SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
*Stuurt antihistamines naar Limbolandquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met het huidige hooikoorts niveau zijn grassen bij mij zelfs al gevaarlijk
Nope, zit helemaal in de muren gezogen, dan krijg je er alleen uit door er nieuwe muren in te zettenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's wel crap. Valt niet te fixen ook zeker?
quote:
Ja ik vind jullie een beetje te overbeschermendquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, Grmbl en bomen zijn nou eenmaal een gevaarlijke combinatie
Meh.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, zit helemaal in de muren gezogen, dan krijg je er alleen uit door er nieuwe muren in te zetten
Draak ijsjes.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je voor mij ook eentje meenemen?
[..]
wat voor ijsjes
Magnum 1+1 bij de Plus https://www.plus.nl/aanbiedingen/4241-28quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zijn er nergens ijsjes in de aanbieding
Fris maar vurig.quote:
quote:
quote:
Die wil ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Magnum 1+1 bij de Plus https://www.plus.nl/aanbiedingen/4241-28
Oh die waren lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil Solero Shots. Of in ieder geval van dat limoen waterijs, maar dat bestaat volgens mij niet echt meer
ik slik elke dag een pilletje, maar gisteravond was dat blijkbaar te weinig. Ik fietste langs wat vers gemaaide weiden en op sommige plekken kon ik mn ogen nauwelijks open houden van de jeukquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Stuurt antihistamines naar Limboland
Solero's waren wel fucking lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil Solero Shots. Of in ieder geval van dat limoen waterijs, maar dat bestaat volgens mij niet echt meer
in de doos calippo's zit ééntje met de smaak limoen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
we houden gewoon van jequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind jullie een beetje te overbeschermend
Vaak. Niet altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook nietvakanties zijn een struggle
[..]
Oh, maar opzich wel te onderbouwen waarom die mensen toch doorgaan, dat is minder erg?
Mooie cover.quote:
Tot zo!quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, paps is er om op mijn prinsesje te passen.
Even naar mijn lieve kindjes die geslaagd zijn. Een stevige handdruk en een klap op de schouder. "Ik wist wel dat je het kon". En dan weer naar huis
Ja in die invrieslolly's ook wel een enkele. Maar weet niet of ik die nog heb, en als ik ze heb of ze wel in de vriezer liggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in de doos calippo's zit ééntje met de smaak limoen?
toch al een paar weken niet meer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Oh, al lang niet meer gegeten.
Ik mis de Winner Taco's nog altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Hnng.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Oke yolo, ik ga splits halen. Komt door jullie
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoordquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind jullie een beetje te overbeschermend
Ohhhhquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoord
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik slik elke dag een pilletje, maar gisteravond was dat blijkbaar te weinig. Ik fietste langs wat vers gemaaide weiden en op sommige plekken kon ik mn ogen nauwelijks open houden van de jeuk
die steken ook over zonder te kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebben
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Balen zeg
Mijn vader heeft er ook zo erg last van
Was je houthakker in een vorig leven?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebben
Twee keer?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoord
Ik nies me nu wel helemaal de tyfus als ik buiten loopquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.
Geen idee, ik houd juist van bomenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je houthakker in een vorig leven?
Ja vanmorgen wilde een boom graag grmblknuffelen, maar die miste gelukkig netquote:
Hmmmquote:
Hmm, blijkbaar ja. Hopelijk is het snel weer overquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTRquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Je had toch die film dat mensen werden vermoord door kwaaie bomen? The Happening?
Mooie scčne wanneer ze aanvallen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTR
Ik heb geen open haard of vuurkorfquote:
Nee die zijn lief.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTR
YEET, zo een orc in het water.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie scčne wanneer ze aanvallen.
Nee, The Guardian dacht ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Je had toch die film dat mensen werden vermoord door kwaaie bomen? The Happening?
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie scčne wanneer ze aanvallen.
oh dacht dat dat appel was, of ligt aan het merk welke je koopt volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in die invrieslolly's ook wel een enkele. Maar weet niet of ik die nog heb, en als ik ze heb of ze wel in de vriezer liggen
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
De nettorama heeft sinas vanille-ijsjes in de aanbieding.
Van mij welquote:
Nee citroen. Maar ze zijn nu 85 cent, valt ook nog wel mee https://www.ah.nl/producten/product/wi793/ah-vrieslolliesquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dacht dat dat appel was, of ligt aan het merk welke je koopt volgens mij
als je die staafjes bedoeld tenminste?
die zijn wel echt lekkermis de tijd dat die dingen 50 cent kostte
2 dozen van 10, voor 3 euro. Ik stond er eergister nog bij te twijfelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]moet wel heeeel veel ijsjes kopen als ik daar ijsjes wil kopen en alsnog goedkoper uit wil zijn
jammer
Een M Night Shyamalan abominatie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Pleonasme?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een M Night Shyamalan abominatie.
Ik las IKEAquote:VN-atoomagentschap IAEA heeft Iran op de vingers getikt over zijn atoomprogramma
Ze zijn niet allemaal slecht, maar hij doet z'n best.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pleonasme?
Maar Markie Mark had zichzelf wel overtroffen.
Had je nog die gwoon chocola geprobeerd?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 dozen van 10, voor 3 euro. Ik stond er eergister nog bij te twijfelen
Die hebben ze hier nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je nog die gwoon chocola geprobeerd?
Wel makkelijk in elkaar gezet.quote:
Je ging toch misschien naar een winkel even verderop?quote:
Korting met de Ledenpas op je eigen atoombomsetquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel makkelijk in elkaar gezet.
Maar daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ging toch misschien naar een winkel even verderop?
Gratis refills ook?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Korting met de Ledenpas op je eigen atoombomset
aboominatie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een M Night Shyamalan abominatie.
Wel met kernvoorwaarden!quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Korting met de Ledenpas op je eigen atoombomset
Snotver.quote:
Zelfs voor chocola?quote:
vromnomnomquote:
hmm, behalve dat bij deze ijsjes geldt 1 portie = 1 verpakkingquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee citroen. Maar ze zijn nu 85 cent, valt ook nog wel mee https://www.ah.nl/producten/product/wi793/ah-vrieslollies
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 dozen van 10, voor 3 euro. Ik stond er eergister nog bij te twijfelen
Daar loop ik altijd enorm mee te klooien en te knoeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
![]()
ze zijn langere tijd in de aanbieding zie ik nu
ook de dubbellikkers voor 1 euro
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd enorm mee te klooien en te knoeien.
Slechte accu.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voornamelijk niet groot genoeg.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Designflawquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voornamelijk niet groot genoeg.
ja? waarom? Die heb ik nog nooit geproefdquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd enorm mee te klooien en te knoeien.
Die smelten snel en lekken en vallen uit elkaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? waarom? Die heb ik nog nooit geproefd
[..]hoe dan?
huhquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die smelten snel en lekken en vallen uit elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
Lol mijn ouders zitten in Frankrijk want de koffie van mn vader is op en het wordt niet dichterbij verkocht dan Frankrijk. Ja oke, andere dingen zijn ook wel leuk nu ze er toch zijn maar de voornaamste reden was koffie![]()
.
En dan denk je misschien, ohhhhhhh wat is dat voor hele bijzondere koffie!!!!oke, deze zag ik niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lol mijn ouders zitten in Frankrijk want de koffie van mn vader is op en het wordt niet dichterbij verkocht dan Frankrijk. Ja oke, andere dingen zijn ook wel leuk nu ze er toch zijn maar de voornaamste reden was koffie![]()
.
En dan denk je misschien, ohhhhhhh wat is dat voor hele bijzondere koffie!!!!Dat ziet er uit als iets dat de Lidl verkoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Lekker fruitig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? waarom? Die heb ik nog nooit geproefd
[..]hoe dan?
.
En dan denk je misschien, ohhhhhhh wat is dat voor hele bijzondere koffie!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat is ook van de leidl.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als iets dat de Lidl verkoopt.
quote:
Het is ook van de Lidl!quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als iets dat de Lidl verkoopt.
heb ik nu ook zin inquote:
Al matchende anwb jassen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze worden oud en krijgen echt van die oude mensen fratsen
Leidl?quote:
uiteraard maar dat zie ik meer bij mensen van middelbare leeftijd beginnen dan bij oudjesquote:
Zoals Stig dusquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uiteraard maar dat zie ik meer bij mensen van middelbare leeftijd beginnen dan bij oudjes
Ik heb wel matchende shirts met kerel...?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uiteraard maar dat zie ik meer bij mensen van middelbare leeftijd beginnen dan bij oudjes
Bandshirts?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel matchende shirts met kerel...?
Gewoon doen. Ik zie net dat je ook later kunt betalen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil een Ninja Creami houd me tegen.
Ik op de eerste warme dag van het jaar ook echt he.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Is dat zo'n ijsmaakmachine?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht dat het eoa knuffelinktvis was of zo. Blijkt het een koffiezetter te zijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik zie net dat je ook later kunt betalen.
volgens mij de meeste in deze sc wel?quote:
jaaaaaaaaa dat is fantastischquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel matchende shirts met kerel...?
Ja, maar dan ipv zo'n machine waarmee je langzaam je natjes tot een ijsmix roert, is het zo'n pacojet kloon waarmee je een bevroren puck tot ijs schraapt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat zo'n ijsmaakmachine?
Nee, da's de BLÅVINGADquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eoa knuffelinktvis was of zo. Blijkt het een koffiezetter te zijn
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eoa knuffelinktvis was of zo. Blijkt het een koffiezetter te zijn
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh
of ben jij iemand die je ijsjes likt?
Volgens mij heb ik daar van de week reclame van voorbij zien komen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar dan ipv zo'n machine waarmee je langzaam je natjes tot een ijsmix roert, is het zo'n pacojet kloon waarmee je een bevroren puck tot ijs schraapt.
Sterker nog, het is het geen van beide.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er een meer vervelende klus die je probeert te ontwijken toevallig?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Heb net in een half uurtje tijd even de kleren op de planken in m'n kast gesorteerd en een groot deel weggelegd dat wegkanHyperfocus is oke. Was alleen het verkeerde onderwerp.
En ik zocht gewoon iets wat ik niet kon vinden
Ik moet naar de dierenwinkel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een meer vervelende klus die je probeert te ontwijken toevallig?
Werkt hier ook altijd wel goed.
Oh niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sterker nog, het is het geen van beide.
Over twee maanden checken we of de 'dit kan weg' stapel er nog ligt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Heb net in een half uurtje tijd even de kleren op de planken in m'n kast gesorteerd en een groot deel weggelegd dat wegkanHyperfocus is oke. Was alleen het verkeerde onderwerp.
De stapel van twee jaar geleden ligt er ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over twee maanden checken we of de 'dit kan weg' stapel er nog ligt.
Zag er uit de verte uit als een koffiezetterquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik detecteer een hint van belangenverstrengeling hier.
Nee waarom? Kost maar drie dagen huur voor een pand waar je voor in aanmerking komt dus peanutsquote:
truequote:Op donderdag 12 juni 2025 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag er uit de verte uit als een koffiezetter
I rest my case.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stapel van twee jaar geleden ligt er ook nog.
Immer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanavond klagen dat de stapel met kleren die weg kunnen nog op m'n bed ligt.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immer.
Ik dacht gisteren slim te zijn door m'n schone was op bed te storten.
Ik heb het later gewoon weer in m'n wasmand gestort.
Mijn was hangt al sinds zaterdag aan het wasrek.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immer.
Ik dacht gisteren slim te zijn door m'n schone was op bed te storten.
Ik heb het later gewoon weer in m'n wasmand gestort.
Je zonnehoed?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Wat verwacht je dan met deze temperaturenquote:
Oh god, doet me er aan denken dat ik boven ook nog een mand met was heb staan. Kerel wilde m'n rek gebruiken, dus even snel m'n was van het rek gehaald.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn was hangt al sinds zaterdag aan het wasrek.
een zwembadquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met deze temperaturen
Heb ik.quote:
Heb je je haar groen geverfd?quote:
Mijn was hangt daar gewoon tot ik nieuwe was moet ophangenquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn was hangt al sinds zaterdag aan het wasrek.
Ok?quote:
Maar heb je die nu al gevondenquote:
Dat gaat nu ook gebeuren vermoed ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn was hangt daar gewoon tot ik nieuwe was moet ophangen
Ik ben inmiddels ondood.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
gaan jullie allemaal dood van de hitte?
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Zonnehoedje ist verschwunden.
Zodra ik een nieuwe heb gekocht vind ik 'm. Hij ligt ook niet bij m'n ouders, zeggen ze.
Nee valt mee binnen. Er staat een fris windje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Ja, stuur hulpquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Daarna verdwijnt het dus in een mand "om op te vouwen/op te bergen".quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn was hangt daar gewoon tot ik nieuwe was moet ophangen
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
morgen zijn jullie pas echt het haasje
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Ja, en dan gaat het van de mand op De Stoel™quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarna verdwijnt het dus in een mand "om op te vouwen/op te bergen".
En vis ik dus alles uit die mand tot ik de mand nodig heb voor m'n volgende was van het rek halen.
oh jaaaaaaaa, die heb jij inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik.
Moet 'm alleen opblazen. Bleh.
Met m'n mega-badje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh jaaaaaaaa, die heb jij inderdaad![]()
meet bij ijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Nee, vanmiddag nog 4 km gelopen. Ging prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht dat ijsjes de hulp wasquote:
quote:
Ik moet m'n mama en m'n basisschoolrapporten meenemen, verder geen idee nog.quote:
* AirwiN wuift met een ijsje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben nog helemaal niet ready voor dit weer, ik weet niet waarom niet???? normaal ben ik meer dan ready
Ik vind het niet heel erg hoor, scheelt weer gekloot met werk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
hoezo is dat allemaal in het weekend
Misschien is dat juist de test.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet m'n mama en m'n basisschoolrapporten meenemen, verder geen idee nog.
En als je dan zaterdag netjes op tijd daar verschijnt dan heb je geen ADHD?quote:
Wellicht wat warm, zo knus op elkaar.quote:
Ik ben nooit ready voor dit weerquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben nog helemaal niet ready voor dit weer, ik weet niet waarom niet???? normaal ben ik meer dan ready
Was dat de test maar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En als je dan zaterdag netjes op tijd daar verschijnt dan heb je geen ADHD?
Neem je moeder en je rapporten mee maar we vertellen niet wat we gaan doen. Dat was vroeger met kinderfeestjes waar je ging zwemmen toch makkelijker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En als je dan zaterdag netjes op tijd daar verschijnt dan heb je geen ADHD?
O dan heb ik geen ADHDquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat de test maar.
Nee, één van de maskeringstechnieken is juist dat je teveel tijd inbouwt om ergens te komen.
Ik sowieso niet want er is niemand om mee te matchen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij de meeste in deze sc wel?al zijn het dan weer geen kampeerders volgens mij
[..]
jaaaaaaaaa dat is fantastisch
nog nietquote:
oh oke, gelukkigquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel erg hoor, scheelt weer gekloot met werk.
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat de test maar.
Nee, één van de maskeringstechnieken is juist dat je teveel tijd inbouwt om ergens te komen.
Gewoon overal te laat komen blijft nog steeds een eigenschap.quote:
Ik voel me sowieso een mongool, dat terzijde.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/strohoed-2235635/3
Ik vind hem mooi maar voel me echt een mongool als ik daarmee ergens ga zitten.
daarvoor is het waterquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht wat warm, zo knus op elkaar.
waarom? ziet er leuk uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou je iig Luffy gaan noemen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Wou net zeggen, heb je dat met andere hoeden niet dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso een mongool, dat terzijde.
okquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik sowieso niet want er is niemand om mee te matchen.
YOLO AAN DE FROYOquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb mezelf er uitgepraat. Misschien later deze zomer. Ik maak morgen wel froyo met de blendert.
Daarom wuif ik met een ijsje, om je naar buiten te lokken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog nietik ben te weinig buiten geweest gok ik
Jij bent altijd drie uur te vroeg.quote:
Straks wijs je mij weer afquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom wuif ik met een ijsje, om je naar buiten te lokken.
Dan maakt dat hoedje ook niet meer uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso een mongool, dat terzijde.
je was op tijd op de meetquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent altijd drie uur te vroeg.
Ik ben AL-TIJD te laat. Ik kan geen tijd inschatten.
ja denk altijd meer tijd nodig te hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan denk ik 'o hoef alleen nog maar dit te doen en dan kan ik gaan en ben ik echt netjes op tijd vertrokken' en dan trek ik m'n schoenen aan en ineens ben ik een kwartier te laat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je was op tijd op de meet
toch
ohnee
hahahahahaha
Deze sc is wel food motivated.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nou een keertje naar de dierenwinkel ga kan ik bij de AHXL froyo halen.
Ik heb ook zo mijn onzekerheden.quote:
Bij mij overheerst de drang om op tijd te komen, dus compenseer ik door eigenlijk altijd een kwartier te vroeg te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is een beetje een elastiekje ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ligt het aan mij of beweegt/doet/weet ik veel die zanger bijzonder? Kan er uren naar kijkenniet op de 'hnggg' manier maar gewoon op de 'hmmmm interesting' manier
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan denk ik 'o hoef alleen nog maar dit te doen en dan kan ik gaan en ben ik echt netjes op tijd vertrokken' en dan trek ik m'n schoenen aan en ineens ben ik een kwartier te laat.
Zo even spieken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ligt het aan mij of beweegt/doet/weet ik veel die zanger bijzonder? Kan er uren naar kijkenniet op de 'hnggg' manier maar gewoon op de 'hmmmm interesting' manier
Nee maar zo spreken anderen wel met me afquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke maar jouw brein is nog niet zo ver dat je tegenwoordig 15 min eerder vertrekt en dan ben je 15 minuten te laat ne dan ben je op tijd?
oh, ja vandaag is weer niet mijn dagquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn onzekerheden.Maar niet vandaag.
een elastiekje!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is een beetje een elastiekje ofzo.Wel erg leuk om live te zien daardoor.
Welnee, het is nu heerlie de peerliequote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Misschien is het ook de zware rugzak, maar ik zweet wel als een gek als ik in de zon loop nu.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, het is nu heerlie de peerlie
Dat klinkt gezond.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
O ja, over dat te laat komen, daar ergert zich iedereen altijd dood aan. Snap ik, ik doe het niet expres, echt niet. Ik doe echt m'n bestMaar ik had dus een vriendin die het zo zat was dat ze zelf een keertje twee uur te laat kwam met het idee 'jij bent ook altijd te laat'.
Sta je raar te kijken als het ineens geen probleem is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:58 schreef Ama het volgende:
Twee kinderen voor het huis over mijn kat.. oh leuk we gaan poesje aaien.
Nou succes met dat.
Dat mag er zijn. Hopelijk voel je je snel weer oké.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja vandaag is weer niet mijn dagmisschien volgende keer
Die kinderen zijn veel te druk voor haar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Sta je raar te kijken als het ineens geen probleem is.
Mja, dat is wel begrijpelijk denk ik? Dat mensen zich daar aan storen bedoel ikquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
O ja, over dat te laat komen, daar ergert zich iedereen altijd dood aan. Snap ik, ik doe het niet expres, echt niet. Ik doe echt m'n bestMaar ik had dus een vriendin die het zo zat was dat ze zelf een keertje twee uur te laat kwam met het idee 'jij bent ook altijd te laat'.
Ja snap ik ook wel, ik word ook niet kwaad als ze er wat van zeggen. Alleen op mezelfquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat is wel begrijpelijk denk ik? Dat mensen zich daar aan storen bedoel ik
mja, dat is ook jammerquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, ik word ook niet kwaad als ze er wat van zeggen. Alleen op mezelf
En nu volhouden.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Afgelopen zondag had ik met m'n zus afgesproken op het station en toen was ik tien minuten eerder, dus ik kan het wel.
De ergernis van die vriendin snap ik, maar de actie is wel een beetje meh. Doe het dan andersom en schuif de boel naar voren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
natuurlijk kun je het!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Afgelopen zondag had ik met m'n zus afgesproken op het station en toen was ik tien minuten eerder, dus ik kan het wel.
ik heb ook een vriendin die altijd 30 min te laat komt. Daar irriteerde ik me echt kapot aan, ook aan de 'haha ja sorry'. Ja wat sorry, je doet het volgende keer weerquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
Een vriendin van mij komt standaard een half uur te laat ongeacht wat we gaan doen behalve als we naar de dierenarts moeten want dan lukt het haar wel om gewoon op tijd te komen.
Je zus kennende krijg je er ook maximaal verbaal van langs als je te laat komt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
meidquote:Gezien de ernstige gevolgen
Ik heb hier echt meer context voor nodigquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meidplease
een herkansing is geen ernstig gevolg hoor, en als iemand zn werk niet aan de eisen voldoet dan is het een onvoldoende ongeacht welke gevolgen daar aan zouden hangen
dit komt naar mijn idee echt te vaak voor
docenten die geen onvoldoende willen geven bij werk dat echt teringslecht is 'want is zielig'quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier echt meer context voor nodig
quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
docenten die geen onvoldoende willen geven bij werk dat echt teringslecht is 'want is zielig'
Hadden ze bij mij nooit moeite mee andersquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
docenten die geen onvoldoende willen geven bij werk dat echt teringslecht is 'want is zielig'
Ik geloof dat ik even moet teruglezenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vanmorgen wilde een boom graag grmblknuffelen, maar die miste gelukkig net
Dat is naar mijn idee echt het grote verschil met vroeger. Dat ligt niet zo zeer aan de studenten maar meer aan de docenten die hun eigen werk niet serieus nemenquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden ze bij mij nooit moeite mee anders![]()
Op de Uni hadden we zelfs een prof die gewoon stopte met nakijken als je genoeg fouten had om een 4 te krijgen. Om te voorkomen dat het gemiddelde zo laag werd dat hij er zelf op aangekeken werd
Mensen een diploma geven terwijl ze niks kunnen is nog veel zieligerger.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jupquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen een diploma geven terwijl ze niks kunnen is nog veel zieligerger.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, wat boeit het als de kwaliteit naar beneden gaatquote:
Dan krijgen we steeds meer mensen die op populistische partijen die gaan stemmen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, wat boeit het als de kwaliteit naar beneden gaat
ja, als dat is wat men wil dan is dat zoquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijgen we steeds meer mensen die op populistische partijen die gaan stemmen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, wat boeit het als de kwaliteit naar beneden gaat
quote:
HOEZOquote:Eén of meerdere artikelen kunnen niet worden geleverd in het land dat je hebt geselecteerd. Verander je bezorgadres of verwijder de betreffende artikelen.
Ik zie het alweer. Ik ben geen onderdeel van 'men'.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, als dat is wat men wil dan is dat zo
Welk land zit je nu weer?quote:
Hier ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Mijn huidige huistemperatuur vereist nog niet eens een airco
Hier 21,5quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier ook niet.
20 graden binnen, zon er hele dag vol op.
Nog 1 dag dan is het weer voorbij.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier 21,5
Ben wel bang dat het meteen de lucht in gaat zodra ik thuis kom.
Bij nattekat niet.quote:
Uiteraard met een mooie flopshow van de restanten van een enorme supercell die in Frankrijk wel leuk is geweest.quote:
Ben je zo'n hete man dan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier 21,5
Ben wel bang dat het meteen de lucht in gaat zodra ik thuis kom.
Nou ik zag net dit en nu gaan we hagtstikke deaudquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard met een mooie flopshow van de restanten van een enorme supercell die in Frankrijk wel leuk is geweest.
Hier binnen ook net 20quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier ook niet.
20 graden binnen, zon er hele dag vol op.
Weggevaagd nog welquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ik zag net dit en nu gaan we hagtstikke deaud
[ x ]
Dat zijn de restjes van de echte storm des doods.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Ik zit net op die grensquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Net nu ik piketdienst heb.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
allemaal gaan we een keertje dood.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Ja ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:23 schreef Ama het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje frisjes binnen eigenlijk.
Ga op vakantie, stel nog een daad!quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal gaan we een keertje dood.
dus geef nog een feestje al sta je rood!
ja voor vakantie is het al te kort dag als hij vrijdagavond vergaatquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga op vakantie, stel nog een daad!
Want voor je het weet, is het te laat.
Welnee, dan ben je gewoon nog ķp vakantie virjdagavondquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja voor vakantie is het al te kort dag als hij vrijdagavond vergaat
jah maar dan wordt hij niet weggevaagdquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, dan ben je gewoon nog ķp vakantie virjdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |