack_ het volgende:
Grrrr, er zit schimmel op mn kaashij zou houdbaar moeten zijn tot 26-06. Gaan jullie daarmee terug naar de supermarkt?
Ik wel
Die vrouw zei net dat mijn tuinafval überhaupt niet in dat kleine ondergrondse ding mag. Dus ik moet ook wel een groene container.quote:
Nee grote takken enzo mogen er hier ook niet in eigenlijk, maar dat weerhoudt mensen er niet van om ze er toch in te knallen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw zei net dat mijn tuinafval überhaupt niet in dat kleine ondergrondse ding mag. Dus ik moet ook wel een groene container.
Dat past er bij ons niet eens in. Ik had ook niet verwacht dat dit zo makkelijk ging. Alleen even kijken waar ik dat ding neerzet want echt mooi staat het niet in de tuin natuurlijk maar ja.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee grote takken enzo mogen er hier ook niet in eigenlijk, maar dat weerhoudt mensen er niet van om ze er toch in te knallen.
Stickers erop.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat past er bij ons niet eens in. Ik had ook niet verwacht dat dit zo makkelijk ging. Alleen even kijken waar ik dat ding neerzet want echt mooi staat het niet in de tuin natuurlijk maar ja.
Als ik eens van die zes grote tegels af weet te komen die hier sinds ik woon in een hoekje staan dan kan die daar staan. Maar ja na 6.5 jaar weet ik nog niet wat ik ermee moet want ze zijn tering zwaar.quote:
Neequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een tuinslang ofzo? Want je moet hem soms ook kunnen schoonmaken.
A400 zeker? Die bromt door alles heen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef essnhills het volgende:
Er vloog een vliegtuig van de Duitse luchtmacht over.
Wat een doordringend naar geluis gaf dat ding zeg
Aanbieden op marktplaats of zo. Met gratis af te halen (zelf tillen)quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik eens van die zes grote tegels af weet te komen die hier sinds ik woon in een hoekje staan dan kan die daar staan. Maar ja na 6.5 jaar weet ik nog niet wat ik ermee moet want ze zijn tering zwaar.
Dan zou ik er geen eten in gooien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen niet hoeveel het kost om die groene container te laten legen. Maar dat hoeft ook niet vaak natuurlijk.
Niemand wil ze hebben want het zijn er maar zes. Heb ze al geprobeerd weg te geven.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aanbieden op marktplaats of zo. Met gratis af te halen (zelf tillen)
Dat was ik sowieso niet van plan ook ivm dieren buiten enz.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik er geen eten in gooien.
dat scheelt ook weer met schoonmakenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik er geen eten in gooien.
Ohquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand wil ze hebben want het zijn er maar zes. Heb ze al geprobeerd weg te geven.
Dat kost niets waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Ik weet alleen niet hoeveel het kost om die groene container te laten legen. Maar dat hoeft ook niet vaak natuurlijk.
Daar zijn ze weer te zwaar voor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan moet je ze zelf naar de stort brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |