SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
*Stuurt antihistamines naar Limbolandquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met het huidige hooikoorts niveau zijn grassen bij mij zelfs al gevaarlijk
Nope, zit helemaal in de muren gezogen, dan krijg je er alleen uit door er nieuwe muren in te zettenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's wel crap. Valt niet te fixen ook zeker?
quote:
Ja ik vind jullie een beetje te overbeschermendquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, Grmbl en bomen zijn nou eenmaal een gevaarlijke combinatie
Meh.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, zit helemaal in de muren gezogen, dan krijg je er alleen uit door er nieuwe muren in te zetten
Draak ijsjes.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil je voor mij ook eentje meenemen?
[..]
wat voor ijsjes
Magnum 1+1 bij de Plus https://www.plus.nl/aanbiedingen/4241-28quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Waarom zijn er nergens ijsjes in de aanbieding
Fris maar vurig.quote:
quote:
quote:
Die wil ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Magnum 1+1 bij de Plus https://www.plus.nl/aanbiedingen/4241-28
Oh die waren lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil Solero Shots. Of in ieder geval van dat limoen waterijs, maar dat bestaat volgens mij niet echt meer
ik slik elke dag een pilletje, maar gisteravond was dat blijkbaar te weinig. Ik fietste langs wat vers gemaaide weiden en op sommige plekken kon ik mn ogen nauwelijks open houden van de jeukquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Stuurt antihistamines naar Limboland
Solero's waren wel fucking lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil Solero Shots. Of in ieder geval van dat limoen waterijs, maar dat bestaat volgens mij niet echt meer
in de doos calippo's zit ééntje met de smaak limoen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
we houden gewoon van jequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind jullie een beetje te overbeschermend
Vaak. Niet altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook nietvakanties zijn een struggle
[..]
Oh, maar opzich wel te onderbouwen waarom die mensen toch doorgaan, dat is minder erg?
Mooie cover.quote:
Tot zo!quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, paps is er om op mijn prinsesje te passen.
Even naar mijn lieve kindjes die geslaagd zijn. Een stevige handdruk en een klap op de schouder. "Ik wist wel dat je het kon". En dan weer naar huis
Ja in die invrieslolly's ook wel een enkele. Maar weet niet of ik die nog heb, en als ik ze heb of ze wel in de vriezer liggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in de doos calippo's zit ééntje met de smaak limoen?
toch al een paar weken niet meer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Oh, al lang niet meer gegeten.
Ik mis de Winner Taco's nog altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Hnng.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Oke yolo, ik ga splits halen. Komt door jullie
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoordquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind jullie een beetje te overbeschermend
Ohhhhquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoord
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik slik elke dag een pilletje, maar gisteravond was dat blijkbaar te weinig. Ik fietste langs wat vers gemaaide weiden en op sommige plekken kon ik mn ogen nauwelijks open houden van de jeuk
die steken ook over zonder te kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebben
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Balen zeg
Mijn vader heeft er ook zo erg last van
Was je houthakker in een vorig leven?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebben
Twee keer?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoord
Ik nies me nu wel helemaal de tyfus als ik buiten loopquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.
Geen idee, ik houd juist van bomenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je houthakker in een vorig leven?
Ja vanmorgen wilde een boom graag grmblknuffelen, maar die miste gelukkig netquote:
Hmmmquote:
Hmm, blijkbaar ja. Hopelijk is het snel weer overquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTRquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Je had toch die film dat mensen werden vermoord door kwaaie bomen? The Happening?
Mooie scčne wanneer ze aanvallen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTR
Ik heb geen open haard of vuurkorfquote:
Nee die zijn lief.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTR
YEET, zo een orc in het water.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie scčne wanneer ze aanvallen.
Nee, The Guardian dacht ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Je had toch die film dat mensen werden vermoord door kwaaie bomen? The Happening?
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie scčne wanneer ze aanvallen.
oh dacht dat dat appel was, of ligt aan het merk welke je koopt volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in die invrieslolly's ook wel een enkele. Maar weet niet of ik die nog heb, en als ik ze heb of ze wel in de vriezer liggen
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
De nettorama heeft sinas vanille-ijsjes in de aanbieding.
Van mij welquote:
Nee citroen. Maar ze zijn nu 85 cent, valt ook nog wel mee https://www.ah.nl/producten/product/wi793/ah-vrieslolliesquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dacht dat dat appel was, of ligt aan het merk welke je koopt volgens mij
als je die staafjes bedoeld tenminste?
die zijn wel echt lekkermis de tijd dat die dingen 50 cent kostte
2 dozen van 10, voor 3 euro. Ik stond er eergister nog bij te twijfelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]moet wel heeeel veel ijsjes kopen als ik daar ijsjes wil kopen en alsnog goedkoper uit wil zijn
jammer
Een M Night Shyamalan abominatie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Pleonasme?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een M Night Shyamalan abominatie.
Ik las IKEAquote:VN-atoomagentschap IAEA heeft Iran op de vingers getikt over zijn atoomprogramma
Ze zijn niet allemaal slecht, maar hij doet z'n best.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pleonasme?
Maar Markie Mark had zichzelf wel overtroffen.
Had je nog die gwoon chocola geprobeerd?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 dozen van 10, voor 3 euro. Ik stond er eergister nog bij te twijfelen
Die hebben ze hier nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je nog die gwoon chocola geprobeerd?
Wel makkelijk in elkaar gezet.quote:
Je ging toch misschien naar een winkel even verderop?quote:
Korting met de Ledenpas op je eigen atoombomsetquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel makkelijk in elkaar gezet.
Maar daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ging toch misschien naar een winkel even verderop?
Gratis refills ook?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Korting met de Ledenpas op je eigen atoombomset
aboominatie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een M Night Shyamalan abominatie.
Wel met kernvoorwaarden!quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Korting met de Ledenpas op je eigen atoombomset
Snotver.quote:
Zelfs voor chocola?quote:
vromnomnomquote:
hmm, behalve dat bij deze ijsjes geldt 1 portie = 1 verpakkingquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee citroen. Maar ze zijn nu 85 cent, valt ook nog wel mee https://www.ah.nl/producten/product/wi793/ah-vrieslollies
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 dozen van 10, voor 3 euro. Ik stond er eergister nog bij te twijfelen
Daar loop ik altijd enorm mee te klooien en te knoeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
![]()
ze zijn langere tijd in de aanbieding zie ik nu
ook de dubbellikkers voor 1 euro
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd enorm mee te klooien en te knoeien.
Slechte accu.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voornamelijk niet groot genoeg.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Designflawquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voornamelijk niet groot genoeg.
ja? waarom? Die heb ik nog nooit geproefdquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd enorm mee te klooien en te knoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |