Geen idee, ik houd juist van bomenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je houthakker in een vorig leven?
Ja vanmorgen wilde een boom graag grmblknuffelen, maar die miste gelukkig netquote:
Hmmmquote:
Hmm, blijkbaar ja. Hopelijk is het snel weer overquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTRquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Je had toch die film dat mensen werden vermoord door kwaaie bomen? The Happening?
Mooie scène wanneer ze aanvallen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTR
Ik heb geen open haard of vuurkorfquote:
Nee die zijn lief.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan van die Ents uit LOTR
YEET, zo een orc in het water.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie scène wanneer ze aanvallen.
Nee, The Guardian dacht ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Je had toch die film dat mensen werden vermoord door kwaaie bomen? The Happening?
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie scène wanneer ze aanvallen.
oh dacht dat dat appel was, of ligt aan het merk welke je koopt volgens mijquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in die invrieslolly's ook wel een enkele. Maar weet niet of ik die nog heb, en als ik ze heb of ze wel in de vriezer liggen
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
De nettorama heeft sinas vanille-ijsjes in de aanbieding.
Van mij welquote:
Nee citroen. Maar ze zijn nu 85 cent, valt ook nog wel mee https://www.ah.nl/producten/product/wi793/ah-vrieslolliesquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dacht dat dat appel was, of ligt aan het merk welke je koopt volgens mij
als je die staafjes bedoeld tenminste?
die zijn wel echt lekkermis de tijd dat die dingen 50 cent kostte
2 dozen van 10, voor 3 euro. Ik stond er eergister nog bij te twijfelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]moet wel heeeel veel ijsjes kopen als ik daar ijsjes wil kopen en alsnog goedkoper uit wil zijn
jammer
Een M Night Shyamalan abominatie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Pleonasme?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een M Night Shyamalan abominatie.
Ik las IKEAquote:VN-atoomagentschap IAEA heeft Iran op de vingers getikt over zijn atoomprogramma
Ze zijn niet allemaal slecht, maar hij doet z'n best.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pleonasme?
Maar Markie Mark had zichzelf wel overtroffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |