we houden gewoon van jequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind jullie een beetje te overbeschermend
Vaak. Niet altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook nietvakanties zijn een struggle
[..]
Oh, maar opzich wel te onderbouwen waarom die mensen toch doorgaan, dat is minder erg?
Mooie cover.quote:
Tot zo!quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, paps is er om op mijn prinsesje te passen.
Even naar mijn lieve kindjes die geslaagd zijn. Een stevige handdruk en een klap op de schouder. "Ik wist wel dat je het kon". En dan weer naar huis
Ja in die invrieslolly's ook wel een enkele. Maar weet niet of ik die nog heb, en als ik ze heb of ze wel in de vriezer liggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in de doos calippo's zit ééntje met de smaak limoen?
toch al een paar weken niet meer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Oh, al lang niet meer gegeten.
Ik mis de Winner Taco's nog altijd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Hnng.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Oke yolo, ik ga splits halen. Komt door jullie
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoordquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja ik vind jullie een beetje te overbeschermend
Ohhhhquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Solero's![]()
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoord
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik slik elke dag een pilletje, maar gisteravond was dat blijkbaar te weinig. Ik fietste langs wat vers gemaaide weiden en op sommige plekken kon ik mn ogen nauwelijks open houden van de jeuk
die steken ook over zonder te kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebben
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Balen zeg
Mijn vader heeft er ook zo erg last van
Was je houthakker in een vorig leven?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat die bomen tegen mij hebben
Twee keer?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt degene die bijna 2 keer door bomen werd vermoord
Ik nies me nu wel helemaal de tyfus als ik buiten loopquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo erg heb ik het normaal niet, maar dit moment is wel even een piekje voor mij blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |