Disney?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:55 schreef mschol het volgende:
ik kan ook gaan bedenken of ik nog weg wil.. in juli 2 weken vrij..
Ik wilde vragen 'maar wil je weg'quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:55 schreef mschol het volgende:
ik kan ook gaan bedenken of ik nog weg wil.. in juli 2 weken vrij..
En prijzigquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel leuk maar zal teringdruk zijn in hoogseizoen..
quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in de zon, het is warrrummm. En heb geen gordijnen voor dat raam
Je was okay.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in de zon, het is warrrummm. En heb geen gordijnen voor dat raam
Nu eentje die reageert op zo'n lul en die zegt nu 'ja maar ik reageerde op hem en niet op jou'. Tering, ben je 5 ofzo? 'But mooooooom he started it!'quote:
2/6 stoelen staan in de zon, ik bedacht me dat ik ook op een andere stoel kon gaan zittenquote:
opzich wil ik er wel even uit,weet alleen niet of dat een dagtripje is of meer dagentripje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde vragen 'maar wil je weg'
maar dat staat er letterlijk
Tsja, dat weet ik ook niet. Beetje inlezen op het internet om te kijken of je gevoel ergens bij zegt dat je er zin in hebt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wil ik er wel even uit,weet alleen niet of dat een dagtripje is of meer dagentripje.
Chocolaatje?quote:
Graag gedaanquote:
Denk aan je hartquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu eentje die reageert op zo'n lul en die zegt nu 'ja maar ik reageerde op hem en niet op jou'. Tering, ben je 5 ofzo? 'But mooooooom he started it!'
Er zijn mensen die foto's plaatsen van zwaar ontstoken tatoeages en die v ragen 'does this look infected to you?' en ik denk 'joe die hele arm moet eraf'. Maar nee, mijn baby-tattoo mag ik geen tattoo noemen. Ik weet ook wel dat ie mini is, dat zei ik zelf. Er is geen subreddit met 'shittytinytattoo's. Je hebt dan wel een sleeve maar je bent echt een domme kut.
Maar dan zeg je dat en dan is het van 'verwacht je dat mensen online aardig zijn?' Nou nee, maar als iemand een vraag stelt hoef je je niet direct als een cunt te gedragen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |